1.

17 1 0
                                    

Hej, jestem Claudine ale wszyscy mówią na mnie Clau. Należę do rodziny Smith i mieszkam w Jorvik. Przyjechałam tu na Kolonie wczoraj, o godzinie 13:00. W mojej grupie na koloniach znajdują się ; Sophie, Laura, Tamara, Juliett, Katarina, Caroline, Fabiana, Rose i Scarlett. Dzisiaj ma być  pierwsze spotkanie i zapoznawanie się z innymi. Mam pokój z Juliett i Fabianą, ale nie znam ich wogóle ponieważ były one na przechadzce po Jorvik, a jak wróciły to była 22:00 i ja dawno spałam. Tyle.
==Godzina 12:40, Moorland==
-Witam dziewczęta na koloniach w Jorviku. Przedstawcie się. - Miłym tonem odezwała się trenerka

Dziewczyny przedstawiały się przez kolejne 15 minut. Najmniej pasowała mi Tamara

-Cześć Claudine! - Podeszła do mnie Juliett wraz z Fabianą i podały mi dłoń
i rozmawiały przez 10 minut aż trenerka zwołała wszystkie i wskazała im konie.
-Tamara idź do Lawiny, Scarlett do Dantego, Rose do Petera, Sophie do Towera, Laura do Lilii, Juliett do Wolfa, Katarina do Wintera, Caroline do Drago, Fabiana do Grace, i Claudine.. - Trenerka opiekuńczo patrzy na Claudine i bierze ciężki oddech- Ty masz Devila..
Nikt nie wiedział dlaczego trenerka tak dziwnie zareagowała jak zobaczyła że tylko ten koń został.
-Devil to najniebezpieczniejszy koń w dziejach Jorviku. Dostał wybrankę i tylko ona będzie potrafiła go dosiąść. Widać że musisz pójść do Fortu Pinta po innego konia i przez to niestety nie będziesz uczestniczyła w dzisiejszych zajęciach. - Trenerka pokazała mi drogę do Fortu Pinta, pokiwałam głową i "poszłam do Fortu Pinta", a tak dokładniej to wyszłam za mury, skręciłam w lewo i wróciłam do stajni moorland innym wejściem. Zauważyłam że nie było nikogo, został jedynie Devil który wierzgał się jak mnie zobaczył.
Clau zbliżała się powoli do Devila który chyba cieszył się że ją widzi. Wystawiła dłoń w jego stronę i coraz wolniej szła w jego stronę. Claudine wreszcie dotknęła Devila i poczuła jakby ten koń dawał jej energię.

Nowa w JorvikuOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz