Aamupartio oli tuonut mukanaan huonoja uutisia, reviiriltä oli löytynyt paljon vieraita tuoksuja.
"Se ei ollut yhden tai kahden kissan jälki vaan kokonaisen lauman, aivan kun me", Tiikeriloikka oli selittänyt aukiolla, samalla päälikkö oli katsonut merkittävästi mestariani, Liekkitassu muisteli, hänen oli täytynyt lähteä etsimään kehäkukkaa taisteluiden varalle.
Oranssi oppilas tassutti hitaasti kohti jokea josta löytäisi varmasti kehäkukkaa.
Samalla, kun oppilas haisteli raikkaita hiirenkorvan tuoksuja, pian olisi viherlehti ja lämmin.
Liekkitassu kyyristyi kehäkukkien ylle ja alkoi keskittyneesti näykkiä oksia poikki.
Pian outo haju sai oppilaan nostamaan päänsä yrteistä.
Monta suurta kissaa seisoi tuijottaen Liekkitassua, äkkiä hänen mieleen palasi aamupartion raportti, nämä olivat niitä kissoja, jotka olivat olleet reviirillä.
Hetkessä Liekkitassun oranssi turkki pörrötti pystyssä, muukalaiset vain katsahtivat toisiinsa ja pyörittelivät silmiään. Kissoja oli kolme tummanruskea suuri kolli, Musta-valkoinen naaras ja musta kolli.
Liekkitassu tuijotti vain vihaisesti kolmea suurta muukalaista, sisimmässään nuori oppilas oli joutunut pakokauhun valtaan ja olisi valmis pinkaisemaan juoksuun minä hetkenä hyvänsä, niin tapahtuikin
Liekkitassu pinkaisi juoksuun ja alkoi selvittää päätään, minne päin pitäisi mennä.
Hän tunsi niskassaan kuuman hengityksen ja pinkoi minkä jaloistaan pääsi, enää muutama ketunhäntä ja leiri näkyisi, mutta ei hän voisi leiriin viedä näitä muukalaisia, sillä silmän räpäyksellä hän käännähti erisuuntaan ja jatkoi matkaa pinkoen yhä lujempaa.
Mutta sitten tapahtui se mitä nuori naaras oli pelännyt takaa-ajon alusta asti hänen jalkansa petti ja hän rysähti maahan.
Hän lähti kierimään mäkeä alas ulisten ja huutaen.
Pian takaa-ajajat saavuttivat hänet ja jäivät katsomaan pientä säälittävää myyttiä maassa.
Oppilas rukoili viimeisillä voimillaan tähtiklaania.// (:
248 words~
VOUS LISEZ
⭐flame of glow⭐
Fantasy• Kuin hehkuva liekki sydämmesi palaa, vaan roihu vaarallinen, älä anna johtaa sen sydäntäsi harhaan • Tarina on jatkoa edelliselle kirjalleni the last hope on the sunclan. tämä tarina kertoo siis Aamunkajon tyttären tyttärestä nuoresta parantajasta...