Miután elköszöntem Shawntól bementem a suliba és beültem az osztályunkba.Az első 4 óra ofői volt utánna ebéd és mindenki mehetett haza de én még beültem a könyvtárba.
-Szia!Hogy hogy még itt vagy?Jött oda hozzám egy lány.
-Szia!Csak pár könyvért jöttem.Hogy hívnak?
-Lily Adamen vagyok.És te?
-Leyla Toromen nek hívnak.
-Hányadikas vagy?
-Tíz.
-Én is.Mosolygott mint a tejbetök.
-Rendben de most megyek gyorsan kiveszem a könyveket.
-Oké. Őm izé leszünk barátok?
-Aha miért ne.
-Köszi.
-Szia!
-Szia!Mikor hazaértem anya nem volt otthon ezért zenéthalgattam a hangfalamon és csináltam ebédet mikor egy kopogás szakított meg.
-Ő szia lejjebb vennéd a hangerőt.Várjunk csak.Leyla?
-Igen.Shawn és lejjebb veszem a hangerőt.Szia!
-Várj még van kedved eljönni moziba este?
-Hát nem is tudom holnap suli.
-Naa légyszi ne legyél buligyilkos.
-Hmmm rendben.
-Kösziii.
-Na de most menny mert leég a kajám.
-Oké akkor hatkor jövök.
-Oké na szia!
-Szia!Olyan helyes de nem lehetek vele mert olyan mint a többi fiú.
-Szia anya!
-Csá!
-Mi az,hogy csá legalább annyira tesztelj meg,hogy rendesen köszönsz.
-Ha nem teccik el lehet menni.
-Ha el mennék már rég egy koszfészek állna itt.
-És?
-Na jolvan nekem most van elegem nem fogok a csicskád lenni.
-Akkor menny el.
-El is megyek.
-Nem látom ,hogy mész.
-Majd észre fogod venni ne aggódj.Azzal felmentem a szobámba és elővettem kettő bőröndöt és egy háti táskát és elpakoltam a legfontosabb dolgokat.
Még kissebb voltam amikor apával szoktunk menni az erdőbe és találtam egy kis faházat ami egész szép allapotban van.
Gondoltam ideiglenesen oda költözöm és majd elmegyek dolgozni hétvégénként és a szünetekben és bérlek egy albérletet magamnak.17:10
Megfürödtem és felöltöztem arra lett 17:57 és Shawn már kopogott az ajtón.
Megyek!!!-Szia Shawn!
-Szia Leyla!Mehetünk?
-Aha.A film baromi jó volt.Amikor hazaértem anya már aludt ezért ki tudtam osonni úgy,hogy nem vett észre.Elvittem magammal egy seprűt,mosogatószert,sampont,tusfürdőt,szivacsot,szeletelt kenyeret meg hozzá vajat meg szalámit.
Amikor beértem a fakázba felkapcsoltam a villanyt és annyira nem is volt vészes.Felsöpörtem és betettem abba a minihűtőbe a kajákat amit hoztam. Igen volt ott minihűtő.
Volt ágy meg wc fürdő egy asztal kettő székkel meg egy tűzhely meg mikrohullámu sütő meg szekrények.
Feltakarítottam mindenhol és kipakoltam a cuccaim többi részét.
Majd nézegettem a telefonomon,hogy hol lehet diákként dolgozni.Találtam is egy tök jót.Felszolgálót kerestek egy kávézóba a fizetés pont elég kajára meg tisztálkodásiszerekre.Majd elmentem aludni.
YOU ARE READING
Rossz fiúba szerettem bele(BEFEJEZETT)
RomanceLeyla Toromen vagyok. A gimiben most vagyok másodikos azaz 10. es.A giminkben én vagyok a szürke kisegér vagyis idén megpróbálok változtatni rajta.A szüleim elváltak és anyánál lakom de nem vagyunk valami jó viszonyba. Leyla megismerkedik az egyik é...