Zo krijg je lezers, stemmen en reacties

31 1 1
                                    

Hoe krijg je meer lezers, stemmen en reacties?

Mensen stellen haar deze vraag steeds meer en meer, en iedere keer heeft ze haar best gedaan te vertellen hoe je deze doelen kan bereiken, vanuit haar perspectief.

Het kost veel tijd om al deze antwoorden op te schrijven, en het is moeilijk om alle belangrijke dingen te zeggen in een privé bericht of op het prikbord, zo bedacht zij dat het misschien handig is om alles op te schrijven in 1 boek. Hopelijk zullen haar antwoorden meer uitgedacht zijn en daarom meer behulpzaam voor iedereen die haar om advies of haar mening vraagt.

Ik wil even zeggen dat je haar misschien wat streng kan vinden als ze haar sterke mening uit over schrijven en de Wattpad Community. Als je nog vragen hebt over dingen die zij niet aanstipt, kun je die altijd nog vragen! Je kunt ze in de reacties stellen dan zal ik ze doorgeven maar misschien is t handiger als je even een DM stuurt! Wat jij wilt!

Je kunt haar advies in deze handleiding opvolgen, of niet natuurlijk. Ze wenst jullie heel veel plezier met schrijven en jullie Wattpad ervaring!

Veel leesplezier!

A/N vanaf nu zal ik weer vanuit het ik-perspectief schrijven. MAAR DIT IS DUS EEN VERTALING!

Zo krijg je lezers, stemmen en reactiesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu