Baby HUDA kekasih gelap aku...

11.9K 45 28
                                    

Hai geng...

Haaaaa, hari ni ade citer best hahahaha....

Alkisahnyer berjumpalah aku dengan Baby akhirnya... ustazah kot hahahaha... aku panggil dia Huda... yessss huda nama simbol seks... stim oiiii dengan nama huda ni... masuk2 je kete, aku tanya kat huda, boleh nak pegang huda?

Huda senyum jer... lepas tu kata bolehhhhh....... dalam keadaan malu2 merpati hahahahahaha....

Apalagaaaaaa..... teruih aku pegang tangan dia yang mulus tu, lembot siotttt.... terus aku kiss tangan dia.... rinduuu la katakan...
Jalan depan sikit lagi, pegang peha pula... hahahahaha... korang nampak tak taktik aku... hahahahaha....

Lepas tu, ofer laaaaa, nak pegang kote i tak? Ape korang rasa jawapan si huda ni?

Tak nakkkkkkkk..... pehhhhhhhhhh dammmmm ittttt.....

Alalalala kesian dekat aku woihhhhh.... aku ingat lagi pesanan cikgu aku masa kat sekolah tadika dulu, USAHA TANGGA KEJAYAAN... hahahaha...

So... teruskan usaha pujuk memujuk, aku tak suka paksaan, kalau dia tak mau, its ok, tapi usaha akan digandakan supaya dia pegang kote aku hahahaha....

Akhirnyaaaaa Huda kecundang juaaaaaa..... hebat oiii taktik aku hahahaha.... rosia la taktik tu hahahaha....

Mula2 pegang luaq seluaq, payah sangat aih, teruih aku bawak keluaq kote aku dari seluaq.... haaaa tudiaaaa.... terbeliak jugak la kan.... maklum la ana dara 1st time tgk kote live... hahahahaha.... aku pegang tangan huda letak di kote aku, aku suruh dia lancapkan kan kote aku...

Perghhhh mak aiiii panas suam2 genggaman tangan dia... fuhhhhh terpacak kote aku sepantas 180kmj.... sesaat... hahahahaha....

Mula2 memangla huda kekok, lepas tu sedapppp je dia lancapkan kote aku. Tak nak lepas kau..... hahahahaha..... besarrrrr... huda la kata kote aku besaq... hahahahaha....

Rancangan seterusnyaaaaaaa.... minta dia hisap kote aku.... mula2 macam biasa la, tolak sebab tak pernah katanya... tapi aku paksa dia sikit... haahahaha.... terus hisap kote aku... wow.... sedap oih... tapi tak xpert lagi la... kena bagi dia makan lolipop selalu gaya nih... hahahaha...

Sedap la juga bila kote kena kulum ni kan.... sapa yang tak rasa sedap kote dia kena kulum ni, aku rasa 1 urat di otak dia ada putuih kot hahahaa....

Aku request nak pancut dalam mulut huda, tapi huda masih belum bersedia, so tak apa lah, frust la sikit woih... serius frust.... tapi tak pa, 1st time kan, so tak mau paksa... lepas tu sepanjang jalan hantar huda ke hotel aku main puting dia... main puting kiri dia sambil driving... lepas tu aku main cipap dia dgn jari aku...

Serius weh, aku tak nak fuck dia ataupun masukkan jari aku dalam cipap dia... sebab dia masih dara... senakai2 aku, aka tak kan pecahkan dara perempuan... just main2 kat luar je... tapi kakau dia dah tak ade dara, kompom aku henjut dia terosssss hahahaaha....

Aku kate kat huda, dara dia tu, biar suami dia yang sah yang pecahkan nanti... maruah anak dara memang aku jaga... walaupun aku rasa huda akan redo je aku pecahkan dare die.. tapi hidup aku berprinsip... haaaaa poyo sikit kan...

Sedap oih main puting anak dara ni, gentel sikit terus keraih puting dia.... sampai dekat hotel, sebelum turun, aku peluk huda dan kiss mulut huda.... sedapppp peluk huda....

Rasa sayang nak lepaskan huda pergi check in hotel... tapi apakan daya, aku pun ada kerja time tu... so terpaksa dalam rela... lepaskan huda pergi...

Kepuasan bersama Huda...

Love You Huda my baby....

Mmmuah mmmuah mmmuahh...

Next pertemuan Huda janji bagi aku pancut dalam mulut dia... wow..... yeahhhhh..... Tq baby...

Hah nukilan beberapa jam bersama Huda....

Amacam... ni kisah betul weh...

See u next pengalaman....

Diari 1Where stories live. Discover now