အခ်စ္စစ္ဟူသည္~ အဆင့္အတန္းခြဲျခားမႈ မ႐ွိ~ ❤
အခ်စ္စစ္ဟူသည္~ လူတန္းစား ခြဲျခားျခင္းမ႐ွိ~ ❤
အခ်စ္စစ္ဟူသည္~ မည္သို့ေသာအခာမွ အဆံုးသတ္႐ိုး ထံုးစံမ႐ွိ~~❤
♥ ♥♥ ♥♥ ♥ Love Diary ♥ ♥♥ ♥♥ ♥
" သားေရ.. Appa ဒီေန႔ အေရးႀကီး အစည္းအေဝး႐ွိလို႔ ဒယ္ဂူက ပြဲကို သားသြားတက္ေပးႏိုင္မလား.. "
Chanyeol ရံုးသြားဖို႔ျပင္ေနရာက အခန္းဝက လွမ္းေျပာတဲ့ Appa ေၾကာင့္ လွည့္ၾကည့္လိုက္တယ္..
" ရတယ္ေလ.. Appa.. သားလည္းဒီေန႔ အေရးႀကီး Appointment မ႐ွိဘူး.. "
" Ok! My son.. ဒါဆို Appa သြားႏွင့္ၿပီေနာ္ "
" Nae~ "
Appa က စကားဆံုးသည္ႏွင့္ တစ္ခါထဲ ထြက္သြားတယ္.. ကြၽန္ေတာ္သည္လည္း.. ဒယ္ဂူကို သြားဖို႔ ျပင္ဆင္ရေတာ့တယ္.. ဒီေန႔ရံုးကေတာ့ Secretary နဲ႔ပဲ လႊဲရေတာ့မွာေပါ့..
♥ ♥♥ ♥♥ ♥ Love Diary ♥ ♥♥ ♥♥ ♥
ကြၽန္ေတာ္က Park Chanyeol ပါ.. Appa က Park Yixing.. Omma ကေတာ့ က်ြန္ေတာ္ ငါးႏွစ္သားထဲက နွလံုးေရာဂာနဲ့ ဆံုးသြားျပီေလ..
Omma ဆံုးသြားေပမယ့္ Appa က ေနာက္အိမ္ေထာင္မျပဳပဲ အခုခ်ိန္ထိ ကြၽန္ေတာ္နဲ႔သာ ေနတာမို႔ Appa က က်ြန္ေတာ့ဘဝရဲ့ တစ္ဦးထဲရွိတဲ့ အားကိုးရာပါပဲ..
Appa နဲ႔ ကြၽန္ေတာ္က သားအဖဆိုေပမယ့္.. ညီအစ္ကိုလို သူငယ္ခ်င္းေတြလို ေပါ့ေပါ့ပါးပါးပဲ ေနထိုင္ၾကတယ္.. တင္းၾကပ္မႈမ႐ွိသလို ခ်ဳပ္ေႏွာင္မႈလည္းမ႐ွိဘူး.. သို႔ေပမယ္႔လို႔ Appaဆိုတာ စည္းစနစ္ျကီးတဲ့ေနရာမွာ ျပိုင္ဘက္ကင္းပဲေလ..
Korea Top 3 Company ရဲ႕ CEO က Appa ျဖစ္သလို ကြၽန္ေတာ္ကေတာ့ Appa ရဲ႕ လက္ေထာက္ CEO ေပါ့.. Campany တစ္ခုကို အတူတူဦးေဆာင္ပီး စည္းလံုးတဲ့ ကြၽန္ေတာ္တို႔သားအဖကို လူတိုင္းက အားက်ၾကတယ္..
ကြၽန္ေတာ့ကိုဆို သားမက္ေတာ္ခ်င္ေနတဲ့သူေတြ ဝိုင္းလို႔.. ဒါေပမယ့္ ကြၽန္ေတာ္ကေတာ့ နတ္ဖက္ေပးတယ္လို႔ဆိုတဲ့ ကြၽန္ေတာ့ရဲ႕ ကိုယ္တစ္ျခမ္းျဖစ္တဲ့ Soulmate ကိုပဲ လက္တြဲခ်င္တာ..
အခုထိမေတြ႔ေသးေပမယ့္လို႔ေပါ့.. 💔
" သား Chanyeol မနက္စာမစားေတာ့ဘူးလား.. "
VOUS LISEZ
✴One Shot Collections✴
NouvellesChanbaek ( Yaoi ) For Special Days 💕 ျမတ္ႏိုးရာမ်ား စုစည္းရာ.. ✍