Multimedia : Gece
Savaştan;
Zil çaldı ve herkes sınıftan çıktı.Hocada çıkmadan önce Geceyle bana bakıp"Buralari temiz görmek istiyorum"dedi ve çıktı.
Okadar parayı veriyoruz bi temizletemiyolar ama olsun Geceylede başbaşa kalmak işime gelmiyordu değil ;))
Geceye bakıp:
"2 dk kantine gidiyorum sende o sırada sıraları geriye çek"
"Emredersin! dedi
Tatmin olmuş bir şekilde sırıtıp sınıftan çıktım ve kantine doğru yürümeye başladım.Kantine vardığımda 2 su alıp yukarı sınıfa çıktım.Sınıfın önüne geldiğimde kapının aralanmış olduğunu gördüm ve sinsice içeri baktım.Gece sıranın üstüne oturmuş camın kenarında sigara içiyordu. Ah sigara onun dudaklarina okadar yakışıyorduki,tam anlamiyla SEKSİ PRENSES gibiydi.. Kafamdaki düşüncelerden sıyrılıp yavaşca sınıfa girdim ve yine ayni yavaşlikla arkasina geçip elindeki sigasarisina ani bir hareketle kaptim ve alayci bir şekilde ona gülümsedim.
"Aaa Gececim senin gibi imanli birine sigara icmek yakisiyormu?
Şaşırmışcasına ''Imanli?'' diye sordu.
"ALEYKUMSELAM" dedim ve hatirlamasini bekledim .
Hatirlamis olacakki hıhı diyip gecistirdi ve elimdeki sigarasını almaya çalışarak elini elimde sigarasi olan elime uzatip sigarasini ele geçirmeye çalıştı. O sırada elimi geei çekip üstüme düşmesini sağladim.Bir an afalladi ve durumu firsat bilip sigaradan bi kez cektim ve dumanini suratina üfledim. Titredi ama üstümden kalkmaya falan çalışmadı.
Ah bu tam bir kotu kiz, diye icimden gecirirken bi anda kiprasmaya basladi . Noluyo diye düşünmeme gerek kalmadan elimdeki sigarayi kapti ve ustumden kalkti. Ahh cok pis oyuna gelmuistim.Sinirle kalktim ve siniftan ciktim. Arkandan "Heyy burayi temizlemeyecekmiyiz diye sordu " ama umursamadan yürümeye devam ettim ve okuldan ciktim.
Geceden;
Aman tanrim cidden cok yakisikli ve seksiydi. Ayrica sigarada iciyordu bu bana gore muhtesem bir seydi. Ustune dusunce biraz heyecanlanmistim. Birazmi? Hayir hayir , fazlasiyla heyecanlanmistim ve bunu ona belli etmemek icin ona super bi oyun oynamistim. Hihihihi :dd . Cidden onunla ugrasmayi ve onu sinir etmeye bayiliyordum . Camda bir hareketlilik hissetip cama baktim. Savas okuldan cikiyordu. Hadi ama ! Cidden bu koca sinifi tek basima temizleyemezdim. Bende siniftan cikip bahceye geldigimde kirmizi porşeme atlayip eve dogru surdum.
Eve gelip iceri girince anneme ve babama kisa bir selam verdikten sonra odama ciktim bugun olanlari dusundum ve heyecanlandim . Cidden cok seksiydi (onun deyimiyle) tam bir seksi prensti. Biraz daha dusuncelerimle oyalandiktan sonra kendimi uykunun derin kollarina biraktim.
SELAM CANLARIM UMARIM BU BOLUMU BEGENMISSINIZDIR LUTFEN OY VE YORUMLARINIZI EKSIK ETMEYIN SIZI SEVIYORUZ ♡♡♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seksi Prenses
Teen FictionGece, Artsam Kolejinden kavga ettiği için atılır ve şehrin en zenginlerinin gittiği Devrim Kolejine ailesi tarafından yazdırılır. Kötü kızımız Gece gittiği Devrim Kolejinde olanlardan habersiz , bakalım kötü kızımızı neler beklemektedir?