Hi world....
Petite vs chubby....
Si kecil vs si tembam
Abang pilih yang mana? Petite atau chubby...... hahahahaha....
Abam pilih kedua2 nya hahahahaha.... masing2 ada kelebihan tersendiri...
Petite,
Kecil molek, kurus elok, tetek kecik, sedap meramas.... cipap tak tembam sangat... sedap fucking.... mase fucking tu tetek tak berayun sangat...body tak bergetar sangat... best lagi mase doggie, dia pula bertocang 1... doggie sambil tarik tocang dia.... wow... memang feveret abang lah... hahahaha...
Chubby,
Tembam, tapi bukan gendut huhuhu....Selalunya tetek power beb.... besharrrrr.... best je tgk masa fucking... dia punye bergegar.... fullammakkkkkk merecik hawau.... hahahaha.... gegaran perut dia memukau mata memandang...
Cipap ofkos tembam... hahahaha sedap hentak tu beb... nikmat in out perghhh..... menjilat puting kau.... hahahaha.....
Doggie memang boleh bikin cepat pancut woih... dia punya gegaran montot nye... aww aww youuuuuuu.... sape yang pernah rase je yg tahu nikmatnyerrrrr....
Dua dua seksi di mata abang...
Ni pengalaman abang la... padu beb...
One night stand... lepas tu ber night2 stand lah.... hahahahaha....
Ok geng, kita sambung di lain masa... nak cari petite pulak malam ni...
ade sape2 nak notty2 dgn abang mlm ni?
Dm je abang key... hahahahaha
Hidup mesti mau happy....Babai beb...