פרק 1-אל תקשיב להם.

1K 39 14
                                    

ג'ימין התעורר כולו מתרגש בגלל שהיה אמור להתחיל את יומו הראשון בתיכון שבסיאול, ג'ימין התארגן מהר ב10 דקות ויצא לתחנת האוטובוס שהיה אמור להגיע בכל רגע..,הוא התיישב באוטובוס מתרגש וחושב לעצמו,'איך אני יהיה בלימודים?,יהיו לי חברים בכלל?,ומה עם הציונים?' מחשבותיו נקטעו כאשר הגיעה לבית הספר הוא עמד בפתח השער מחויך כולו,לפתע ראה מולו נער שנראה בגילו וממש מקסים בעיניו,לפתע אותו הנער ניגש לג'ימין והושיט לו את ידו ואמר"היי נעים מאוד אני ג'אנגקוק" ג'ימין חייך ולחץ את ידו ואמר "היי, אני ג'ימין","נעים ללהכיר אותך ג'ימין" אמר ג'אנגקוק וג'ימין השיב " גם אות-" ונקטע כאשר פעמון בית הספר צילצל,ג'ימין חיפש את כיתה יב 2 עד שמצא ונכנס לכיתה, וראה את המורה שמשך אותו לתוך הכיתה והיה גאה להציג את התלמיד החדש,"כולם תכירו את התלמיד החדש בכיתה שלנו" הציג ג'אנגוון המורה "זה ג'ימין" אמר, ואז ג'ימין חייך קלות וחיפש מקום להתיישב בו עד ששמע קול מוכר.., "היי ג'ימין,יש לידי כיסא פנוי שם לידי", לחש ג'אנגקטק לג'ימין וג'ימין הנהן בשקט והתיישב בכיסא שליד ג'אנגקוק.
הצלצול צילצל להפסקה לאחר השיעור,וכל הכיתה הצטופפה סביב התלמיד החדש ואחד המח'ברה שאל "היי ילד בן כמה אתה?, יש לך חברה?"
וג'ימין מיהר להשיב"היי השם הוא ג'ימין,אני בן 18,ולא אין לי חברה, אני פחות בקטע של בנות.." "אז מה שאתה אומר פה בעצם זה שאתה גיי?" שאל סיהון "כן" השיב ג'ימין ואז כל הכיתה החלה פשוט לעשות צחוק מג'ימין ..., שותפיו לכיתה צחקו,ליגלגו,קיללו,פגעו בג'ימין ועיניו של הנער החדש התמלאו בעצב ודמעות, עד שיצא מהכיתה פורץ בבכי וג'אנגקוק שראה את הכל מהצד ולא יכל להתעלם מהמחזה הנוראי שקרה מול עיניו פשוט התעצבן על אותם הנערים שהעליבו את ג'ימין, הוא קילל אותם ורץ מיד אחרי ג'ימין, מצא אותו שוכב על הדשא בחצר שרגליו צמודות לחזהו והוא בוכה,"ג'ימין" ג'אנגקוק ניסה להרגיע את ג'ימין וג'ימין לא השיב רק שכב על הדשא והמשיך לבכות ,"ג'ימין אני מצטער...אני מצטער שהיית צריך לחוות את זה, אני ..אני מכיר את ההרגשה הזו" הסביר ג'אנגקוק לג'ימין ומחה את דמעותיו,הזולגות על פניו הקטנות של ג'ימין, והצליח להרגיע קצת את ג'ימין "זה בסדר אני..אני בסדר" מילמל ג'ימין "ג'ימין" ג'אנגקוק אמר בקול עדין," אני יודע איך זה מרגיש,גם אני חוויתי את זה כשהגעתי לתיכון עד שהתרגלו אליי כי הפסקתי להתייחס"
אבל ג'ימין היה רגיש מידי, הוא יכל לשלוט על דמעותיו "אבל למה", מילמל ג'ימין " ככה באלי לחיות מה אכפת להם??", ג'ימין שאל בעצב ובקול חנוק "כי מבחינתם זה מוזר וקשה להם לקבל את זה.." הסביר לו ברוגע ג'אנגקוק, "אל תקשיב להם", אמר ומשך אותו לחיבוק ג'ימין הנהן בשקט ונענה לחיבוקו של השני "אל תדאג אני ידאג שהכל יהיה בסדר",ליבו של ג'ימין פעם בעוצמה שראה שהשני דואג לו ככה,"תודה" השיב ג'ימין.

