Capitolul 3

739 42 3
                                    

Acum 2 ore am aterizat în Coreea, imediat cum am ajuns o mașină din partea agenției ne-a dus la viitoarea nostra acasă.

- domnișoarelor am ajuns, ne anunță șoferul când oprește mașina.

- vom sta aici? Întreabă Jennie.

- da, ne spune șoferul. Acestea sunt chiele de la apartament spune și i le înmânează lui Jisoo. Maine dimineață la ora 9:00 va aștept jos, va trebui sa mergeți la agenție sa puneți anumite lucruri la punct.

- am înțeles, ii răspunde Rose zâmbind. Mulțumim! Ii spune ea apoi și face o plecăciune urmând sa facem și noi același lucru.

Șoferul a plecat iar noi ne aflam cu multe bagaje în fata unui bloc foarte înalt. Cu greu urcam bagajele pana în lift iar apoi dau sa apăs atajul dar mi-am dat seama ca nu știam la ce etaj de afla apartamentul.

- amm, Jisoo, pe ce buton sa apăs?

- pe chei scrie numărul 27, spune ea privindu-le.

- uuu, numărul meu norocos. Ma uit încă o data la butoane și vad ca erau doar 8 etaje. Apăs  pe numărul 7, ce o fi, o fi.

- ești sigura, ma întreabă Rose.

- sper... Ii spun eu zâmbind. Când ușile se deschid anuntandune ca am ajuns ieșim toate cărând bagajele și ce sa vezi ușa din fata noastă era 25 se pare ca eram la etajul corect.

- de unde ai știut? Ma întreba Jisoo mirata?

- doar am presupus ii spun eu. Acum ne aflam toate în fata apartamentului nostru, pe ușa apărea numărul 27 scris foarte mare.  Jisoo deschide încet ușa apartamentului și întram timide înăuntru.

-Wow, e destul de mare, spune Jennie.

Ne uitam și în camerele de alături unde se aflau bucătăria și baia.

- se pare ca dormitoarele se afla pe coridor, ne spune Jisoo. Ne oprim toate și ne uitam una la alta începând sa rânjim.  Deodată începem sa alergam spre coridor fiecare alegandusi câte o camera.

- asta e a mea! Spune Jisoo punându-se în fata primei uși.

Rose se pune în partea opusa a lui Jisoo iar Jennie și eu rămânem sa luam ultimele camera.

- asta e a mea! Spun și ma pun în fata ei înainte ca Jennie sa o facă. Ii zâmbesc victorios dar din partea ei primesc o limba scoasa. Ce copil mic.

- bun, fiecare are acum câte o camera, spune Rose râzând la ce minte de copii avem. Ne luam fiecare bagajele și întram fiecare în camera ei. Camera mea era deja mobilata cu un pat mare și un o comoda iar în dreapta patului se mai afla o camera, ma apropii curioasa și vad ca era doar o camera mica pentru haine, perfect! Ma dezbrac de geaca de piele pe care o purtam și m-am apucat de despachetat hainele din bagaje. După aproximativ o ora eram gata, îmi pun geamantane întru dulap destul de mare. Îmi i-au niște pantaloni scurți și un tricoul lejer și ies din camera indreotanduma spre baie pentru a face un dus.

- o nu, spun și ma reântorc în camera pentru a-mi lua  șamponul și gelul de dus pe care le-am cumpărat dintr-un magazin din aeroport neavând voie sa călătorim cu ele.

Ma îndrept din nou către baie și dau sa apăs pe mânier dar se pare ca ușa era închisă, deodată dusul  din baie se aude asa ca îmi dau imediat sema ca cineva mi-a luat-o înainte

- yaa, spun eu bătând în ușă, și eu vreau sa fac dus!

- eu am fost prima, se adude vocea lui Jennie de pe partea cealalta.

- aish, dacă  în 10 minute nu ieși din baie am sa bat continu în ușă pana când ai sa ieși! Ai auzit?!

- bine, imi spune ea și își continua dusul.

Ma duc în living și dau drumul la televizor făcându-mă comoda pe canapea, presimt ca Jennie o sa stea mai mult o cunosc prea bine. Întru pe YouTube și dau drumul la niște muzica. Nu m-ai aveam stare pe canapea asa ca ma ridic și încep sa dansez.

- yaa, ce faci? Fără mine? Îmi spune Rose începând sa danseze și ea.

- ce e cu muzica asta? Nu m-ai poate omul sa doarmă?

- hai și tu sa dansezi, ii spun și o trag de mâini împreună cu Rose dar ea opunânduse.

- nu mersi! Ma duc sa fac ceva de mâncare ca tot m-ai trezit, spune ea și se duce la bucătărie.

Dupa câteva minute bune decide și prințesa de Jennie ca era momentul sa iasă.

- aleluia, femeie! I spun și o las pe Rose sa cânte acum singura.

Întru repede în cabina și dau drumul la apa, ma spăl repede pe cap iar apoi pe corp, în mai puțin de 10 minte sunt gata. Ma îmbrac cu hainele curate și îmi usuc parul cu prosopul. Deodată un ciocănit se aude de afara.

- acuma ies! Spun eu tare

- bine, vroiam sa te anunț sa vii la masa, îmi spune Jisoo.

- mâncare? Yes...

*

- omleta a fost delicioasa, ii spun eu lui Jisoo băgând și ultima bucata în gura.

- Lisa are dreptate! Spune Rose la fel de încantata.

- fetelor e deja ora 22:00 cred ca ar fi mai bine sa ne odihnim, mâine va fi o zi foarte stresanta asa ca mai bine ne pregătim mintal. Ne spune Jennie și continua sa își mănânce salata.

- dar mie nu îmi este somn, spun eu încă plina de energie.

- stiu ca  orele din Coreea difera de cele din Australia dar trebuie sa ne obijnuim. Îmi spune Jisoo.

- Lisa hai sa dormi cu mine, îmi spune Rose imbratisanduma.

- mm...

- îți cânt pana adormi, ce zici? .. Îmi spune ea făcând o fata de cățeluș .

-mm.. Sa făcut! Ii spun eu. Noapte bună fetelor, le spun eu lui Jennie și Jisoo. Sa nu uitați sa va puneți alama!

- mai bine sa nu o uiți tu! Îmi spune Jisoo râzând.

Rose ma trage apoi la ea în camera unde ma arunc pe pat, Rose stinge becul doar instalațiile rămânând aprinse iar api se așează lângă mine și incepe sa îmi cânte. Îmi place foarte mult vocea lui Rose mereu când eram bolnava îmi canta iar asta ma făcea sa ma simt mai bine. După câteva minute încep sa îmi simt pleoapele grele.

- Nopate bună, maimuto! Vocea lui Rose se auzi foarte încet înainte de a cădea în lumea visurilor.

















FROM THE BEGINNING - - OUR STORY Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum