* nu toate informațiile de aici sunt adevărate.. Gen cele cu piesele, am pus ca au scos mai multe piese la câteva luni, plus ca acest capitol are mai mult informații despre ce au făcut fetele în acest timp.
Inca și acum ne amintim prima noastră zi în aceasta companie chiar dacă au trecut 2 ani de atunci. După atâtea ore de dans, de canto în sfârșit am fost anuntate ca în pe 8 August vom debuta insfarsit. Cântecele erau deja gata înregistrate, de o saptamană încoace am fost pentru a filma videoclipurile, vom debuta cu doua cântece iar în toamna cu alte doua. Primele doua videoclipuri sunt deja gata, azi și mâine vom merge pentru celelalte doua pentru a fi gata cu totul.
*
Mai sunt 2 săptămâni pana la debutul nostru asa ca în perioada asta va trebui sa muncim mult mai mult. Deja eram obișnuite, erau zile când repetam toata noaptea pentru a ne ieși perfect, și asta nu este chiar asa de ușor. Fetele, Jisoo și Jennie au fost supuse la diete în acești ani, ele nu erau grase doar ca șeful a dorit sa arate și mai slabe de atât. Eu și Rose am avut noroc deoarece de când ne știm am fost asa de slabe, și chiar nu înțeleg deoarece noi suntem cele care mâncăm cel mai mult. Îmi pare rău pentru ele deoarece aveau zile în care mâncau câte un mar pe zi, ne spuneau mereu ca nu simt nevoia de a manca dar asta nu ne făcea mai fericite. În schimb toate facem box, mergem la sala și facem chiar și pilates.
*
Dupa ce am terminat și celelalte videoclipuri ne-am fixat doar pe cele cu care vom debuta " Whistle" și "Boombayah". Cele doua săptămâni trecuseră foarte repede asa ca acum ne pregăteam pentru debut, am avut prima oara o ședință unde au avut parte și reporterii iar apoi ne-am pregătit pentru inkigayo. La câteva zile distanta am primit și primul premiu care pentru noi a fost un soc sa debutam de repede.. Ziua aceea nu o vom uita niciodată. Rose primise poziția de vocalist principal și de dansatoare, Jisoo de vizual și vocalista, Jennie de rapper principal și vocalista iar eu de dansatoare principala și rapper.
La 4 luni am debutat apoi cu un alt cântec " As if it's your last" care a avut un succes foarte mare, chiar și noi am rămas uimite. La alte 4 luni distanta am scos un mini album "DDU-DU DDU-DU" care a avut un succes și mai mare, pe lângă aceasta piesa am scos și alte 3 " See you later", "Forever Young" și "Really". Chiar am câștigat la Melon Music Awards cel mai bun dans cu DDU-DU DDU-DU, fanii noștri sau înmulțit tot mai mulți. Piesele nostre au ajuns în top 100 Billboard.. Rose chiar a început și sa plângă de fericire. Și acum țin minte când stătea toate pe canapeaua din living și am întrat pe net unde am rămas toate scoate.
Am început si primul nostru turneu " BLACKPINK IN YOUR AREA" în Asia prima oara. După vom pleca în America unde vom canta la Coachella care pentru noi a fost o veste soc. Primul grup de fete Kpop care vor canta acolo. După vom continua cu turneul în America, Europa și Australia , am fost asa de fericite sa știm ca după atâția ani vom canta acasă asa cum numim noi Australia..
Dar înainte de a pleca la Coachella am scos al doilea mini album " Kill this love" care a avut 56.700.000 de vizionari în primele 24 de ore. Pe lângă piesa principala am mai scos alte 4 cântece, "Don't Know What To Do", "Kick It", "Hope" și "DDU-DU DDU-DU Remix".*
- insfarsit suntem acasă! Turneul în America și Europa mau terminat fizic. Ne spune Jennie, îndreptându-se apoi spre camera ei. De când sa despărțit de Kai a devenit altfel. Și o înțelegem.. Au trebuit sa se despartă din cauza ca nu aveau timp pentru o relație, noi cum stam foarte rar pe acasă fiind mai mereu plecate nu au putut dar compania a fost cea care a pus anunțul.. Deși știu ca ei mai vorbesc.. În fine nu îi place să deschidă acest subiect și o înțelegem.
CITEȘTI
FROM THE BEGINNING - - OUR STORY
Storie d'amore* CARTEA NU ESTE CORECTATĂ Blackpink, 4 fete, 4 talente. Decid sa meargă la audiația de la YG Entertainment care a venit în Australia. Visul lor va deveni realitate? Vor putea trece peste toate greutățile pe care le vor întâmpina? BTS, 7 băieți, 7 t...