April
"April, už jsme tady" Pohladila mě mamka po tváři a usmála se na mě. Protáhla jsem se a podívala se na velký bílý dům. Vystoupila jsem z auta a rovnou si to namířila k přepravnímu boxu kde byl můj hřebec Bayley. Vzala jsem kbelík do kterého jsem mu dala pár suchách rohlíků a dala mu ho. Přepravní box jsem zavřela a šla pomoci taťkovi a mamce odnést kufry domů. Když jsme vešli do chodby tam mi do nosu vlítla vůně vanilky. Vzala jsem si své dvě tašky a vydala jsem se hledat svůj pokoj. "April, vyjdi schody a zahni do leva, a vejdi do posledních dveří a tam je tvůj pokoj" Usmál se na mě taťka a já mu úsměv opětovala. Vydala jsem se tedy po schodech nahoru a zatočila do leva. Otevřela jsem poslední dveře které vedli do krásného pokoje.
Tašky jsem položila posteli a rozhlížela se po pokoji. Vyrušil mě zvonící telefon. Zvedla jsem ho a podívala se kdo mi volá. Emily. Neváhala jsem a zvedla to.
Emily : "Ahoj, Ap." Pozdravila mě
April : "Ahojky, Emily. Copak? Právě si prohlížím nový pokoj." Zasmála jsem se.
Emily : "Já jen že jsem před vaším domem" Zasmála se taky
Emily : "Tak bych docela ocenila aby jsiza mnou přišla" Zamrmlala potichu.
April : "Prosim tě, už jdu." Znovu jsem se zasmála a típla to.
Opustila jsem svůj pokoj a šla před dům kde stála Emily. Rozeběhla jsem se za ní a objala jí. Naposledy jsme viděly minulý rok na mé narozeniny. "April, co tady dě-" Přišla za námi mamka. "Jé, ahoj Emily." Usmála se mamka na Emily. "Ahoj, teto Lou" Úsměv jí oplatila. "Teď když tě vidím, zavedla by jsi April s Bayem do těch stájí?" Zeptala se jí mamka a Emily přikývla. "Tak můžeme rovnou teď ne?" Zeptala se mě a já přikývla. Přešla jsem k přepravnímu boxu a vyvedla Bayleyho. "Nevadí že pojedeme bez sedla? On ho taťka už totiž do té stáje posílal poštou" Pozdvihla jsem obočí. "Nevadí alespoň budeme mít zážitek." Zasmála se. Sedla jsem si na Bayleyho a Emily se sedla za mě. "Veďte mě slečno" Zasmála jsem se. "Jeď k támhle tomu lesu" Ukázala na les před námi. Přikývla jsem a pobídla Bayleyho do kroku. V lese byl krásný potůček z průsvitnou vodou. Povolila jsem Bayleymu otěže a nechala ho se napít. "Až se napije tak jeď rovně pak do prava a potom do leva" Řekla a já přikývla. Vzala jsem oteže a znovu ho pobídla.
Jak Emily řekla tak jsem udělala a zdálky jsem už viděla obrovský nápis HORSE WORLD. "Wow" Bayleyho jsem pobídla do rychlejšího kroku. Přijeli jsme před menší chatičku s terasou na které seděla žena středního věku,. Emily slezla z Baye a přešla k té ženě. "Ahoj Bethany, vezu posilu" Zasmála se a ta žena se na mě podívala. "Ahoj Emily, kdo je to?" Zeptala se skenovala mě pohledem. "Jmenuje se April, April Bartonová jsem sestřenice Emily, přistěhovali jsme se z Francie." Řekla jsem a taky slezla z Bayleyho. "Těší mě, já se jmenuji Bethany jsem majitelka tohoto ranče. Můžeš mi říkat jak chceš, ale většinou mi říkají Beth, a prosím tě, tykej mi." Podala mi ruku a já jí přijala. "Takže, tipuji že umíš jezdit když jsi sem přijela jen tak jakoby nic bez sedla a bez helmy." Zasmála se. "Ano, umím" Zasmála jsem se taky.
"Dobře, učila jsi už někdy učit jezdit děti na ponících a na koních?" Zeptala se mě. "Ano, ve Francii jsem učila děti jezdit" Přikývla jsem. "Skvěle, Emily proveď jí tady, box číslo 99 a pak se za mnou stavte. Dneska by měla přijít Chelsey na vyjíždku takže s ní pojedete." To bylo poslední co řekla. Chytla jsem Bayleyho za otěže a následovala Emily která šla tipuji že ke stájím.
Přišli jsme před box s číslem 99 a já oduzdila Bayleyho. Zavřela jsem ho do boxu a pohladila ho. "Tak pojď, ještě tě tu musím provést, což bude tak na hodinu a půl" Zasmála se.
***
Ahoj! Doufám že se vám první část líbí. Já jsem s ní spokojená, tak doufám že i vy. Nezapomeň svůj názor sdělit v komentářích nebo dát hlas této kapitole.
Vaše Ellie
ČTEŠ
STAY
RomanceTen pocit když se snažíte někoho tak moc změnit ale neuvědomujete si že jediný kdo se mění jste vy. April Bartonová a Kyle Collins jsou dva odlišní lidé s odlišnými koníčky. Ale jedno je spojuje. Je to láska ke koním.