Hans yang termenung terus terkejut lalu berpaling kepada Rayyan yg sibuk memanggilnya dan bertanya"kau ni ada apa panggil aku?".Rayyan terus ketawa melihat rakannya itu lalu berkata"kau ni daripada tadi lagi termenung dah kenapa?tanya Rayyan sambil berpaling ke arah Hans.Hans yg mendengar soalan daripada Rayyan terus membetulkan kedudukannya sambil berdehem"takde apalah sahaja nk termenung x boleh?tanya Hans semula.Rayyan yg mendengar alasan Hans terud tergelak"eh ni2 apa,termenung?kejap sejak bila kau minat termenung ni ha?setahu kau ni xde istilah termenung ni dah kenapa?tanya Rayyan sambil melihat kelilingnya.Sekarang ni semua kelas ketiadaan guru kerana semua guru sedang bermesyuarat tentang sukan yang bakal diadakan pada hujung bulan hmmm pelajar2 apa lagi kalau melencong sana n
melencong sini budak couple pun ada biasalah remaja.Hans terus menjawab"Hmmm xde apa dahlah aku nak masuk kelas".Rayyan yg melihat kelakuan Hans terus berkata"eh2 sentap pula"sambil menggelengkan kepalanya.Hans sedang memerhatikan Ary yang sedang berbual dengan rakan sekelasnya"apa hebat sangat Aeril tu?yelah senang je nak bercakap dengan minah ni,tapi kalau tanya kepala je bergerak mulutnya x bergerak pula.
Loceng berbunyi Ary melangkah untuk keluar rehat tiba2 seseorang lelaki memanggilnya Ary terus berpaling"awak nak pergi kantin ke?tanya Aeril.Ary hanya mengangguk.Aeril melihat gelagat Ary terus tersenyum lalu ia berkata"jadi boleh sayaa ikut?tanya Aeril.Ary terus berpaling ke arah Aeril yg sedang memberi senyuman ke arahnya hanya mengangguk . Semasa rehat Ary dan Aeril sedang menikmati makanan mereka masing masing."Ary boleh saya tanya tak?tanya Aeril kepada Ary ,Ary hanya mengangguk"emmmm kenapa awak pindah sini?sekolah awak dulu x best ke?tanya Aeril.
Ary yg mendengarnya terus berdehem dan menjawab"eh xlah papa saya naik pangkat dekat syarikat dekat johor ni".terang Ary kepada Aeril.Aeril hanya mengangguk"em awak tinggal kat mana?sambil berpaling ke arah Ary."saya tinggal dekat taman melati"sambil berpaling ke arah Aeril dengan senyuman . Beberapa bulan kemudian Ary dan Aeril menjadi kawan yg sangat rapat kadang adalah pelajar2 perempuan cemburu dengan Ary yelah sebab dapat rapat dengan Aeril macam tu je mana taknya lelaki pujaan pelajar perempuan dekat sekolah ni kiranya macam pelajar lelaki hotlah tapi yg kedualah yang pertama tak payah cakap mestilah Hans kiranya macam nilah siapa yg dapat tarik hati kedua dua lelaki ni memang kira terer lah.korang rasa siapa yang dapat tarik hati kedua2 jejaka ini?hmmm jangan lupa baca bab seterusnya bye.
YOU ARE READING
Siapa saya dihati awak?
Roman d'amourAry dan keluarga baru sahaja berpindah di kota kerana ingin memulakan hidup baharu.Begitu juga dgn sekolah Ary tlh berpindah ke sekolah baru.Namun setelah Ary memasuki sekolah itu sekumpulan lelaki yg diketuai iaitu Hans selalu membuli Ary.Hans seor...