1.Mesneviden Ders Aldım

287 20 51
                                    


Yağmurlu bir gün hızlı adımlarla eve giderken aniden karşıma çıkan kocaman şeyi görünce kaskatı kesildim...

Karşımda üzerinde garip şekillere bürünmüş cesetlerin olduğu metal yığınları vardı. Bu metal yığınları üzerinde bulunan cesetler, gecenin 2'sinde yağan sağanak yağmur ve ardı ardına çakan şimşeklerden dolayı olsa gerek götümde pireler çakışması gereken saatte götümde şimşek çakıyor gibi hissediyordum.

Şimşeğin amk diyerek cesetlerin yanına gidip cüzdanlarını karıştırdım çünkü fakirdim. Elime aldığım ilk cüzdanda bulduğum 10 bin 4 milyar 2 lirayı görünce sevinecekken kolumu biri tutunca altıma sıçtım. 

Kolumdan tutan semazen kıyafeti giymiş ak sakallı bir dedeydi. "Seninle bir yolcugula çıkacağız" dedi ve beybileyd misali dönmeye başladık.

Beybileyd misali dönerken küçükken kaybettiğimi sandığım ve yatağımda kalmış ve bir defa götüme girmiş beybladem geçti gözümün önünden. Bu gece de amma götüm tehlikedeydi.

Beybileydimi hatırlayınca duygulandım ve gözlerim doldu.  Mevlana amca üzülmemin sebebini sorunca olanları anlattım ve şapkasının altından beybleyd çıkaratak götüme soktu ve acıyla ordan kaçtım.



Kitabı hangi kafayla yazdığımızı sormayın amk kafayla yazmadık çünkü dödkşdmelsmd.

Yazanları takip plis: @ussmanaga @iamkelebekcik @sinirkrizigecircem

Üçlü Olsun Güçlü OlsunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin