1. bölüm

49 5 0
                                    

Sinem?

ismim fısıltı gibi çıkmıştı ağzından. bu sicakta hasta olan bi mal da benim sevgilim.kotu gorunuyodu.sabah beraber kahvalti yaptiktan sonra onemli oldugunu soyledigi bi iki derse girip eve gitmişti.daha sonra 21 defa aramama rağmen cevap vermeyince Caglar dan evinin anahtarini alip buraya gelmek zorunda kalmistim.

-uyandirdim mi?

-hayir.yarim saattir yatakta debeleniyorum.

-madem yarim saattir uyaniksin telefonuna neden bakmiyosun acaba?

yorgani kafasina cekti.ben de

kapinin yaninda sarjda olan telefonunu alip sifreyi girdim.24 cevapsiz arama vardi ve telefon sessizdeydi.

-3 kere de Ayse aramıs Mert'cim.görüyorum ki her gun biraz daha ilgili oluyo

-Sineem!

-tamam tamam.hem sen sabahtan beri bisey yedin mi?

-hayir

dedi yorganin altindan kafasini cikarip kedi gibi bakarken.kiyamam ben sana yaa sümüklu doktorum benim

-tahmin etmistim doktor bey

-yemek mi yapacaksin bana?

derken yuzunde alayli bi siritma vardi.ukala yaratik.tamam ben de pek becerikli degilim yemek konusunda ama boyle yuzume de vurulmaz ki.

'hayir' dedim elimdeki yemek posetini gostererek .

-buna hasta bedeninin dayanamayacagini dusundum.

Mert tıp okuyo 2.sinif ben de insaat muhendisligi hazirlik sinifindayim.Ayse de Mert in tuhaf arkadas grubundan bi kiz.hic hoslanmayiz birbirimizden.aslında arkadaslari Mert ten cok farkli. komikler ama inek yanlari karakterlerinde daha baskin sanirim. Tıp okumanin verdigi bisey olsa gerek.ya da benim arkadas cevrem onlardan farkli oldugu icin ben garipsiyorum. arkadas cevrelerimizi kaynaştırmak icin elimden geleni yapmistim.çünkü diger türlü kendimi dışlanmış hissediyodum.bu yüzden benim en yakin Arkadasim Ayşın la Mert in en yakin arkadasi ayni zamanda komsusu caglar la aralarini yapmıştım.Ayşın biraz dirense de en sonunda Çağlar aklını celmisti bizimkinin.

-benim yedirmemi ister misin?

-lütfen hemsire hanim .

deyip hınzırca gülümsedi.

corba kasigini agzina sertce soktum.

-hastanedeki hemsirelere de boyle gulumsersen seni gebertirim.

-eger simdi olmezsem gebertirsin.

daha nazik bi sekilde corbasini icirdim.peceteyle agzini temizledim.halinden pek memnun gozukuyodu.bu sirada telefonuma mesaj geldi

kimden:avukat hanim

Sinem sakın bana Mert in evinde oldugunu söyleme.kizim hic mi film izlemiyosun cocuk hasta olur kiz ona sefkatle bakar sonrasi mechul... çık cabuk ordan ben Caglar i yolluyorum.

kime:avukat hanim

biseyi unutuyosun canim mert hapsurdugu gün sirf ben hasta olmayayim diye bana sarilmaz bile unutma ki o hijyenik bi Tipçi :)

kimden:avukat hanım

uzatma Çağlar geliyo.

bu kiz gerçekten mal.ben Mert le o şekilde bisey yasamam.bunu en iyi onun bilmesi lazim.ailemi ve beni taniyo.bu konuda ki düşüncelerimi de biliyo.ama yine de korumaci olmasi iyi

-Caglar geliyomus canim

-senden sonra o kıl topaginin bana iyi gelecegini mi dusunuyosun?ölim mi ben amacin bu mu Sinem?

memnuniyetsizce bana bakiyodu.kara çalı Ayşın in yüzünden hep.

-acindirma kendini Mert üstelik Çağlar bi doktor adayi kesnlikle bu konuda daha profosyonel

yanina oturdum o da başını dizime koydu saçlarıni karistirdim.

-peki o zaman en azından bi sarki soyle hasta sevgiline.

olur anlaminda gülümsedim.ve Nil Karaibrahimgilden rüzgarı mirildandim.mert in evi 1+1 di ve kapiyi acinca hemen karsida yatak vardi.kapinin yaninda da amerikan tarzi mutfak.diger kucuk odada dolabi ve masasi vardi .bi de kucuk bi balkon.evi kucuk ama sevimliydi.tipki onun gibi Mert te oyle cok yakisikli degildi ama tatliydi.sari kahve arasi dalgali saclari vardi.mavi gozlerini de gerektiginde cok iyi kullaniyodu.sevimli yaratik.

Caglar geldiginde coktan uyumustu.küçük bi cocuk gibiydi .fazlasıyla. basini yavasca kaldirdim ve yataga koydum. Caglar a bi anne edasıyla onu ac birakmamasini ve ilaçlarıni vermesini tembihleyip çıktım.

ANTIBIYOTIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin