Je tam číslo , a pri ňom napísané Marcus & Martinus ❤️
Potom nám došlo že im mame zavolať po koncerte 😁 Rychlo sme utekali na koncert, boli sme úplne vpredu . Keď začali spievať pesničku MYBIL , tak na nás M&M mrkli 😉
Začala sa moja obľúbená pesnička First kiss 😘 A ako bolo u M&M zvykom vždy si vybrali jednu fanynku . A áno ako ste si mohli myslieť bola som to ja !Marcus má chytil za ruku a usadil má . Martinus má silno obymol a zašepkal mi do ucha "Si užastne dievča ".
To má hneď rozplakalo . Keď pesnička skončila tak som zišla dolu . Na koniec skončil koncert a s Lis sme šli nadaleko do reštaurácie . Potom sme si spomenuli že máme chalanom zavolať . Keď sme im zavolali zdvihol Marcus a povedal že sa stretneme v Starbucku . Rychlo sme tam bežali ale chalani tam už boli a obiednala na karamelove mlieko (Ja ho milujem 😂).
Pokecali sme si fajne a vymenili čísla . Potom nám chalani ponúkli či by sme nešli knim na izbu že nám chcú niečo ukázať . Tak prečo nie ? 😀
Martinus :
Áno brali sme ich úplne inde 😀
Do štúdia 😃 Keď sme počuli Lis A Ell hlas hneď sme vedeli že budú vedieť spievať 😀Počkať toto nie je hotel !😀 Vravy Lis . Toto je štúdio doplnila som ju .
Mac: Baby chceme aby ste skúsili spievať , keď sme počuli vás hlas hneď sme vedeli že viete spievať ..
Lis: Ella skús to ty spievať vieš !
Ell: Ja neviem 😕
Tinus : Ty to vieš ! Ver mi !Tak teda som zaspievala pesničku od M&M - Dance with you pi chvíli sa ku mne pridala aj Lisa .
Keď sme skončili Tak Mac a Tinus nám začali tlieskať . A povedali že by sme mali ísť do Nórska na súťaž kde aj oni vyhrali že sme vynikajúce . Začali sme o tom rozprávať , premýšľať nad tým a tak ...
Len keď sme sa pozreli na hodinky tak bolo 22:34 rychlo sme išli na hotel aby mamina dlho nečakala .
Správa:
Mama: Ella !! Kde ste čakám už hodinu !!
Ella : Mami už sme na ceste buď na izbe 😋
Mama : OK!Prišli sme na izbu a o všetko sme začali s maminou preberať . Povedala že ona stou súťažou žiadny problém že ak je to náš sen tak mame ísť . Keďže mám Krstnú v Nórsku v Trofosi tak by sme u nej mohli byt , Lisa zavolala mamine či by sa jej to páčilo . Jasne že povolili .
Potom som napísala Marcusovy .Ell👑: Ahoj Marcus to som ja Ella 🙂 Chceme Vám povedať že tu súťaž berieme 😉
Mac❤️: Tak to som rad Ell lebo máte naozaj talent ❤️❤️❤️❤️❤️
Ell👑: Ďakujeme ❤️Povedala som si "On mi poslal srdiečka ? 🙈😳 Aaaaaaaaa to je užastneee 🙈🙈🙈
Áno vždycky sa mi páčil Marcus a Lise Martinus .Na druhý deň sme stali a išli sme sa obliecť s Lis lebo nás čakalo nahrávanie pesničky na Slovensku s M&M , vraj tu pesničku mali napísanú dávno ale hľadali spevákov ktorý to dobre zaspievajú .
Naše outfity:
Ella:Lisa :
Keď sme sa obliekli tak sme šli na raňajky , a potom k chalanom do nahravajucého štúdia .
Nahrali sme pesničku a išli sa pobaliť a rozlúčiť s rodinou . Do lietadla sme si sadli ja s Marcusom a Lisa s Martinusom .
Kecali sme ke potom som sa rozhodla trochu zdriemnuť . Len zrazu cítim dačo teple na ruke nenapadne sa pozriem a bola to Marcusova ruka , skoro som sa roztopila 😅
Zaspala som a keď som sa zobudila ocitla som sa na Marcusovom ramene 😍 Ospravedlnila som sa
Ella: Ježiš Prepac nechcela som 😶
Mac: Ell prestaň všetko je Ok , nevadilo mi to 🙂 Inak si strašne zlata keď spíš 🙈Keď mi to povedal začala som k nemu cítiť niečo viac ako kamarátstvo ale povedla som si "Bože Ella čo si hlúpa ? On aby chcel take obyčajne dievča ? No jasne "
Hneď som od Marcusa odtiahla , A Marcus sa na mna zmätene pozrel .
Marcus : Ella deje sa niečo ?
Ella : Nič , leeeeen ....
Marcus : Leeeen ?Dnes bola dlhšia časť 😀 Dnes večer dam ďalšiu 😍zanechajte like a comment ak sa Vám páči moja kniha . A dajte vedieť či mám dávať kratšie časti alebo dlhšie ❤️
VOUS LISEZ
On alebo On ? ❤️ (Marcus & Martinus )
Roman d'amourDievča ktoré ani nesnívalo o tom čo sa jej stane......