Liekkitassu työnsi kuonoaan kohti kuulähdettä, puolikuuta sitten hänet oli nimitetty klaanin parantaja oppilaaksi, hänen mestarinsa Harhasydämmen oli tänään määrä esitellä hänet tähtiklaanille, Puna-Oranssin naaraan vatsassa lepatteli perhosia, millainen tähtiklaani oli?
Ottaisivatko he hänet iloisesti vastaan?
Mitä hänen pitäisi tehdä? Hän oli kysynyt samat kysymykset meatariltaan jo ainakin tusina kertaa, mutta hänen vastauksensa olivat olleet niin tolkuttomia, joita nuori oppilas ei vielä ymmärtänyt.
Vihdoin hän tunsi raikkaan ja kimmeltävän veden kuonollaan, hänen silmänsä painuivat hilattain kiinni ja kaunis vuoristo maisema sumeni myös hänen harmaa mestarinsa sumeni kalliota vasten.
Seuraavan kerran avattuaan silmänsä kirkas valo oli häikäistä hänet, Viherlehden raikkaat tuoksut ympäröivät hänet niihin sekoittui jokseenkin Autinkoklaania muistuttavaa tuoksua, hetkeksi nuori naaras oli unohtanut huolensa nyt ne pulppusivat pintaan, missä tähtiklaani oli? Eivätkö he pitäneet hänestä?
Liekkitassu lähti hiippailemaan tarkaavaisena ympäriinsä aukeaa niittyä hän haistoi Kielojen ja Kissanmintun raikkaan tuoksun hän istuutui keskelle vehreää niittyä ja sulki hetkeksi silmänsä.
Seuraavan kerran avattuaan silmänsä häntä ympäröi monen monta tähtiturkkista kissaa he ikäänkuin leijuivat siinä Liekkitassun ympärillä.
"Tervetuloa, Tähtiklaaniin!", Heleä ja sointuva ääni sanoi Liekkitassu paikansi äänen vaalean harmaalle naaraalle, tuon silmät tuikkivat Liekkitassun häntä tuijottaessa. "Ki-kiitos", Nuori parantaja takelteli hämmentyneenä.
Pian ympärillä alkoi sumentua ja hämärtyä tähtikissat alkoivat kieppua hänen ympärillään ja pian he olivt poissa.
"Kuin hohtava liekki sydämmesi palaa, vaan vaarallinen roihu älä anna sen johtaa harhaan", hän kuuli viimeiset sanat ja tunsi taas kylmän allaan.
Liekkitassulla ei ollut aikaa jäädä pidemmäksi aikaa pohtimaan sanoja sillä Harhasydän tyrkki häntä jo rinnettä alas päin. Hän oli nähnyt selvästi jotain vielä pahempaa kuin Liekkitassu.// Ekasta osasta ei tullu kovin pitkä, mutta no tässä eka osa, palautetta saa antaa! (: Jatkoa jossain vaiheessa! (:
(267words)
YOU ARE READING
⭐flame of glow⭐
Fantasy• Kuin hehkuva liekki sydämmesi palaa, vaan roihu vaarallinen, älä anna johtaa sen sydäntäsi harhaan • Tarina on jatkoa edelliselle kirjalleni the last hope on the sunclan. tämä tarina kertoo siis Aamunkajon tyttären tyttärestä nuoresta parantajasta...