Part 1

20 1 0
                                    

"Ko je to Sabi?" - pitam oduševljeno, gledajući u savršenog dečka koji stoji ispred mene.

"Ne znam nisam ga pre viđala" - odgovorila je Sabi gledajući ga isto onako kao i ja.

Sabi je inače moja najbolja drugarica, družimo se još od malena i uvek smo bile tu jedna za drugu. Dosta je popularna i uvek mi je pomagala oko momaka jer joj je to nekako bolje išlo.

" Mislim da je to novi učenik, jer kako meni da promakne takva lepota" - samouvereno je rekla Sabi.

" Verovatno da jeste." - Rekla sam još uvek gledajući u njegove svetlo plave oči.

• Nikada pre nisam ovako nešto osećala, imala sam jednog momka do sada i nisam zaljubljive prirode, i kada vidim lepog dečka, pohvalim njegov izgled i krenem dalje, ali ovo je bilo nešto više. Sve kako sam ga više gledala to mi je srce brže kucalo. •

Njegova lepota mi je malo skrenula misli sa činjenice da je prvi septembar i da krećem u drugi razred gimnazije. Prva godina mi je mnogo brzo prosla, ali dosta toga mi se izdesavalo tako da je vise pamtim kao najgoru godinu u svom žvotu. Ako se pitate zašto, sve će te saznati uskoro, sad ipak moram da nadjem način kako da se upoznam sa ovim lepotanom ;)

" Nelaa, prestani da buljiš više u dečka providna si.. i požuri zvonilo je" - rekla je Sabi i povukla me kako bi što pre stigle da zauzmemo mesto, jer ipak gde sedneš jednom tu sediš do kraja godine...

Na časovima nije bilo ništa zanimljivo, profesori su nas uvodili u drugu godinu, a ja sam bila zauzeta svojim mislima i dečku koji bukvalno ne može da mi izađe iz glave.

" Nelaaa, Nelaaa, saznala sam kako se dečko zove, takođe ide sa Leonom u razred, oh svaki dan ćemo ići tamoo."

Leon je jedan od naših najboljih drugova, dosta puta mi je pomogao i bio tu za mene u najgorim trenucima isto kao i Sabi. Dosta je zgodan i lep dečko ali drago mi je što nije umišljen i voli da bude u društvu devojaka.

" Iii kakoo se zovee?" - rekla sam tako uzbudjeno.

" Adam, preselio se zajedno sa tatom ovde nakon što mu je mama poginula u saobraćajnoj nesreći, takođe živi blizu naše zgradee"

" Pa to je odlično! Ali naravno žao mi je zbog njegove mame..."

Na putu do kuće pričala sam sa Sabi o  lepotanu, a onda napokon došla kući gde me je čekala mama praveći lazanje, jelo koje najviše volim!

Mama je za mene najdivnija i najjača žena koju poznajem. Prošle godine kada mi je tata poginuo, moja mama nije želela da plače dok sam ja tu, nakon sahrane izgovorila mi je reči koje ću pamtiti do kraja života " Volim te, uvek ću biti tu za tebe jer ti si ipak moja jedina devojčica".

Nakon ručka nazvala sam Leona i pričala sa njim o novom dečku jer ne mogu da opišem šta osećam dok razmišljam o njemu. Saznala sam dosta toga, takođe Leon želi da me upozna sutra sa njim... uzbuđena sam previše, bojim se, imam osećaj da će mu se Sabi više svideti. Ona voli da se šminka, oblači malo provokativnije i dosta je komunikativna, kad čuje da se sutra upoznajemo sa njim sigurna sam da će doći savršena u školu, jer kako ona kaže " ne sme odmah da me vidi u lošem izdanju" mada se ja ne slažem sa tim, ali dobro, preživeću kao i svaki put...









Tajna Where stories live. Discover now