2 Kasım
Ben nerdemi yaşıyorum.
"Her yer renkli çiceklein oldu bir yerdeyim kurtlar kuzuları yemez burda zengin fakiri ezmez erkekler kadınlara şidet etmez cocuklar ağlamaz insanlar intar etmez.Ölmek yok burda kadınlar ve erkekler eşitler para hakimi olmadı bir yerdeyim herkez herkesi cok sever,""Hayir cennet de dilim benim ne işim olur orda okadar temiz dilim belkide insan temiz olsa bile inanmak istemez inanamaz bu dünyada iyler kaldımı ya derim kendime.Bu soruları kendime neden soruyorum peki ben söyleyim.Sabah kalkyorum kahfalti etmek ister bir insan ben isteme ama neden derseniz televizyon izlemek ister kahfaltı ederken insan ben acıyorum haberler de suriye de aç kalan insanlar ölen kadınlar türkiye de tecavüz edilen kocası tarfından katledilen kadınlar,sabah bunları izlemek hic zefkli dil sonra öylen olur insan yemek yer annem müge anlı ya bakar onda da takıntı olmuş artık 2008 beri piskolojim altüst oldu yaa tamam iyi hoş.Aylle ler gelir cocuklari bulmak icin cocuk gelir aylesin bulmak icin ama bir katil kendi öldürdü insanı yalan yalnış laflar ederek kedisin dogru bir insan gibi gelir maske takar yüzüne sanki iyilik melleyi ama o insanı kedisi ödürmüştür meyerse,"
"Bunları nedenmi anatıyorum başta yazdım ya sözler insana ne kadarda güzel geldi dilmi ama hic birisi doğru olmadını malesef ki biliyoruz gercekten etrafımızdakı insanlara dikat edelim.Aylemizdeki insanlardan bile korumalyiz kedimizi kuzen olur amca teyze halla dayı kocan sözlün hic fark etmiyor sen hic birine güvenme yeri gelir öyle bir canını yakarlarki maske ye bakıp aldanma,sen sadece allaha inan o senle konuşmaz insanlarla konuşuyoruz noluyor sanki her kafadan ayrı ses cıkıyor can acıtcı sesler allah ise dinler seni icideki sesi göz yaşlar uykunda siler huzur verir dinler konuşmaz.Insanlar piskolok gitmek yerine bir gece camın önünde otur aya veya yildizlara bak ve icdekileri kus orda sinirini üzũntünü mutulunu inan rahtlicaksin o seni dinlicek ama yorum yapmicak"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Duyqular Tireni
DiversosBinmeyen kalmasın hadi herkes tirene sanki arabalar hiç var olmamış gibi eskilere gidelim