Ziua zborului
Dupa ce imi terminasem restul treburilor m-am intors acasa,deoarece trebuia sa caut un loc unde vom sta.
Din cate am inteles va trebui sa caut ceva in Seoul,deoarece cafeneaua este undeva in centrul capitalei.
In timp ce cautam un apartament pe leptopul, telefonul incepe sa imi sune.Nu cunosc numarul dar dupa cum vad persoana care suna nu e din Romania.Decid sa raspund si sa vad cine ma cauta.
C.T. (in coreana)
??:-Annyeong!~ma saluta acesta~
Eu:-Annyeong?
??:-Scuze,nu m-am prezentat.Ma numesc Jung Hoseok si sunt fratele lui Jung Somin.
Eu:-Oh,buna eu sunt Jhonnas Anca.Cu ce te pot ajuta?
Hk:-Noona mi-a spus ca sti pe cineva care se pricepe la make-up?~intreaba el oarecum nesigur~
Eu:-Da,de ce ,esti interesat?
Hk:-Cam da,chiar mi-ar trebui o stilista in momentul asta.
Eu:-Voi vorbi cu ea dar daca nu va suparati as putea sa va intreb ceva?
Hk:-Desigur.
Eu:-Unde va lucra prietena mea,adica cred ca ar trbui sa stim unde a fost angajata.
Hk:-Pai momentan pot doar sa-ti spun ca va lucra la o agentie de discuri,detalile le vom vorbi data viitoare.~imi inchide~
C.T.T.(in romana)
Nu pot sa cred ca eu chiar i+am gasit un loc de munac Ioanei.Si nu pot sa cred ca acel baiat mi-a inchis in nas.Dar cine se crede el,ha?
Imi scutur putin capul ca sa imi elimin gandurile dupa care ma intorc la cautarea unui apartament.
***
Dupa ce am gasit unul cat de cat ieftin am sunat-o pe Ioana ca sa-i dau vestea despre locul de munca si despre noul nostru apartament.
A fost destul de fericita cand a aflat ca si-a gasit un loc de munca,si mai ales si ceva ce ii place iar despre apartament a zis ca ei ii convine orice atat timp cat nu doarme afara in frig.
A doua zi trebuia sa plecam asa ca am adormit repede chiar daca nu imi era somn.
***
Ma trezesc la ora 03:00 am deoarece la 05:00 am aveam zborul.
Am mers sa-mi fac un dus dupa care mi-am cautat ceva de imbracat.Nu vroiam sa port ceva ce acolo ar fi indecent asa ca am incercat sa ma adaptez cat de cat stilului de acolo.
Miam luat ceva lejer care consta intro pereche e blugi negri,o bluza gri deasupra buricului si in picioare aveam o pereche de tenesi albastri.
*ignorati ca fata din poza nu are tenesi in picioare*
Mi-am uscat parul si l-am pieptanat dupa care am trecut la machiaj.Nu ma-m machiat cine stie ce,doar cu putin fond de ten,pudra,rimel si luci de buze totusi nu vroiam sa arat ca o vrajitoatre cand ajung acolo.
Cand am terminat i-am trimis mesaj Ioanei sa vad daca ea e gata.
[Eu:Hei,eu sunt gata.Dar tu?]
Dupa ce trimit mesajul merg in bucatarie sa imi fac ceva de mancare inainte de a pleca.Am scos ingredientele si am inceput sa gatesc.Imi faceam cartofi prajiti cu ochiuri deci nu pot spune cai cine stie ce.
Cand am terminat m-am asezat la masa si am inceput sa mananc.In timp ce mancam am primit mesaj de la Ioana.
[Nebuna =): Si eu termin imediat,sa vin la tine cand termin sau ne intalnim la aeroport?]
[Eu:Mai bine la aeroport,doar nu ai de gand sa cari bagajul ala peste tot nu?]
[Nebuna =): Bagajele* si ai dreptate.Atunci ne vedem la aeroport,ai grija sa nu intarzi ca in 40 de minute decolam.]
Ma uit la ceas si observ ca e 04:20 am.Pun farfuria murdara in ghiuveta dupa care sun la un taxi.Imi i-au geaca,ghiozdanul in care am toate lucrurile folositoare si bagajele dupa care ies din apartamentul meu.Il inchid si pun copia cheii in spatiul dintre podea si usa pentru a o gasi mama cand va trece pe aici.
Ies afara si il rog pe sofer sa ma ajute cu bagajele.Verifica daca imi mai lipseste ceva si cand constat ca am totul urc in taxi care porneste catre aeroport.
***
Ma aflam deja in avion.Ioana era la cateva scaune in spatele meu iar Somin era la clasa I.Si ea va venii impreuna cu noi in Coreea.
Ma asez mai bine pe scaun dupa care inchid ochii,prinzandu-ma un somn indescifrabil.
***
Deschid ochii si constat ca aproape am ajuns.In boxe se aude vocea pilotului care ne spune ca in 20 de minute aterizam.Ma uit la ceas si observ ca e ora 15:40.Nu pot sa cred ca am dormit aproximativ 12 ore in continuu.Cred ca calatoria asta ma obosit prea mult.
Imi pun centura dupa care ma asez mai bine pe scaun si astept ca avionul sa aterizeze.
Dupa ce acesta aterizeaza,ma ridic de pe scaun si ma indrept spre Ioana.
Iesim din avion unde ne intalnim cu Somin.Mergem sa ne luam bagajele dupa care ne urcam in taxi,acesta pornind.
Sm:-Deci,cum vi sa parut zborul?~ne intreaba acesata zambind~
Io:-Mi-a placut extrem de mult.Am facut o gramada de poze si mi-am imbunatatit limba.~raspunde aceasta entuziasmata~
Sm:-Dar tu Anca?~isi indreapta atentia spre mine~
Eu:-Spre deosebire de Ioana eu am dormit tot timpul.~zambesc invingatoare facandu-le pe celalte doua fete sa rada~
Io:-Si,unde mergem?~intreaba Ioana curioasa~
Sm:-Acum mergem la locuinta mea ca sa imi las bagajul,dupa care vom merge la cumparaturi deoarece din cate am inteles eu apartamentul vostru inca nu e mobilat.Asa-i?
Eu:-Da, dar noi inca nu am schimbat niciun ban.
Sm:-Nu-ti fa griji platesc eu.Ia asta ca pe un cadou de bun venit.~imi zambeste ea~ Oricum e cardul fratelui meu deci...~continua ea facandu-ne pe mine si Ioana sa radem~
Eu:-Atunci asa sa fie.~ii raspund eu~
Sm:-Deci...sunteti gata pentru un nou inceput?~ne intreaba sceasta~
Io&Eu:-Da,so facem!~strigam in cor~
CITEȘTI
ᵇᵗˢƈαϝϝҽ
Fiksi PenggemarDoua fete isi incep calatoria datorita unei asiatice care le-a schimbat destinul.Jung Somin le-a ajuta pe Jhonnas Anca si Ciurar Ioana sa-si indeplineasca visul de a locui in tara mult visata.Oare vor putea sa traiasca acolo sau vor fi nevoite sa se...