Capitolul 1

1.4K 66 1
                                    


- Lisaaa, trezește, o sa întârziem. Spuse Jennie agitata prin camera. Dute și fa un dus și îmbrăcate. În 20 minute trebuie sa plecam.

- ce?? Și de ce tocmai acum m-ai trezit?

- ceasul nu a sunat, spuse Jisoo intrând în camera. Grabeste noi suntem aproape gata.

- am pregătit masa! Spuse și Rose de la parter.

Fetele au coborât sa mănânce iar eu am făcut cel mai scurt dus din viata mea. M-am spălat repede pe dinți și mi-am uscat rapid parul. Ma îmbrac cu hainele pe care trebuie sa le purtam azi la acea audiție și m-am machiat puțin. Cobor jos grăbită și i-au un loc pe scaun alături de fete.

- Cine vrea suc de portocale, spuse Rose. E proaspăt stors.

- eu eu eu, spun entuziasmata.

- mai încet! Ai sa te îneci, spuse Jennie când vede ca nu ma opresc din a bea.

- e prea bun! Spun când golesc paharul și îl las pe masa.

- haideți sa plecam, trebuie sa luam un formular de înscriere și o sa cam dureze. Spuse Jisoo căutând ceva pe telefon.

- e abia ora 8:00 audiția începe la 11:00. Avem destul timp. Spun eu

- din părți, trebuie sa fim devreme pentru a prinde un loc, spuse Jennie.

- Jennie are dreptate haideți sa mergem, spuse Rose după ce își ia geanta de pe masa.

Îmi iau și eu telefonul și imediat pornim spre locul unde e audiția. Am plecat cu mașina lui Jennie și asa am ajuns mai repede. Ne dam jos din mașină toate fiind foarte agitate în legătură cu ziua de azi și ne luam un formular de înscriere înainte de a întra. În fata noastră mai erau câteva persoane și asta era de bine, nu vom sta mult sa așteptăm. Jisoo completa formularul ea fiin foarte bună la coreeana.

Noi patru locuim în Australia iar audiția se tine aici. Toate am venit aici pentru a ne termina studiile dar am ajuns sa locuim toate împreună. Toate avem același vis, acela de a debuta într-o trupa și uite asa am ajuns sa fiim ca niște surori.

- Lisa, ești cu noi, spuse Rose fluturandusi mana în fata mea.

- dada, ce e? Spun eu.

- am spus ca ar trebuie sa mai repetam.

- o, da, ai dreptate, haideți.

Am fost într-o camera goala pe care am găsit-o pe acolo și am mai repetat dansul nostru. Am repetat și individual fii dca în regulament scria ca fiecare trebuie sa își prezinte talentul chiar dacă ești într-o trupa.

*

- am emoții, spuse Jennie stand jos.

- după noi urmam! Spuse Rose plimbându-se dintr-o parte în alta. Credeți că avem vreo șansă să fim alese? Uitați-vă că-ți oameni sunt aici.

Rose chiar avea dreptate sunt foarte mulți care au venit sa dea proba și asta e cam nașpa.

- fetelor, putem! Spuse Jennie. Nu va mai descurajați!

- ai dreptate, spuse Jisoo.

- următorul sa între, spuse un om ce ieși din cameră.

- noi suntem! Spun eu.

*

- doamne ce emoții am avut! Spuse Rose. Dupa ce iesa de acolo, ea fiind ultima care și-a prezentat talentul.

- urăsc chestia asta cu așteptatul. Spuse Jennie.

- peste doua zile se afișează rezultatele.












FROM THE BEGINNING - - OUR STORY Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum