JiHoP ⚠️
18+
תתכוננו זה פרק ארוך;)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~הוא התגרה בי יותר מידי היום..קודם בבוקר ליד הדלת,ואז אחרי שיונגי רדף אחריי,ועוד עכשיו?!.., אני הולך להתגרות בו חזרה' חשב לעצמו גימין וחייך חיוך ממזרי..
הוא התמתח טיפה והניח את ידו על איברו הלבוש של הוסוק שישב לידו,הוא התחיל להזיז את ידו באיטיות והוסוק עצם את עיניו,מנסה לא להתפוצץ מעונג ולגנוח בקול.
"ג-גימין..ל-לא עכשיו" גמגם הוסוק מרוב הצמרמורות שעברו במורד גבו ובגופו.
גימין לא הקשיב והמשיך להזיז את ידו מהר יותר על איברו הלבוש והוסוק נשך את שפתיו בחוזקה עד שפוצע אותן ודם יצא מהן מרוב שנשך חזק מידי.
גימין שראה את זה עצר מיד וציחקק לעצמו שהצליח להתגרות בהוסוק.אחרי הארוחה כולם הלכו לחדריהם וגם גימין,עד שהרגיש יד תופסת אותו ודוחפת אותו לחדר,זה היה הוסוק שתקף את שפתיו הורודות בתשוקתיות,הוא נשך את שפתו של גימין שנאנח,הוסוק ניצל את הרגע והכניס את לשונו לתוך פיו החם והרטוב של השני,"מ-ה ש-שאתה..עו-שה לי" לחש הוסוק לתוך שפתיו של גימין.
גימין חייך והוריד בחושניות את חולצתו של הוסוק,בזמן שמנשק כל מקום בפניו החמות,מתחיל להעביר את אצבעותיו הקטנטנות והשובבות על חזהו החשוף של הוסוק.
הוסוק ירד לצווארו של גימין,מנשק ומוצץ בחוזקה,משאיר סימנים אדומים וסגולים,"~אה~" גנח גימין בשקט,לאט לאט הוסוק ירד לעצם הבריח,מחליט להשאיר לו נשיקות רכות ועדינות ונשיכות קטנות אך מאוד ברורות,שכולם ידעו,פארק גימין רק שלו!גימין גנח בשקט כי לא רצה שהאחרים ישמעו את כל מה שהולך שם,אבל להוסוק זה ממש לא הספיק,הוא רצה לשמוע עוד משפתיו המלאות,שיתחנן לעוד ויצרח את שמו.
הוסוק דחף את גימין למיטה ועלה מעליו,מוריד את חולצתו של הצעיר ותוקף את פיטמותיו של גימין שהתחיל לצעוק ולהתנשף,"~אהה!..הוסוקי..ל-לא פה!!".
בזמן שהוסוק מוצץ נושך ומלקק בתאווה את פטמותיו הרגישות של גימין,מתעלל בשניה עם ידו.
"~הו-הוסוקי!!~" גנח גימין בשקט והתחיל לרעוד מהעונג שעטף את גופו.הוסוק עלה לצווארו של גימין ונישק את הסימנים של גימין,משאיר שובל של נשיקות מצווארו לביטנו ואז שהגיעה למכנסיו הוריד אותם,הוסוק נשך את שפתיו שראה את הבליטה של גימין בתוך תחיכת הבד המיותרת באותם רגעים,הוסוק הוריד את מכנסיו והבוקסר יחד כאשר איברו הקשה נגלה לעיניו של גימין,גימין התחיל להתנשף בקול שהתחיל לדמיין את זה ממלא אותו עמוק בפנים.
הוסוק תפס את איברו וחיכך אותו באיברו הלבוש של גימין,"~הוסוקי~אהה.." גנח גימין בקול ועיקצוצים עברו בביטנו.
YOU ARE READING
LOVE ME || Taekook
Fanfictionגאנגקוק וגימין נפגשים לראשונה בבית ספר גאנגקוק מגן על גימין מבריונים, הם מספיקים להתאהב לריב ולבגוד? מה קורה כאשר כל אחד מהם בעצם מתאהב במישהו אחר? מה קורה כשגימין מתאהב בחברו הטוב וכך גם גאנגקוק. סיפור אהבה חדש מתחיל? מה יקרה בינהם? VKOOK MINHOPE N...