Ayame felkiáltott a fájdalomtól, ahogy összekoccant a fallal és meleg vér gördült végig az arcán, majd pár pillanattal később ájultan esett össze a földön.
-///-
még aznap este Ayame lakásán
Ayame lassan kinyitotta a szemét és felült. A saját szobájában, a saját ágyában feküdt. A fejéhez kapott, mert hirtelen elkezdett sajogni neki. Megdöbbenésére be volt tekerve a feje gézzel és egy vizes törülköző is mellé volt készítve. Ayame gyanakvóan nézett körbe a helységben. Apránként kezdtek visszatérni az emlékei, de még megtippelni se tudta mennyi idő telt el azóta.
Kikászálódott az ágyából és kicsoszogott a fürdőszobáig. Rátette a kilincsre a kezét és benyitott, pontosabban rányitott egy majdnem meztelen Taiga-ra, aki épp egy parókát próbált volna felvenni.
Ayame szemei elkerekedtek és tátott szájjal meredt rá.
- Te! Te mégis mit keresel itt nálam ???!! - hördült fel elpirosodva és hozzá hajította a vizes törülközött, amit kihozott magával.
- És te miért vagy már fen? Az orvos azt mondta legalább egy napig nem fogsz magadhoz térni.
- E....e..ezért vetkőztél puu...meztelenre a fürdőszobámba?! Egyáltalán mi az a paróka és a sok smink a tükör előtt ?!
- Azok az enyémek... - fordult el szégyenében Taiga.
- Ne mutogasd nekem a formás segged! Választ követelek!!
- A formás..mim? - nézett hátra a válla fölött.
- A formás se...aaah tűnj el innen, de azonnal!! Mégis mit képzelsz? Egyáltalán mit műveltél itt? - Ayame még csak ekkor vette észre a földön elterülő női ruhákat. - Ki vagy te?
Taiga érezte, hogy már felesleges lenne magyarázkodni, vagy elrejteni az igazságot.
- Én vagyok Fumiko és egyben Taiga, Nakagawa Taiga.
- Ennél hihetőbb hazugságot nem tudtál volna kitalálni? Hogy lehetnél te Fumiko...ahhoz..túl ..férfias vagy - nézett félre Ayame mert érezte, hogy a szíve megint ki hagy pár ütemet akárhányszor ránéz Taiga testére.
- Nem hiszel nekem?
- Mégis hogyan hihetnék el egy ekkora baromságot?
- Akkor adj fél órát, de ha kilépek innen ne ájulj el megint légyszíves! Bőven elég volt egyszer felkaparnom téged a földről.
- Ahogy gondolod, csak vegyél fel magadra valamit! - mondta Ayame és elkezdte magát legyezgetni a kezével. - O..olyan meleg van itt! A fűtésemhez ugye nem nyúltál ?!
- Én ugyan nem - vont vállat Taiga.
Ayame kétségbeesetten rohant ki a fürdőszobából és jó erősen be is csapta maga után az ajtót. Futólépésben sietett vissza ágyába, de már késő volt. Ha akarta ha nem, belevésődött az emlékezetébe Taiga alakja.
Aztán pontosan fél óra múlva, ahogy ígérte, megjelent a szobájának az ajtajában egy eszméletlenül dögös nő, aki éppen egy címlap fotózáson van túl.
Taiga hátradobta hosszú barna haját és egy apró félmosolyra húzta a száját.
- Ez..ez hogyan lehetséges? - nézett rá Ayame elképedve. - Tényleg te vagy Fumiko is?
- Igen, ahogy azt előbb említettem én vagyok Fumiko is. Undorodsz tőlem? Mert még ha így is nézek ki - közelebb lépett Ayame-hoz és végig húzta a mutatóujját a lány ajkán - valójában férfi vagyok és egyesegyedül vagyunk összezárva a hálószobádban. Bár nem mintha engem lázba hozna egy magadfajta lány - húzódott el tőle és visszasétált az ajtóhoz, majd magára kapva a táskáját se szó se beszéd nélkül elindult, hogy végre hazamehessen.
YOU ARE READING
Pretending
RomanceA nevem Ayame. A teljesen átlagos nevemen kívül elmondható rólam, hogy teljesen átlagos életet éle. Legalábbis az elmúlt pár napig azt hittem. Teljesen átlagos énem ugyanis fülig beleszeretett egy lányba. Na ennyit az átlagosról.