Saat tam 23:30 du yeni bir buluş yapmıştım.Kolsaati yaptım hiç bir vakit çalşmayan.Saat ben uyunca çalışmaya başlar ve ben gördüklerim hafızamda kalır yüzde 99/
"Öbür gün kabus görmüştüm.Okadar kötüydüm ki kimseyle konuşamyordum özelikle kuzenimle.Gün boyu ondan kaçtım onun bana zarar vermesinden diyilde.Benim gördüklerimin sindiremeyip ona zarar vere bilirim diye. Saat git gide benim görmek istemediklerimi bana gösteriyordu.Ve ben git gide seviklerimden kaçıyordum artık 5 gün oldu.Ve konuşmadım çok arkadaşım var.
Düşünmüştüm ki gercek hayata yapamadıklarımı.Rüyamda yaparm diye ama yavaş yavaş benim kötü yanmı ortaya çıkartyor bu mektubu şu anıdakı hüncrem den yazyorum.
Kuzenimin karım la beni aldatını gördüm.Ve uyanınca karıma baktım bir gün onu takip etim.Davranşlarını kontrol etim,konuşmalarını,bana ilgisin.Benimle O gün kavqa eti bende rüyam da gördüklerimin etkisiyle onu.Öldürdüm saat lerce cesede baktım uykum gelince birden aklıma geldi.
Ve kolsaatin kırdım.Rüyamda güzel bir teknede güneşin tadını çıkartımı ve uzaktan karımın.Kucak da bir bebek le bana geldini gördüm.
Şimdi 5 ay dır düşünüyorum o saati yapmasaydim ben şu anda o güzel.Rüya yı yaşaya bilirdim şimdi pişmanım ama yaptklarımı telafi edemem neden rüyaları tam tamına.Hatırlamadımızı şimdi daha iyi anlıyorum.
Yarım kalan rüyalar aslında çok güzelmiş.
Ve bu benim son mektubum..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Duyqular Tireni
عشوائيBinmeyen kalmasın hadi herkes tirene sanki arabalar hiç var olmamış gibi eskilere gidelim