kücük bir kasabada oturan bir aile durumları ne iyi nede kötü iki kardeş ayrı dünyalarda ayrı şehirde yaşarmış anneleri babaları anlaşamadılar ve yollarını ayırır ve oğlan babasının yanında küçüğü yani kız kardeşi annesinin yanındadır.babaları olan İlker bey bu durumu saklamak ister ve annesi Leyla Hanım'da bu durumu kabul eder.Zamanla cocuklar büyür ve oğulları Mert ergenleşmiş 16 yanındadır,kız kardeşinde Rüya 13 yaşına yeni girmiştir ve zamanla babasının yokluğuna alışmak ister yıllardır babasının ölmüş olduğunu bilen iki kardeş bu yolsuzluğa dayanamazlar rüya yetimliğiyle utanır ve samimi olmadığı arkadaşlarına söylemez bunu bie sır gibi saklar ve öksüz olan Mert ise annesini azıcıkta hatırlıyo ama babası annesinin ölümüne inandırmayı başardı.Leyla hanım rüyanın yalnızlık ve babasızlık yaşadığını hissetti ve iki yıldır ilişkisidw vardı evlenme teklifindede bulundu ama kızı için kabul etmemişti zamana ihtiyacı olduğunu söyledi ve artık evlenmek istiyordu kabul etmeden önce yinede kızı rüyasınada sormak istedi ve rüyanın yanına gitti Leyla hanım -nasılsın rüya bügün okul nasıl gecti.dedi Leyla hanım biraz korkuyordu ve hemen konuya girmek istemiyordu Rüya - iyim anneciğim sen nasılsın.dedi rüya ve Leyla'yla rüyanın konuşması devam ediyordu Leyla hanım sorar - rüyacım canım kızım ben ne zamandan beri yalnızım. Rüya akıllı bir kızdı annesinin ne yere varacağını anladı yinede bir şey demedi ve Leyla hanım konuşmaya devam eder sevdiği adamdan bas eder ve onunla evlenmek istediğini söyler Rüya biraz şaşırır işin buraya varacağını bilemez sadece birlikte olmak ister zannetmiş ve Leyla hanım - kızım senin rızan olmadan evlenmek istemem sen ne diyosun.leyla hanım hayır diyecek diye cok korkar ve rüya yaşının küçük olduğunu ve kendisi yüzünden üzülmesini istemez rüya annesine cevap verir -tabii anne neden olmasın.leyla hanım cok mutlu olur ve sevincinden kızı rüyaya sarılır ve - cok mutlu olacağız söz veriyorum.cok iyi biri ve onun da bir oğlu olduğunu iyi anlaşırsınız.diyerek mutlulukla sevgilisi Hakan'a haber verir telefon konuşması bittikten sonra kızı Rüya gelir yanına oğlunun kaç yaşında olduğunu sorar 15 der ve Rüya bu duruma sevinir ve annesine - hep bir Abi'm olsun isterdim.dedi ve sevinçle odasına gider.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Abi'm
Teen FictionKüçük bir kasabada oturan bir aile durumları ne iyi nede kötü iki kardeş ayrı dünyalarda ayrı şehirde yaşarmış anneleri babaları ayrılmış ve oğlan babasının yanında küçüğü yani kız kardeşi annesinin yanındadır.babaları olan İlker bey bu durumu sakl...