פרק 6-ראנדום דאנס.

360 31 9
                                    





"אפילו חבר שלך אני לא רוצה להיות" אמר קוקי לגימין שהתחיל לבכות.

"אני מבטיח ...אני מבטיח שלא ב-בגדתי בך..זה שקר..בבקשה אתה חחיב להאמין לי אני לא רו-רוצה לא-אבד אותך." אמר גימין בין כל יללותיו.

קוקי חשב על זה שוב...גימין בחיים לא שיקר לו ...והוא בחיים לא יעשה דבר כזה..,"אני-גימין אני מצטער..אני לא התכונתי" מלמל קוקי,מרגיש כל כך רע על התנהגותו.

"עזוב קוקי..אני מעדיף שנישאר חברים וזהו, תמשיך אתה עם טאה ואל תדאג לי.." אמר גימין מרגיש ככ פגוע מהמילים שנאמרו בלילה.

'שנכנס יין יוצא סוד'

זה המשפט שהדהד לגימין בראשו,מרגיש רע עם עצמו וחושב שהכי טוב יהיה להיפרד.

"קוקי..אני חושב שזה צריך להיגמר..אני באמת אוהב אותך אבל אני חושב שטאהיונג יהיה טוב יותר בשבילך..בבקשה..בוא ניפרד ונישר חברים טובים זה יהיה טוב לשנינו.." אמר גימין.

"אתה בטוח גימין?" שאל קוקי מרגיש את ליבו מתרסק אך לא יכול להכריח את השני לאחרת ממה שרוצה.

"אני חושב שכן קוקי.." אמר גימין.
קוקי הנהן כהבנה ונישק בקצרה את שפתיו של גימין,"אם אתה רוצה את זה ותהיה מאושר אני לא יעצור אותך גימין" אמר קוקי וגימין הנהן,מחבק חזק את קוקי,מבין שעכשיו הם יהיו חברים טובים ולא כמו לפני כן,זוג מאוהב.

"וגימין ביני לבין טאהיונג לא קורה כלום.." החליט קוקי להוסיף,גימין ידע שהוא משקר אבל החליט פשוט לא להגיב.

"דרך אגב ...למי אתה מתחיל לפתח רגשות?" שאל קוקי בסקרנות,"אממ..ל-להו..הוסוק" אמר גימין ומתחיל להסמיק גורם לקוקי לצחקק ולחשוף את שיניי הארנב שלו,זה גרם לגימין לחייך חיוך מטופש.

שניהם חזרו הביתה עם תחושה של הקלה,אחרי הארוחה טאה עצר את קוקי שרצה לעלות לחדרו,"גאנקוק בו נעשה ראנדום דאנס..דיי משעמם לא?"
הציע טאה,"רעיון טוב אני ילך להתלבש" אצר קוקי והלך להתארגן.

טאה התארגן גם וכל כך התרגש שהוא הולך להיות עם הבחור שאהב.
שניהם הלכו למקום החזרות של הלהקה שלהם,"אוקיי אז..." אמר טאה,"אז..אולי תפעיל את השירים ונרקוד או משהו במקום לעמוד כמו פסל" אמר קוקי וטאה ציחקק,מפעיל את השיר KILLING ME.

שניהם התחילו לרקוד וטאה התחיל לרקוד כמו משוגע,מה שגרם לקוקי לצחוק בלי סוף "דיי טאהיונג..א-אני לא מסוגל יותר איתך!!" צחק קוקי ודמעות זלגו מעיניו מרוב צחוק.

טאה.צחק גם וחיך לעצמו ששמח שהוא הצליח להצחיק ולגרום טוב לשני,הם רקדו וצחקו הרבה עד שעברו כבר שעתיים שלמות,"מה השעה כבר?" קוקי שאל, "5 וחצי" אמר טאה שעדיין כאבה לו הבטן מצחוק,"ואוו כבר 3 וחצי שעות אנחנו כאן" אמר קוקי.

LOVE ME || TaekookWhere stories live. Discover now