°Cinq°

1.8K 169 118
                                    


Okulun ilk günü servisin içinde uyuya kalan Mingyu'yu taklit eden Minghao'nun (resim medyada) resmini çeken Seokmin'in sırtından Jungkook yere düştüğü sırada, okul müdürünün bozuk hoparlörden çıkan sesi duyulmaya başladı.

"Herkes sıraya geçsin!"

Mingyu servistte uyuya kaldığı için diğerleri onu uyandırmadan sıraya geçmişlerdi. Bu sırada herkes Minghao'ya yiyecek gibi bakıp aralarında fısıldaşıyordu. Minghao ise sapığını aramakla meşguldü. Fakat onu bir türlü göremiyordu. Jungkook Minghao'nun ensesine hızlıca vurduğu sırada Minghao korkudan yerinden sıçradı. Ne olduğunu anlamak için kafasını çevirdiğinde Jungkook Minghao'nun bileğinden kavramış ve okul tuvaletine doğru koşturmaya başlamıştı. Sonunda tuvalete vardıklarında Minghao nefesini sakinleştirip sorar gözlerle Jungkook'a baktı.

- LAN DEĞİŞİK AMACIN BENİ KATİL ETMEK Mİ? KEFENESARACAKSIN BU YAKIŞIKLI BEDENİ!

- He aq işim gücüm yok seni kefene saracağım 🙄! Taehyung mudur nedir adı.. O sapıktan kaçıyorum.

- Senin de mi sapığın var aq??!!

- Ohoo bu okula geldiğim ilk günden beri 😂😂

- Okul okul değil, gay cehennemi aq! Hem sen gay değil misin, neden kaçıyorsun?

- Gayım zaten.. Sadece kaçan kovalanır. Ve ben de bundan zevk alıyorum ;)

- Ne desem bilemedim aq ne halin varsa gör. Ben gidiyorum..

Jungkook aniden gülümsemesini derinleştirip Minghao'nun önünü kesti. Ve Minghao'nun arkasına bakıp konuştuktan sonra aniden toz olup havaya karıştı.

" Sen burda kal ben giderim."

Minghao arkasını döndüğünde Junhui'nin duvara yaslanıp onları dinlediğini gördü. Tam Jun oradan çıkacakken, Minghao Jun' un bileğinden tuttu.

- Dur! Biz sevgili değiliz!

- Sevgili miydik?

- Seninle benden bahsetmiyorum gerizekalı! Yoon ile benden bahsediyorum..

- Bana ne?

- Hey, kalbini kırdığım için ve yalan söylediğim için özür dilerim...

- Telafi etmek istiyor musun?

- E... Ee.. Evet?

- O zaman benimle bir fotoğraf çekil. Yoksa seni affetmem.

- Sadece bir ama?

- Sadece bir.

- Hatıra kalması için çekilebiliriz...Peki.

XXXXXXXXXXXXXXXXXX

XXXXXXXXXXXXXXXXXX

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

💗198.652 beğeni
wen_junhui O sadece bana ait!

*Bu Gönderi Yorumlara Kapalıdır*

°Straight °|JunHao°Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin