Multimedia: Barış
Barıştan :
Okula yeni gelen kız Gece , geldiği ilk günden ilgiyi üzerine çekmiyi başardı. Eskiden kardeşim dediğim ama şimdi bir kız yüzünden aramızın açıldığı ve düşmanım olan Savaş'la da kavga ediyor, aynı zamanda 2 senedir platonik aşkım olan Rüya ile de iyi anlaştılar Gece'yle arkadaşlık kurarsam aynı zamanda Rüya'ya yakın olurum ve Savaşı ikimiz ders verebilirdik herkesten kendini üstün görmeyi bırakmalı artık . Bugün Gece ile tanışıp kendime çekebilirim aynı zaman da bu akşam ki parti için Rüya'yı davet edebilirim. Aslında bu bir parti değil araba yarışına katılacak olanları izlemek üzere gidiyoruz yasal olmadığı için bunu çevreye parti olarak yayıyorlar. Savaş düzenler genelde bunları ama galiba bunu okuldan başkası düzenlemiş Savaşın bu yarışa katılacağına adım gibi eminim zaten araba yarışlarında onu şu ana kadar geçen olmamıştır.
Geceden devam :
Yine alarmın sesiyle uyandım sırf şu alarm yüzünden en sevdiğim şarkıdan soğudum ya, size tavsiyem sakın en sevdiğiniz şarkıyı alarm sesi yapmayın .
''sen neden yaptın o zaman gerizekalı''
''of sus iç ses seninlen uğraşamam sabah sabah milletin iç sesi ona tavsiye falan verir benim ki bana hakaret eder hah bi iltifat et bari ya bu ne''
''sen sana iltifat edilmesini sevmezsin ki salak ''
''doğru söylüyorsun aferim , neyse hadi boş boş konuşma daha hazırlanacağım zaten dün sınıfı temizlemeden gitti savaş bir de trip atıyor salak hiç sikimde değil açıkçası buğün zaten okulda araba yarışı varmış göstersek mi şunlara Gece Atalı kimmiş''
''tabi kızım göster kendini hadi bay ben gidiyorum randevum var benim''
''iç sesin de randevusu mu olurmuş be''
''tabi kızım ne sandın''
''taam siktir git ama unutma sen Gece Atalı'nın iç sesisin bana yakışır şekilde davran hadi bakalım bebem yaylan şimdi ablan giyinecek''
''lan senin şu Savaş'tan bile fazla egon var be ''
''laan sıçtırtma savaşına siktir git ''
''taam ya gittim been''
Banyoda günlük rutin işlerimi hallettikten sonra bugün ki araba yarışını düşünerek vücudumu ikinci bir deri gibi kaplayan siyah mini elbisemi, asker yeşili ceketimi ve topuklu botlarımı giydim, saçlarımı düzleştirip sıkı bir at kuyruğu yaptım. Makyaj masama doğru ilerleyip kalın bir eyeliner, rimel ve siyah bir kalem çekerek mavi gövlerimi öne çıkardım dudaklarıma da borda bir ruj sürdüm ve hazırım. zindirli yandan asma çantamıda alıp evden çıktım, büyük ihtimal anne ve babam şirkete erken gitmişlerdi. Porsche'mi çalıştırıp okulun yolunu tuttum.
Savaştan :
Dün okuldan çıktıktan sonra direk bara gitmiştim zaten burası karanlık olduğu için gece - gündüz fark etmiyor. Barmenden istediğim 10. biradan sonra saymayı bırakmıştım, yanıma gelen bir kızla enson eve geldiğimizi hatırlıyorum. Zaten herkes ben sabah kalkmadan gitmesi gerektiğini bilir bu yüzden sıkıntı yok . Aslında dün bara gitmek gibi bir niyetim yoktu ama Gece'ye sinir olmuştum, neyse şimdi bırakalım bunları kafam dünden kalma bir kahve içip kendime geleyim zaten bugün araba yarışı var . Yarışa tabi ki katılıcam zaten araba yarışlarında beni kimse geçemez , araştırmalarıma göre Gece'de araba ve motor yarışlarına çok katılıyormuş aslında süper bir ikili olabilirdik hem kız çok seksi, aynı benim gibi off aman ben ne diyorum yok bir daha bu kadar içmicem o cadıyla nasıl güzel bir ikili olalım hem güzelde değil .
''hehe sen onu benişm külahıma anlat ''
''sen kimsin be''
''ben senin içsesinim ayrıca Gece'de taş gibi kız çarpılırsın valla''
''ya bi siktir git iç ses misin nesin ''
''neyse taam imdi gidiyorum sonra görüşücez''
''he he görüşücez ''
Kahvemi içtikten sonra kıyafetlerimi giyindim zaten dolabımın çoğu koyu renklerden oluşuyor . Üzerime siyah dar paça bir pantolon, karın kaslarımı gösterecek şekilde siyah bir badi onun üzerine de asker yeşili bir ceket giyindim siyah botlarımıda ayağıma geçirdim ve hazırım saçlarımı taramazdım kendi hallerinde daha çekici gözüküyolardı . Aşağıya indiğimde in cin top oynuyordu bir tek mutfaktan hizmetçilerin konuşma sesleri geliyor zaten çok sevgili ailem (!) bana sadece parasını verdiği için sorun yok dışarıdaki arabama atlayıp okula doğru sürdüm bugün ki yarış okuldan sonra boş bir arazide yapılacaktı, muhtemelen okulun inekleri hariç herkes orda olurdu zaten okulumuzun sürtük kızları avuç içi kadar elbise giyip yarıştaki erkeklerin yanına oturmak için can atıyorlardı. Bir tek Rüya öyle değildi o da zaten barışa aşıktı ve öyle bir kız değildi .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seksi Prenses
Teen FictionGece, Artsam Kolejinden kavga ettiği için atılır ve şehrin en zenginlerinin gittiği Devrim Kolejine ailesi tarafından yazdırılır. Kötü kızımız Gece gittiği Devrim Kolejinde olanlardan habersiz , bakalım kötü kızımızı neler beklemektedir?