"Tengku arif shafie"
"Ya,saya"
"Aku nikahkan dikau dengan tuan puteriku ,tengku nur syafidatul azwa binti dato'amir dengan mas kahwin sebanyak RM1000 tunai"
"Aku terima nikahnya tengku nur syafidatul azwa binti dato'amir dengan mas kahwin sebanyak RM1000 tunai"
"Sah,sah"
"Sah"
Dengan sekali melafazkan akad nikah syafi sudah rasmi menjadi isteri kepada tengku arif shafie.shafie melangkah mendekati isterinya untuk sesi menyarungkan cincin.syafi anggun menggayakan dress labuh yang dipenuhi manik labuci membuatkan shafie tergamam sebentar.
Syafi menghulurkan jari manisnya .perlahan lahan cincin bertatah permata dan berlian itu tersarung di jari manis syafi.shafie menghulurkan tangannya lalu disambut oleh syafi.dahi syafi dicium lembut membuatkan bahang di pipi syafi mula menyerlah.
😍😍😍
Syafi bergegas ke dalam biliknya selepas tamat majlis.berpeluh satu badan.shafie pulak,dekat luar katanya nak bincang sesuatu dengan papa.Syafi melangkah masuk ke dalam biliknya,di tutup pintu.yes,line clear."boleh lah aku mandi"monolog syafi sendirian.
Syafi masuk ke bilik air untuk mandi.
****
"Mana pulak bini aku ni?"soal shafie hairan.dia membaringkan tubuhnya di atas katil bersaiz king itu sambil bermain telefon.Terdengar pancutan air dari bilik air.'mesti dia mandi ni'desis shafie perlahan.
Krakk..
Pintu bilik air dikuak perlahan,'matilah aku,mamat ni adala pulak,baru jer tenang hidup aku tadi'.dikerling bajunya di atas katil.
"Dahlah ,baju aku atas tu?macam mana ni"syafi meletakkan jari telunjuknya di dagunya.
'Oo,baru aku tahu 'syafi keluar berkemban untuk mengambil bajunya.mata shafie semakin meliar melihat free show di hadapannya.
Shafie menjilat air liur yang meleleh di bibirnya.sememangnya nafsu lelakinya memang menggoda.dia kembali menatap telefonnya kembali.dijeling syafi sekilas yang sedang mengambil pakaiannya lalu menghilangkan diri di pintu bilik air .
Syafi tersenyum suka apabila melihat gelagat shafie yang mencuit hatinya.'siapa suruh kau buat syarat gila tu'desis syafi sambil tergelak kecil.
Sorry guys,,,idea tak masuk
YOU ARE READING
Suami Isteri Si MAFIA
AksiApabila terdengar nama Syafidatul Azwa mesti Orang cakap lemah lembut manis,baik,sopan santun .tapi ,disebalik kelembutan yang orang selalu cakap rupanya ada juga kejahatan dan kekejaman yang menguasai dirinya..