~יום אחרי~
ג'ימין נכנס לכיתה והתיישב ליד ג'אנגקוק, והמורה החליט שיש פרויקט ואפשרות הגשה היא בזוגות..,ג'ימין השפיל את מבטו וחשב מי ירצה להיות הזוג שלו בפרויקט,הוא כ"כ רצה להיות עם ג'אנגקוק אבל לא ידע איך לשאול אותו,"ג'אנגקוק אני רוצה.. זאת אומרת עם בא לך שנעשה ביחד את הפרויקט?"
ג'אנגקוק שמח והשיב לשני "כן בטח",ג'ימין חייך,לפתע נשמע הצלצול להפסקה וג'ימין וג'אנגקוק יצאו אל הקפיטריה,בדרך מולם הלכו חבורת הבריונים שלעגו לג'ימין,פגעו בגופו של הנער החדש והוא נפל על הרצפה בצווחה, ג'אנגקוק שנבהל באותו הרגע פשוט היה בהלם, הוא כיווץ את ידו לאגרוף והתחיל להחטיף מכות לבריונים שפגעו בג'ימין,וישר רץ לג'ימין לעזור לו לקום...,"ג'ימין אתה בסדר...אני כאן אני יעזור לך..מבטיח",אמר לג'ימין וג'ימין נאנח מקצת כאב ואמר "למה הם חייבים לעשות לי את זה כל הזמן?!",ג'אנגקוק הושיט את ידו לג'ימין לעזור לו לקום, ג'ימין תפס בידו של השני וליבו איים לפרוץ החוצה הוא הרגיש תחושה חמה בליבו, וג'אנגקוק הציע "בוא נצא קצת החוצה", שניהם יצאו החוצה וג'ימין היה נראה ממש פגוע ועצוב "תודה" השיב ,וג'אנגקוק אמר "אני הבטחתי לך שיהיה בסדר אז זה בסדר" וחיבק את השני...,שג'ימין הגיעה לביתו הפרטי מבית הספר בערב הוא ישר נכנס למקלחת להתקלח,וכבר חיכה שהלילה יגיע כדי שיוכל לחשוב ולהיזכר איך ג'אנגקוק עזר לו היום והחטיף לפסיכופטים האלה על שפגעו בו,ג'ימין יצא מהמקלחת עם המגבת מלופפת סביב גופו, הוא פתח את הארון ולקח חולצה פשוטה בצבע לבן ומכנס קצר בצבע שחור והלביש על עצמו, ונכנס למיטה התכסה והמחשבות התחילו לרוץ בראשו' אני ממש מחבב את ג'אנגקוק...אפשר לומר אוהב, הוא באמת הבנאדם הכי מדהים,יפה ומקבים שראיתי מיימי' חשב לעצמו ג'ימין, ואז נזכר במשפט שהידהד בראשו שג'אנגקוק אמר לו 'אל תדאג אני ידאג לך שיהיה לך רק טוב אני מבטיח',לחיו הקטנות התחילו להיצבע באדום הוא כ"כ רצה לראות את ג'אנגקוק מול עיניו ולומר לו כמה שהוא מודה לו ולחבק אותו בלי לעזוב, עם כל המחשבות עיניו נעצמו לאט ....

אוקיי אז התחלתי לכתוב לא מזמן שעלה לי רעיון לראש..... תודה ל @eden_997 שעוזרת לי לכתוב💕
אז זאת פעם ראשונה שאני כותבת מקווה שתהנו♡

LOVE ME || TaekookWhere stories live. Discover now