••• Manhattan •••

34 5 1
                                    

April

"No, a tady jsou poníci" Ukázala na ohradu plnou zakrslých koní se jménem poníci. Můj pohled zůstal na bílém Shetlandském poníkovi který stál v roku. Emily se podívala mým směrem, "Manhattan" Řekla. "Huh?" Pozdvihla jsem obočí. "Ten poník se jmenuje Manhattan, děti jí mají strašně rádi kvůli její skvělé povaze." Usmála se a vzala fialovou ohlávku. Otevřela ohradu kterou za sebou ihned uzavřela a přešla k Manhattan. "Co jdeš dělat prosím tě?" Nechápala jsem. "No, jak má přijít ta Chelsey tak ona jezdí na Manhattan." Odpověděla mi a já přikývla. Vyvedla Manhattan o ohrady a uvázala jí k takovému sloupu. "Pojď jdeme za Bethany." Rozešla se pryč ze stáje. 

"Tak co, April. První dojmy?" Usmála se na mě Bethany. "Je to tu moc krásné" Úsměv jsem jí opětovala. "Manhattan už je uvázaná  sloupu. Kdy má přijít Chelsey?" Zeptala se Emily. "Chlesey je s její mamkou v hlavní budově a už na vás čekají." Odpověděla jí Bethy. "Dobře, a je potřeba vzít nějaké koně na vyjížďku nebo si můžeme vzít svoje?" Emily si sedla vedle Bethy. "April ať si vezme svého a ty si vem Hagadyho, ten už dlouho nebyl venku." Bethany znovu začala číst svou knihu kterou četla před tím než jsme přišly. "Dobře, tak mi teda jdeme na vyjížďku." Poslední Emilyniny slova. Šly jsme k hlavní budově a už seděla malá hnědovlasá dívka. "Ahoj Chelsey, tohle je má sestřenice April a pojede s námi na vyjížďku." Usmála se na ní Emily. "Ahoj Emily, Ahoj April."Pozdravila nás. "Jste moc hodné. Tak já se pro ní za dvě hodiny a půl stavím šlo by to?" Zeptala nás očividně její mamka, na což Emily přikývla. "Tak jdeme, musíme ještě osedlat koníky" Usmála se na Chelsey Emily. Přišly jsme ke stájím a já společně s Emily si šly pro koně. 

Chelsey a Emily čistily své koně mezitím  já Bayleyho už sedlala protože jsem ho čistila ve Francii a nestihl se zašpinit. "April, vyčistíš prosím Manhattan kopyta?" Přišla ke mě Chelsey. "Jasně Usmála jsem se na ní a uvázala Bayleyho. Vzala jsem Manhattan kopyto a začala jí ho čistit. Tak jsem to udělala i u dalších kopyt. "Nasedlat umíš?" Zeptala jsem se jí s úsměvem na což přikývla. "Jen neutáhnu podbřišník" Usmála se. "S tím ti pomůžu" Pohladila jsem jí po vláskách. "Jak se jmenuje tvůj koník?" Zeptala se mě. "Bayley" Odpověděla jsem jí a utaháhla Manhattan podbřišník.  Podržela jsem jí a Chelsey jí nasadila uzdečku. "Tak co vzládly jste to? Přijela k nám Emily která už seděla na krásném Hnědákovi. "Myslím že ano" Usmála jsem se a pomohla Chelsey do sedla. Sama jsem si sedla do sedla vyjeli jsme. 

***

Omlouvám se že je tak krátká, ale další kapitola by měla být zase delší.

Vaše Ellie

STAYKde žijí příběhy. Začni objevovat