Mültimedia Gece
-Kızım seni Devrim Kolejine yazdırdık. Buradaki davranışlarına dikkat edeceğini umuyoruz. Yarın okula başlayacaksın, ben müdürünle konuştum sana yardımcı olacak.
-Tamam baba, iyi geceler ben çok yorgunum erken yatacağım.
'' Devrim koleji hah bakalım burada ne eğlenceler olacak acaba(!) Neyse ki çok sevgili müdür(!) serbest giyinmeye izin veriyormuş.
-sabah-
Yine lanet alarmın lanet sesiyle uyandım.Hemen odamdaki siyah beyaz banyoma girdim. Soğuk kısa bir duşun ardından giysi odama yöneldim. İlk günden ilgi çekmek için ( ilgi çekmeyi severim ) siyah dövmemi ve piercingimi gösterecek şekilde kısa ve düşük omuz tişörtümü, siyah deri zımba detaylı şortumu ve bilekte topuklu botlarımı giydim. Saçlarımın uçlarını maşayla hafif dalgalandırdım ve eyeliner rimel ve parlatıcı üçlüsün sürdüm ve hazırdım ! Siyah çantamıda kaptığım gibi aşağıya indim.
Aşağıya indiğimde çok sevgili ailem(!) kahvaltı masasındaydı. Onlara bir şey söylemeden çıkmayı düşünüyordum ki annemin sorusuna kadar;
-Kızım gel kahvaltı yao öyle çıkarsın.
-Anne benim ne zaman kahvaltı yaptığımı gördün! dedim ve kapıyı çarpıp çıktım.
Dışarı çıktığımda bahçıvan Ömer amcaya selam verip kırmızı porsche'me atladım. '' Bu arabayla az yarış kazanmadım bee'' Atladığım gibi gazı kökleyip Devrim kolejine sürdüm. Okula girdiğimde havalı bir giriş yapmış olmalıyımki çevredekiler bana ve arabama bakıyordu. Ehh biraz daha fazla ilgi fena olmaz diyerek arabanın kapısını açmadan üstünden atladım ''üstü açık arabaların faydaları ;))'' Bu hareketi yaptıktan sonra çevredeki erkeklerin iç çekişlerini ve kızların kıskanç bakışlarına maruz kaldım. Ama bunu seviyordum ;)) . Müdürün odasına giderken hakkımda konuşulan fısıltıları duyuyordum.
-off kıza bak be çok seksi
-seks tanrıçası bildiğin
-sürtük nolcak geldiği ilk dakikadan belli etti kendini ( sizinde anlayacağınız gibi bu bir kız)
Müdürün odasına geldiğimde kapıyı çalmadan içeriye girdim müdür bu hareketime sinirlenip söylenmeye başlamıştı ta ki beni görünceye kadar ;
-Aaa hoşgeldin kızım Gece Atalı dimi?
-EVET. ''Babamın durumu iyi olduğu için bu tür davranışlara alışıktım.''
-Okulumuza hoşgeldin sınıfın 12-F iyi dersler ; dedi ve teşekkür etmeden odadan çıktım.
BU KİTABI ORTAK HESAPTAN YAZIYORUZ HESAPLARIMIZ: IROSİROYS VE CİMBOMKOLİK
HİKAYE YENİ OLDUĞU İÇİN YENİ BÖLÜM BİRKAÇ SAATE GELİR. VOTE VE YORUMLARINIZI BEKLİYORUZ BİZİM İÇİN ÇOK ÖNEMLİ KİTABI ONA GÖRE DEVAM ETTİRECEĞİZ :))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seksi Prenses
Teen FictionGece, Artsam Kolejinden kavga ettiği için atılır ve şehrin en zenginlerinin gittiği Devrim Kolejine ailesi tarafından yazdırılır. Kötü kızımız Gece gittiği Devrim Kolejinde olanlardan habersiz , bakalım kötü kızımızı neler beklemektedir?