Capitolul 1

30 5 2
                                    

Buna,ma numesc Jhonnas Anca si am 20 de ani si da,sunt pe jumatate americanca.Tatal meu este american iar mama este romanca,de acolo si numele Anca.Tata locuieste in America iar noi in Romania.Mama nu voia sa plece de aici asa ca am ramas cu ea.

Bine,o sa termini cu povestea "romantica" dintre parinti mei si o sa trec direct la subiect.

Pai vedeti,eu lucrez la o cafenea in Bucuresti.Cafeneaua se numese "Lee Fee" si stiu ca nu are nici un sens dar nu am ce face.Oricum,acolo am intalnit o fata destul de draguta,coreanca,cu care m-am imprietenit.Am ajutat-o sa se descurce cu limba romana cat timp era aici.

Si daca va intrebati de unde stiu eu coreana ei bine mereu m-a atras tara asta,traditile,muzica,locurile turistice,dar cel mai mult m-au atras trasaturile neobisnuite ale asiaticilor.De mica mi-am dorit sa merg acolo asa ca am invatat limba,care apropo mi-a luat mai mult de 2 ani.

Iar derivez de la subiect.Oricum am aflat ca si ea are o cafenea in Coreea si a venit aici ca sa caute cei mai buni cafenieri,da exista asa ceva.

Si norocul meu a fost ca i-a placut cafeaua mea,si m-a chemat sa lucrez la cafeneaua ei.Si bineinteles ca nu mergeam fara prietena mea, Ioana care de asemenea are aceasi pasiune pentru Coreea.Uneori cred ca asta ne-a facut asa apropiate.

Zborul nostru este saptamana viitoare iar eu nu stiu ce sa fac.Trebuie sa ne gasim un apartament unde sa stam si un serviciu pentru Ioana iar eu nu am gasit nimic.

Ioana nu prea are ce face acolo deoarece a facut doar liceul si nu sunt sigura ca acolo te angajeaza fara diploma de facultate.

E adevarat ca se priecepe la gatit si machiaj si nu cred ca iti trebuie sa ai facultatea facuta pentru a fi make-up artist sau bucatar/cofetar.

Oricum,acum ma aflam in camera mea si imi faceam bagajul pentru zbor.Stiu ca plecam saptamana viitoare dar am multe de facut si vreau ca macar bagajul sa-mi fie gata.Prima oara trebuie sa demisionez de la cafenea dupa care trebuie sa imi cumpar cateva lucruri care imi vor trebui in calatorie si sa nu uit sa merg la banca sa scot banii de pe card.Ah!! Am atatea de facut.

Dupa ce imi termin bagajul,merg sa fac un dus dupa care merg sa ma imbrac.
Imi aleg un outfit mai simplu alcatuit dintr-o bluza sport deasupra buricului si o pereche de colanti negri.

Ma machiez simplu,doar cu fond de ten,pudra,rimel,eyeliner si luci de buze mat dupa care imi i-au in picioare o pereche de adidasi de la Nike dupa care imi pun portofelul si telefonul intr-un ghiozdanel si ies din casa mea

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Ma machiez simplu,doar cu fond de ten,pudra,rimel,eyeliner si luci de buze mat dupa care imi i-au in picioare o pereche de adidasi de la Nike dupa care imi pun portofelul si telefonul intr-un ghiozdanel si ies din casa mea.

Afara era destul de cald pentru o zi de toamna.Toamna este anotimpul meu preferat,atunci cand totul este colorat si ti se pare ca seamana cu un tablou plin de culori.

Ajung la cafenea.Intru iar la o masa mai indepartata o vad pe coreanca cu care am facut afacerea.O cheama Jung Somin si are 25 de ani.E mai mare decat mine cu 5 ani dar se comporta mai imatur decat mine.

Ma indrept catre masa ei dupa care ma asez si o intreb.

Eu:-Si cum mai stai cu romana?|o intreb zambind|

Sm:-Dar tu cum stai cu baieti?~ma intreaba si acesta la randul ei~

Eu:-Bine jucat!~incepem sa radem~ Si cum stai cu pregatirile?

Sm:-Destul de bine dar inca lipseste ceva si nu stiu ce...~spune aceasta ganditoare~

Eu:-Ce-ar fi sa te ajut.~ii propun eu~

Sm:-Chiar ai face asta pentru mine?~se uita aceasta mirata la mine~

Eu:-Desigur,doar suntem prietene nu?~ii zbesc eu~

Sm:-Ai dreptate~imi intoarce zambetul~

Cand vreau sa zic ceva telefonul ei incepe sa sune.O apelase cineva.

Eu:-Atunci eu o sa plec...~vreau sa ma ridic dar ea ma opreste~

Eu:-E doar fratele meu stai linistita,plus ca mai avem de discutat.~imi zambeste dupa care raspunde~

C.T (in coreana)

Sm:-Annyeo?

??:-.....

Sm:-Nu,inca nu am gasit.

??:-...

Sm:-Si de unde vrei sa fac eu rost de asta?

??:-...

Sm:-Nu ma lua pe mine cu noona copile.Uite ce e,acum am si eu multe pe cap si nu pot sa iti caut o stilista,dar iti promit ca voi cauta una cand vin acasa.

??:-...

Sm:-Da da,si eu te iubesc.Pa pa!

C.T.T
(Inapoi in romana)

Eu:-Am auzit din intamplare ca fratele tau are nevoie de o stilista.Sti cred ca am eu una.

Sm:-Serios,cine??~ma intreaba curioasa~

Eu:-Prietena mea este o make-up artist si o hair stylist destul de buna si sunt sigura ca va vrea sa lucreze acolo.Bine,asta daca vei fi de acord.

Sm:-Si cum o cheama pe prietena ta?

Eu:-Ciurar Ioana.E cea de care ti-am zis ca va veni cu mine in Coreea.

Sm:-Aa,e fata care inca nu are slujba?~intreaba razand~

Eu:-Da,ea e.Deci ce zici?

Sm:-Sa facut!Si acum daca ma scuzi voi pleca,mai am inca treaba de rezolvat.~se ridica de la masa~

Eu:-Nicio problema.Ne mai vedem~ne luam in brate dupa care ea pleaca~

Ma ridic si eu de la masa dupa care merg sa imi continui treaba.Urasc miscarea!









Hei cititorilor.Aceasta este primul capitol din cartea aceasta si sper sa va placa.❤

Si daca nu va cer prea mult as vrea niste pareri la capitol ca sa pot modifica urmatoarele capitole.Multumesc!

ᵇᵗˢƈαϝϝҽ Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum