Sebastian :
Sedli jsme si na lavičku venku ...nemohl jsem z mladého pána spustit oči ...byl prostě neodolatelní ...kdo by takovému sladkému stvoření nepodlehl?...

Ciel :
Jak můžu něco cítit k démonovi jako je Sebastian ...stejně dřív nebo později si vezme moji duši a po mě nezbyde ani kapka ...možná mu dávám pocity najevo trochu netradičně,tím že po něm řvu a pořád ho fackuji ...hele Sebastiane omlouvám se ,že tě pořád fackuji ...je mi to líto ...

Sebastian :
Omlouvat se mi nemusíte a políbil ho ...

Ciel :
Co to děláš Sebastiane! Hekl jsem nechápavě ...hlasitě jsem polknul ...a podíval jsem se mu do očí ...

Sebastian :
Mladý pane pojďme dovnitř ...ochladilo se ...Mladý pán šel si sednou do pracovny a mu pomalu udělal večeři ...udělal jsem něco jednoduché,k tomu čaj a šel jsem mu to podat do pracovny ...když jsem mu to položil na stůl ...jenom se tázavě podíval a začal jíst ...

Mezitím jsem mu nachystal horkou koupel ...když přišel do koupelny ...pomalu jsem mu svlékal oblečení a sedl so do vany a začal mu drhnout záda ...prostě jsem neodolal a začal jsem ho líbat po krku ...

Ciel :
Sebastiane jestli tam půjde něco vidět tak tě dobiju ...křikl jsem ...ale musím uznat,že to bylo příjemné ...já nevěděl,že je tak dobrý a jak asi vypadá pod oblečením ...naschvál jsem ho pocákal ať se mi pod jeho bílou košilí vyrísuje jeho tělo ...nemohl jsem odtrhnout od něho oči ...j-je-jeho tělo bylo úžasné ...

Sebastian :
Fakt vám děkuji ...teď se musím jít převlíc...chvilku počkejte hned jsem tu ...převlékl jsem se a šel za ním ...on však byl převlečení už do noční košile ...dovedl jsem ho do pokoje ...přikryl ho a popřál mu dobrou   noc ...v noci jsem ho šel zkontrolovat ...byl vzhůru a díval se na mě ...Mladý pane jakože nespíte?

Ciel :
Nemůžu spát ...lehneš si vedle mě?

Sebastian :
Ano...lehl jsem si vedl něho a díval jsem se mu do očí ...Najednou mě začal líbat ...já jsem se zmocnil jeho úst a zuřivě ho líbal ...když jsme se odtrhli zajel jsem mu roku po košili a prohmatával jsem mu rozkrok ...on tiše sténal ...sedl jsem si obkročmo na něj a začal si rozepínat frak,který jsem pohodil s kravatou ba zem ...rozepl jsem si první 2 knoflíky a začal ho různě dráždit ...sundal jsem jemu i mě košili a já na všech čtyřech byl nad ním a hluboce díchal nadržeností ...můj úd to potvrdil ...první jsme mu tam strčil 2 prsty chvilu ho to bolelo,ale potom začal vzdychat ...pomalu jsem nasměroval můj ztopoření úd k jeho dírce ...a až po kořen ho vsnunul ...ho to strašně bolelo,proto jsem pomalu začal jezdit ...bolestné za chvilku přešlo v slastné ...věděl jsem ,že to dlouho nevydržím a udělal jsem se do něj ...urychleně jsem lehl a dívali jsme se di očí a potom mě začal obímat ...já jsem mu to oplatil ...rano jsem se probudili vedle sebe ...Najednou nás uviděla merlyn a začal ječet na celé sídlo ...všichni se divili ...byl jsem naštěstí rychlí,tak jsem stačil všechno napravit než merlyn s ostatními přiběhla ...já jsem jen stál a rozdělával závěs ...dobré ráno ...řekl jsem s úsměvem ...

Merlyn :a-a-ale

Finny :asi měla halucinace ...pojď půjdeme ...

Kuroshitsuji:Book of l❤ve Kde žijí příběhy. Začni objevovat