5.rész: «Azt a k*rva mindenit!»(1) +18

243 11 3
                                    


FIGYELEM +18!!!!!!!!

Jimin szemszöge

Már épp mentem volna haza, amikor eszembe jutott, hogy a teremben maradt a tornacuccom. Mikor beléptem a terembe már senki nem volt ott. Én is gyorsan szaladtam és a cuccom felkapva az ajtó felé indultam. De mikor kinyitottam azt Yoongi állt előtte. A lány nem szólt semmit, majd az ajtón belépve a legközelebbi falnak nyomott. Mikor megkérdeztem volna, hogy mit akar hirtelen az ajkaimra tapadt. A szemeim hatalmasra nyíltak, de az ajkainak nem tudtam ellenállni és a szemeimet lehunyva eltátottam a szám, hogy a nyelveink vad táncot járhassanak egymással. A heves csókcsata közben azt vettem észre, ahogy kezeit végig vezeti a mellkasomon, majd mikor a nadrágomhoz ér megáll. Egy pillanatra elválik tőlem és a szenvedélytől csillogó szemeivel engedélykérően néz fel rám. Én csak bólintok egyet, mire kezeit bevezeti a nadrágomba, azon belül is az alsómba. A kezeivel nekikezd a már merev tagom kényeztetéséhez én pedig hangosan nyögök fel. Egy idő után megelégeli és a nadrágom az alsómmal együtt a bokámhoz csúsztatja, majd letérdel elém és a nedves és forró nyelvével végig nyal rajtam. A hirtelen gyönyörtől kiráz a hideg, de neki még ez sem elég és elmeríti az egész hosszúságomat a csillogó szájában. A feje egyre gyorsabb és gyorsabb tempóban mozog, miközben csábos szemeivel végig engem figyel. Egy idő után már úgy érzem, hogy nagyon közel vagyok ahhoz, hogy elmenejek ezért megpróbálom a hajánál fogva kissé hátrébb húzni a lányt, viszont ő minden alkalommal egyre mélyebben nyel el engem. így végül az ő nevét nyögve megyek el.:

******

-Yoongi...- Pattantam ki az ágyból egy nyögés kíséretébe.
-Hűha valakinek elég nedves álmai lehetnek!- Nézett rá a takaróm alatti dudorra a hülye öcsém.
-M-mi-mit keresel itt?- Kérdeztem dadogva mert háteléggé zavarban voltam.
-Ácsi először tudni akarom ki az a Yoongi!- Hajolt bele a képembe.
- Nincs közöd a magán életemhez. Egyébként is mit keresel a szobámban?- Mordultam rá.
-Nézz az órára!- Sétált ki az ajtón. Még volt 20 percem elkészülődni. Megmosakodtam, majd felvettem egy inget és egy fekete szaggatott farmert. Megcsináltam a hajamat majd lerohantam enni.Reggelire egy jó meleg kapucsínót ittam.
-Kész vagy?-Léptem oda Moonbinhez aki a telefonján játszott valami harcolós játékot a kanapén ülve.
-Pillanat.-Mondta miközben nagyban gyilkolt a játékban.
-Nincs pillanat máris mennünk kell a buszhoz!- Rángattam le a kanapéról.Mikor kimondtam ezt a mondatot megszólalt a csengő. Moonbin egyből kirohant de miután meglátta ki az, rögtön becsapta az ajtót.Én csak furán néztem rá. Ki lehet az? Kíváncsi voltam szóval kimentem megnézni. Eunwoot pillantottam meg miközben szált volna be az autójába.
-Hello!- Köszöntem egy vigyorral az arcomon.
-Szia.-Köszönt vissza kínosan.
-Hát te?-kérdeztem érdeklődve.
-Gondoltam elviszlek téged és az öcsédet iskolába!- Mondta zavartan.
-Engem elvihetsz iskolába még ha a kis szaros nem is jön!- Rohantam be a házba a táskámért.Semmi kedvem nem volt buszozni.
-Biztos nem jössz?-Kérdeztem meg utoljára Moonbint.
-Be nem szállok annak a kis gazdag kölyöknek a kocsijába.- Kezdett el magyarázkodni.
-Pedig sokkal jobb mint a buszon ahol részeg közmunkás bácsik szőrös és izzadt hónaljukat bele nyomják a képedbe. Ja és már lekésted a buszt.- Az utolsó mondat hallatán egyből meggondolta magát.
-Na jó -Válaszolta durcásan.
Én az anyós ülésen ültem Moonbin pedig hátul.Mikor a sulihoz értünk Eunwoot egy csapat lány rohamozta meg , de végül sikerült kiszabadulnia a fiúra éhező tinilányok karmai közül.A folyóson beszélgettem Xiuminnal és Chennel mikor kicsapódott az iskola ajtó.Egy 40-es éveiben járó pitbull kutya fejű férfi volt.Aki egy átlátszó nadrágot viselt.A gatya miatt látni lehetett a kék selyem tangáját ami bevágott a seggébe.A kezében egy JYP feliratos ridikült szorongatott amiben egy pincsi kutya pihent.Egyik csávónak fel is akadt a szeme. Mi csak majdnem hányingert kapva néztük ahogy bemegy az igazgatóhelyettes irodájába.
-Ő ki volt?- Kérdeztem.
-Park Jinyoung!- Válaszolta Chen.
-Az igazgató helyettes!- Folytatta Xiumin.
-Értem.-Zártam le a témát.
-Azt jól láttam, hogy Cha Eunwooval jöttél iskolába?- Kíváncsiskodott Minseok.
-Igen, miért?- Érdekel, hogy miért olyan furcsa ez.
-Mert hát az Eunwoo félék nem szoktak velünk lógni.-Jelentette ki Jondae. Bementünk az osztályterembe majd elkezdődött az irodalom. Nekem nagyon tetszett Taeyang tanár úr tanórája .
-Dong tanár úr!- Jött be az osztályterembe Im tanárnő.A tanár úr ijedségébe leverte a laptopját.
-AIGOO!Tessék?- kérdezte miközben szedte fel a földről a gépét.
-Az igazgató úr azt üzente, hogy fél 6-kor lesz egy megbeszélés.-
-Köszönöm, hogy értesített - Válaszolt egy kis pírral az arcán.
-Viszlát és további jó tanulást mindenkinek- Köszönt el majd elment.
Még eltelt néhány unalmas óra majd a tesi következet. Én ki nem àllhatom a testnevelés órákat. Igazából jó vagyok belőle de a volt osztályon miatt nagyon megutáltam. Tesi órákon folyton kidoboztunk és mindig engem dobtak mert utáltak. Volt olyan nap is mikor lila foltokal mentem haza.
- Jössz?- Kérdezte Xiumin és Chen.
-Persze!- Indultam el a hosszú folyosón az öltözök felé. Beléptünk a nagy helységbe és egyből megcsapótt az izzadság szag. Már mindenki végzett az öltözéssel, de én még nem készültem el. Éppen vettem volna le a pólóm mikor kivàgodott az ajtó...

Fullosan yaoi...Donde viven las historias. Descúbrelo ahora