V-kOoK
אזהרה⚠⚠⚠⚠⚠
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
קוקי וטאה נכנסו הביתה בשעה יחסית מאוחרת,גין ונאמגון ישבו בסלון,"נאמגון איפה כולם?" שאל קוקי שיכור מכמות האלכוהול ששטפה את גופו."עזוב לך לישון קוקי" ענה נאמגון בחיוך קטן וקוקי עלה למעלה ביחד עם טאה.
הם הלכו במסדרון בעוד קוקי שיכור ומתנדנד,לפתע טאה משך את קוקי לחדרו והצמיד אותו לקיר,נמצא מרחק ס"מ מפניו.
משום מה לקוקי הרגישה טוב הקירבה בניהם,טאה סגר את המרחק ביניהם בנשיקה סוחפת,מניח את ידו החמה על הלחי הרכה של הבחור שגורם לו לאבד שליטה מרוב אהבה.
טאה החדיר את לשונו אל תוך פיו החם של קוקי,טועם את מתיקות פיו של השני.
קוקי הכניס את ידו אל חולצתו של טאה מלטף אותו בעדינות,בעוד הנשיקה נהיית אגרסיבית ועמוקה יותר ויותר.
טאה הוביל את קוקי למיטתו והשכיב אותו על מיטתו,שומע את אנחת העונג שנפלטה מפיו של קוקי כאשר גבו פגע במיטה הנוחה והגדולה."~טאה~" גנח קוקי שטאה הוריד ממנו את החולצה ומסמן את צווארו כשלו,מסמן ומנשק כלקטביה של קוקי עד שהגיע למכנסיו,פתאום קוקי הוריד מטאה את החולצה וטאה ראה את זה כסימן להסכמה והוריד בבת אחת את מכנסיו של קוקי.
מחייך לעצמו שאיבר מינו של קוקי נגלה אל עיניו דרך הבד הדק של הבוקסר.
עברו כמה רגעים ושניהם היו ערומים לגמרי,תנשקים בלהטעל המיטה,"~טאהיונג!!-" צווח קוקי כשהרגיש את איבר מינו של טאה ממלא אותו עמוקות,טאה רק גונח ללא שליטה ודוחף את איברו במהירות אל ישבנו של קוקי ללא רחמים.
מהר מאוד הם הפכו לבלאגן של גניחות.
גימין ניסה להתכרבל יותר בתוך גופו של הוסוק ולנסות למצוא תנוחה טובה אך לא הצליח,הוא שמע רעשים וצלילים מוזרים שמגיעים מהחדר של טאה,הוא התרומם מהמיטה לבש כפכפים והלך לבדוק מזה הצלילים האלו.
הוא פתח בשקט את דלת חדרו של טאה ורואה את קוקי וטאה ברגע אינטימי שלא ישכח לעולם, הוא שמע את גניחותיהם,הוא ידע בבירור שקוקי ללא ספק נהנה שם.
הוא סגר את הדלת והלך בחזרה לחדרו שלו והוסוק,לנסות להירדם ולשכוח ממה שראה,נשאר בהלם גמור...
"קוקי אני אוהב אותך" גנח טאה וגנב את שפתיו של קוקי לנשיקה,חושב לעצמו שקוקי הדבר הכי יפה בעולם במצב הזה והוא מוכן להיות איתו ככה לעולמים,לילה ויום ללא מנוחה.
טאה תפס באיברו של קוקי והחל לשפשף אותו במהירות מרוויח גניחות ואנחות עמוקות יותר מהקודמים,"~אהה זה..כל..כך ט-טוב טאה!~" גמגם קוקי מרוב עונג.
לאחר כמה דקות שניהם הרגישו שהם בקצה היכולת שלהם וגמרו ביחד.
טאה יצא מקוקי בזהירות ונשכב לידו,שניהם מתנשפים בעונג ובעייפות ממה שקרה,"גאד..טאה" נאנח קטקי עם חיוך והתכרבל ביחד עם טאה ושניהם נרדמו.
אחד בזרועותיו של השני..❤
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
טוב אז העלתי פרק לפני שהיה 50 צפיות כי אני לא יכולה לחכות..😂
אני רוצה כבר להגיע לחלקים מעניינים יותר כי כבר הכל מתוכנן מההתחלה עד הסוף.. זה יהיה טיפה ארוך אבל אני ינסה להקפיד להעלות מהר.ובואו ננסה להגיע לפחות ל 20 הצבעות
eden_997תודה חיים שלי שעזרת לי לכתוב תפרק ונתת לי רעיון ❤❤❤❤
I love you like kiz gocho
YOU ARE READING
LOVE ME || Taekook
Fanfictionגאנגקוק וגימין נפגשים לראשונה בבית ספר גאנגקוק מגן על גימין מבריונים, הם מספיקים להתאהב לריב ולבגוד? מה קורה כאשר כל אחד מהם בעצם מתאהב במישהו אחר? מה קורה כשגימין מתאהב בחברו הטוב וכך גם גאנגקוק. סיפור אהבה חדש מתחיל? מה יקרה בינהם? VKOOK MINHOPE N...