Capitolul 5

16 3 0
                                    

Eram in drum spre noul nostru apartament.Abea asteptam sa vad cum va arata totul decorat.

Somin a pus pe cineva sa ne duca bagajele si sa aseze lucrurile in camere.

Nu stiam ca daca ai bani poti pune pe alti sa-ti faca treaba.Daca as fi stiut asta poate acum as fi avut si eu servitori care sa-mi faca treaba....bine destul cu visatul,deoarece am ajuns la noul apartament.

Coboram din masina putin uimite de marimea blocului in care vom sta de acum in colo.

Pe site-ul de unde am inchiriat apartamentul nu scria nicaieri ca o sa fie asa de inalt,dar trebuia sa ma gandesc la asta cand am primit camera 167.

Imi iau geanta de mana unde am bani,pasaportul, acte etc si ma indrept incet spre bloc, cu Ioana in urmele mele.

Ajungem sus iar Somin deschide usa deoarece atunci cand a trimis pe cineva inainte i-au inmanat ei cheia.

Intram inauntru si cel putin eu raman uimita.In fata mea era un geam cat peretele unde se vedea orasul.Asta mi-a atras prima oara vederea,dupa acea a fost bucataria care se unea cu livingul,apoi holul ce ducea spre camere si baie.

Nu era foarta mare,era destul cat sa ne ajunga la amandoua.Am pasit usor pe hol dar Ioana mi-a luat-o inainte fugind.

Io:-Camera asta e a mea!~tipa si intra intro camera cu usa de un fel de crem deschis~

Eu:-Bine,bine nu trebuie sa tipi asa ca te aud.~o avertizez eu~

Intru si eu in viitoarea mea camera.Usa mi se parea destul de interesanta deoarece era de un maro inchis.

Inauntru era nemaipomenit.Aveam un pat mare cu dulapioare in jur,langa pe peretele opus aveam o masuta de machiaj,plina cu machiaje de firma cum ar fi Estee Lauder,Chanel L' Oreal si multe altele,iar pe langa astea se aflau si o gramade de parfumuri de la Chanel si Calvin Klein.Aveam un birou decorat foarte frumos si in stil artistic iar pe jos aveam un covor pufos din blana de animal.

Cred ca Somin ne-a luat lucruri in plus fara sa ne spuna.Bine si este evident ca ne-a asezat si lucrurile la locurile lor deoarece imi pot vedea clar rujurile ieftine din Romania.

Ma tot uitam in jur dar nu vedeam dulapul luat de mine.Pe un perete se aflau doua usi albe.Pe site nu scria nicaieri de el.Hmm...

O deschid pe prima si vad ca am o baie personala.Era destul de draguta,pentru o baie cu doar o cada,veceu si ghiuveta.

O deschid si pe cealalta si pot spune sincer ca mi-au picat ochii cand am vazut.Camera era un dulap combinat cu o camera de amintiri.

Ma uitam la haine si puteam observa toate sunt de la firme mari.

Gucci,Chanel,Prada,Dior,Armani
Victoria's Secret etc.Se mai aflau o gramade de pantofi si accesorii dar cel mai mult ma atrageau pozele inramate si lipite de dulapurile hainelor sau puse in rame si atarnate de tavan de niste luminite.

Dupa ce am iesit din camera am mers direct la Somin sa o intreb ce sunt cu toate alea.Ea si cu Ioana vorbeau despre noul serviciu al Ioanei dar le-am intrerupt.

Eu:-Somin,scuze ca intreb dar ce sunt cu toate hainele si Make-upurile acele?Si cel mai important,de ce au aparut camere noi?~intreb confuza~

Sm:-Cat timp am fost in Romania ai avut grija de mine,mi-ai gasit un loc de stau mai apropiat de tine,mi-ai aratat orasul si mai facut sa ma adaptez, macar atat sa fac si eu pentru tine...

Eu:-Dar chiar nu trebuia,am facut-o din placere nu ca sa primesc ceva la schimb,in plus ne descurcam si fara toate acele lucruri.~o linistesc eu~

Io:-Vorbeste pentru tine,eu muream daca nu primeam haine Gucci..~spune Ioana,facandu-ne pe mine si Somin sa radem~

Am mai petrecut putin timp impreuna dupa care am facut dus si fiecare a mers la ea in camera.

Da,Somin va locui cu noi.Acea camera de pe hol care credeam ca e baie era defapt camera lui Somin.

Baia principala se afla in capatul celalalt al apartamentului,aproape de bucatarie.

~A doua zi~

Ma indreptam spre cafeneaua unde avea sa lucrez.Am vrut sa o ajut pe Somin cu ultimele pregatiri inainte de deschidere.

Chiar daca ea a zis ca nu e nevoie si ca deja are niste mici ajutoare eu tot o sa o ajut.Dar mi se pare destul de interesant ca nu a vrut sa-mi zica cine anume sunt "micile ajutoare" pe care le are.

Ajunsa la cafenea,intru inauntru si pot observa multe cuti desfacute,unele goale altele pline,multe chesti si aparate de cafea se afla pe mese,pe jumatate asamblate iar peste tot pe podea se afla polistiren.

Cand sa pornesc sa o caut pe Somin o aud cum tipa la cineva dupa care in urmatorul moment o vad fugarind un brunet cu un polonic in mana iar in cealalta se afla telefonul ei.

Acestia trec pe langa mine fara sa ma observe,cea ce imi pare chiar bine.Vreau sa mai vizionez putin din spectacol.

Sm:-Jungkook,daca te prind esti mort!~tipa aceasta la el~

Jk:-Doar daca ma prinzi!~ii raspunde baiatul dupa care ii scoate limba~

Dar cand isi intoarce capul da peste o cutie,impiedicandu-se,si cazand pe spate cu Somin deasupra lui.

Acestia se uita atent in ochii celulilalt dar cand sa faca vreo miscare unul dintre ei ,tusesc stricandu-le monentul.

Acestia se uita speriati la mine dupa care Somin se da jos de pe el si incearca sa isi ascunda fata,acum rosie,cu parul.

Eu:-Hei,am stricat ceva?~intreb oarecum stanjenita de moment~

Sm:-Nu,chiar nu.~imi spune dupa care se ridica de pe jos si vine spre mine~

Jk:-Oarecum...~sopteste mai mult pentru el dar eu l-am auzit~

Eu:-Si tu cine esti?~ma uit spre anumitul Jungcook?~

Jk:-Stai,tu chiar nu sti cine sunt?~se ridica de pe podea putin mirat dupa care se indreapta si el catre noi doua~

Eu:-Amm...ar trebui?~intreb stanjenita~

Jk:-Nu,dar e ciudat sa intalnesc o fata care sa nu fi auzit de Bts.

Eu:-Stai,tu faci parte din trupa aia de care e intebunita Ioana?~intreb uimita~

Jk:-Cine e aia?~se uita confuz la mine~

Eu:-O prietene,oricum eu sunt Anca,Jhonnas Anca.~spun zambind si intind mana~

Jk:Jungkook,Jeon Jungkook.~imi intoarce gestul~

Cand in prind de mana il trag aproape de mine si ii soptesc:

Eu:-O sa ma revansez pentru faza cu Somin,stai linistit.~ii fac cu ochiul~

Acesta se uita mirat la mine dupa care aproba din cap si zambeste tamp.

Cand ca ma spun ceva,in spatele meu se aud niste voci.Ma intorc si acolo vad....



ᵇᵗˢƈαϝϝҽ Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum