Young

2.6K 141 3
                                    

က်ြန္ေတာ္က Byun Baekhyun ပါ..

က်ြန္ေတာ္ဆိုတာ.. ကေလးေလးထဲက အရမ္းလိမၼာျပီး ခ်စ္စရာေကာင္းတဲ႔အျပင္ တစ္ဦးထဲေသာ သားေလးလည္း ျဖစ္တာမို႔ Appa ေရာ Omma ပါ အရမ္းခ်စ္ၾကတယ္..

ၿပီးေတာ့..

ကြၽန္ေတာ့ကို အရမ္းခ်စ္ပီး ကြၽန္ေတာ္ကလည္း အသက္ေလာက္ခ်စ္ရတဲ့ ခ်စ္သူတစ္ေယာက္႐ွိတယ္..

သူက Park Chanyeol တဲ့.. ❤❤

ေဘးအိမ္ကလူႀကီးေလ..

သူက အလုပ္အကိုင္လည္း႐ွိၿပီး တည္ၿငိမ္တဲ့လူႀကီးတစ္ေယာက္ပါ.. ကြၽန္ေတာ့ကိုလည္း အလိုလိုက္တယ္ အရမ္းလည္း အႏြံအတာခံတယ္ေလ..

အဲ့လိုေျပာလို႔ ကြၽန္ေတာ္က အရာရာ ၿပီးျပည့္စံုေနတယ္ ထင္သလား..

ဟင့္အင္း..

ကြၽန္ေတာ္နဲ႔ သူ.. ေဘးအိမ္ကပ္ရပ္ေပမယ့္ ေတြ႔ခ်င္ရင္ ခိုးေတြ႔ရတာ.. မိဘေတြကိုလည္း ဖြင့္မေျပာရေသးလို႔ေလ.. ညဘက္ဆိုလည္း ဖုန္းကို မရမက ခိုးဆက္ရတယ္.. အျပင္ေတြဘာေတြသြားဖို႔ဆိုလည္း မလြယ္ကူဘူး..

အဲ့ဒါေတြက ကြၽန္ေတာ္တို႔ရဲ႕ အခ်စ္ေရးမွာျဖစ္ေနတဲ့ အႀကီးမားဆံုး ျပသနာတစ္ခုေၾကာင့္ေပါ့..

အဲ့ဒါက......

ကြၽန္ေတာ့အသက္က ၁၂ ႏွစ္ျဖစ္ေနတာပါပဲ..

အဲ႔ဒီ အသက္က ငယ္ေနတာေျကာင့္ မိဘေတြကို ဖြင့္မေျပာရဲဘူး.. အသတ္ခံရမွာေလ.. ဦးကလည္း ငယ္လို႔ ပြဲမထုတ္ဘူး.. အခုမွ အထက္တန္းေတာင္ မတက္ရေသးဘူးေလ..

Ohhhh... စိတ္ပ်က္စရာ လူငယ္ဘဝႀကီး..

""""""""""""Young""""""""""""""

Baek: Hello! ဦး.. ဘာလုပ္ေနလဲ..?

အသက္ ၂၅ ႏွစ္႐ွိၿပီျဖစ္တဲ့ သူ႔ကို ဦးလို႔သာ ေခၚျဖစ္တယ္.. ဦးကလည္း ကြၽန္ေတာ္ဘာေျပာေျပာ ျပံဳးျပံုးေလးနဲ့ အျမဲလက္ခံတယ္ေလ..

Yeol: ကိုယ္ေရခ်ိဳးေနတာ.. Byun ေလး ေရာ..

သူ႔ရဲ႕ ျသ႐ွ႐ွ အသံေလးကို ၾကားလိုက္တာနဲ႔ ႏွလံုးသားထဲမွာ အျမဲတမ္း ေႏြးေထြးသြားတာ.. နာမည္ႀကီး႐ွိပါလ်က္နဲ႔ ခ်စ္စႏိုးနဲ႔ ဦးေပးတဲ႕ နာမ္စားက မ်ိဳး႐ိုးနာမည္ Byun ေလးတဲ့ေလ..

✴One Shot Collections✴Donde viven las historias. Descúbrelo ahora