Ma van a suli első napja.
6:15 van.Elmentem fürdeni és hajatmosni.Gyorsam megszárítkóztam felvettem a fehér csipkés blúzomat és a fekete szoknyámat.Reggelizni már nem nagyon volt időm de pénzt tettem el a táskámba majd elindultam a suliba.Mikor megérkeztem már sokan ott voltak az iskola előtt köztük Adam bandája is.
Na dejó most szokás szerint el kell vegyülnöm a tömeggel nehogy meglássanak.
-Miért bújsz el kicsilány?Talán félsz tőlünk?
-Nem nem félek tőletek.
-Akkor hiszem el ha ide jössz és a szemembe mondod.Nagy nehezen kimásztam a tömegből majd odaálltam Adam elé.
-Nem félek tőletek
-Már pedig kéne.Hogy mivan ez mit beszél?
Közelebb lépett hozzám és elkapta a kezem annak sehítségével pedig nekilökött a falnak.
-Ide figyelj cica ha azt mondod nem félsz én teszek róla ,hogy ne így legyen.
-Haggyál békén!Kiáltottam rá és próbáltam kiszabadulni szorítása alól amitől csak megszorosabban fogott.-Ajánlom,hogy erről senkinek se beszélj mert akkor tényleg megbánod.
-Jolvan de engedj már el te hústorony!
Erre akkorát lekevert,hogy a földre estem.-Héjj haver nyugodj már le! Jött oda Shawn.
-Mert különben mi lesz?
Majd akkorát behúzott Shawn Adamnek,hogy elkezdett folyni az orrából a vér majd vissza ütött de Shawnak nem az orra vérzett hanem a szeme alatti rész repedt fel majd Adam nevetve hátatfordított és elment.-Jézusom jól vagy?Gyere ide lekezelem a sebed.
Shawn odajött leültettem a padra és előkerestem a táskámból pár zsepit meg a fertőtlenítőmet.-Ez egy kicsit csípni fog.
-Csak csináld.Lefertőtlenítettem a sebét majd leültem mellé.
-Köszi ,hogy segítettél.
-Nincs mit.Igazából nem is kellett volna segítenem csak az a barom nem tudja az illemet,hogy lányokat nem szabad bántani.
-Igaz.Majd elnevettük magunkat.
De most mennem kell.
-Várj legalább a neved mond meg!
-Leyla Toromen.Te pedig....
Tudom a nevét deee azért mégis
-Shawn Odomin.
YOU ARE READING
Rossz fiúba szerettem bele(BEFEJEZETT)
RomanceLeyla Toromen vagyok. A gimiben most vagyok másodikos azaz 10. es.A giminkben én vagyok a szürke kisegér vagyis idén megpróbálok változtatni rajta.A szüleim elváltak és anyánál lakom de nem vagyunk valami jó viszonyba. Leyla megismerkedik az egyik é...