A bál nagyon jó volt de úgy beszéltük meg hogy fel megyünk hozzánk és játszunk felelsz vagy merszet.
Otthon voltunk de úgy gondoltam átöltözöm egy kényelmesebb ruhába. Egy egyszerű maci nadrágot és egy ki nyúlt has pulcsit vettem fel.
Na szóval ahogy megbeszéltük felelsz vagy merszezünk és aki nem válaszol vagy teljesíti a feladatot vetkőzik. Mondta Marcus.
Majd mindenki leült a nappali közepére egy körbe.Ki szeretné kezdeni? Kérdeztem.
Én! Mondta Elena. Ezért oda adtam neki az üveget. Majd ő meg is pörgette ami Maxon állt meg.Max felelsz vagy mersz?
Elsőnek felelek.
Oké. Lássuk csak. Hm van crush od?
Van.
És tudhatjuk ki az?
Haha már kérdeztél szóval nem.
Ahh.
Na akkor lássuk. Majd Max meg pörgette az üveget.
Marcus! Kedves barátom felelsz vagy mersz?
Merek.
*Max egy nagy mosolyt terít az arcára* Ez nem tetszik nekem.Fogd meg Leylat és ültesd az öledbe a játék végéig. Úgy tudtam hogy valami velem kapcsolatos lesz.
Marcus megfogta a derekam majd az ölébe húzott.
Oké megvagyok. Szóval pörgetek is. Áh Bonnie felelsz vagy mersz?
Merek.
Csókold meg Maxet.
Na tudod mikor.
Akkor vetkőzz.
Majd Bonnie levette a pulcsiát. (Ő is át öltözött meg Elena is ugyanis mind a hármuk nak egyforma a ruha mérete)Bonnie is meg pörgette az üveget ami most rajtam állt meg.
Leyla FVM?
Merek.
Mennyetek szobára Marcussal.
Ránéztem Marcusra aki bólintott majd egy alig észrevehetőt kacsintott.Elindultunk fel a szobámba.
Csak egy percig kell bent lennetek. Mondta Bonnie.Eközben láttam hogy Max valamit oda súg Mark nak majd megütödeti a vállát de nem durván hanem tudjátok úgy mintha bátorítaná.
Bementünk majd kívülről ránk zárták kulccsal az ajtót.
Szóval mit csináljukn? kérdeztem
Tudod lenne egy kérdésem.
Kérdésed?
Igen.
Mondjad nyugodtan.
Leszel a barátnőm majd le térdelt elém és egy dobozt nyitott ki amiben egy nyaklánc volt amin egy szív alakú medál volt.Elkezdtek folyni a könnyeim.
Igen Marcus igen mondtam a válaszom.
Amire ő csak felállt megölelt és megemelve meg forgatott a levegőben majd letett és megcsókolt.
Ekkor hallottam egy ajtónyitódást. És mikor oda néztem a két barátnőmet láttam ahogy felém szaladnak majd rám ugranak.
Gratulálunk! Mondták egyszerre majd fel álltunk a földről.
Marcus felé fordultam aki csak mosolygott egyet majd mondta hogy ha nem baj feltenné nekem a nyakláncot.
Feltette majd édes drága testvérem megszólalt hogy aludni kéne.Az elosztás hát igen igazából Mark velem akart aludni de úgy lett elosztva hogy ő alszik Max al a lányok pedig velem. Igen egy ágyon hárman ugyanis nagyon nagy ágyam van.
Oké először gyorsan ettünk valamit majd sorban elmentünk fürdeni.
Lányok! Szólaltam meg.
Igen? Kérdezték egyszerre.
Annyira örülök hogy a sors ide sodort mellétek ti vagytok a legjobb barátok akiket valaha is kívánhattam volna.
Jaj de aranyos vagy. Mondta Bonnie.
Figyi én örülök hogy végre Bonnien kívül van egy csaj az osztályban aki nem egy ribi szóval ez alap. Mondta Elena.
Köszi. Röhögtem fel.
Viszont most már aludjunk! Jó éjszakát nektek.
Nektek is. Válaszoltak ma már sokadjára egyszerre.Mivel a nap elég fárasztó volt viszonylag hamar kidőlt mindenki.
Úr isren végre rávettem magam hogy újra írjak és nagyon sajnálom hogy nem írtam már egy jó ideje.
Ha helyesírási hibát találtok bocsi de már nagyon későn írtam (1:07 van) szóval ja köszi ha el olvastad és ha találsz hibát írd meg kommentben és kijavítom
KAMU SEDANG MEMBACA
Rossz fiúba szerettem bele(BEFEJEZETT)
RomansaLeyla Toromen vagyok. A gimiben most vagyok másodikos azaz 10. es.A giminkben én vagyok a szürke kisegér vagyis idén megpróbálok változtatni rajta.A szüleim elváltak és anyánál lakom de nem vagyunk valami jó viszonyba. Leyla megismerkedik az egyik é...