• 1.Bölüm •

345 14 0
                                    

Nefes'ten
Yine ve yine alarma söverek uyandım.
"Senin ses tellerini sikem ben yaa" diyerek gözümü açmadan telefonumu aramaya başladım yoktu lanet olası! 1 dk boyunca feyisbuk feyisbuk şarkısına maruz kaldım günüm nasıl güzel geçebilirdi acaba?!bu arada ben nefes başımın belaları duygu ve eceyle yaşıyoruz bir evde öyle çok büyük villalı evlerden değil ama küçük bir bahçesi var paramız var ama hiçbirimiz o kocamaan havuzu olan evlerde yaşamak istemedik belki ilerde yaşarız...Telefonumu bulduktan sonra kapattım yatakta oturur pozisyona geldim ve düşünmeye başladım.Genellikle her sabah yapıyorum bunu düşünüyorum herşeyi hem biraz uykum dağılıyo (leyn bu aynı ben shshsh) "suyun kaynama derecesi niye 100 lan!" evet bu saçma soruyu sordum kendi kendime sonra telefonumu aldım ne! saat 8.00 "yuuuuh ne ara bu kadar geçti lan!"diyerek yataktan yere uçuş yaptım nasıl diye sorarsanız sormayın bildiğin uçtum işte 🤓 " ahhh götüüm ben bu okulu bu saatte yapanın anasının dedesinin çocuğunun dayısının yengesinin kocasının anasının elini öpiyim!" sonra çok konuştuğumu fark edip hemen hazırlanmaya başladım malum saat 8.30 da ders var ben daha hazırlanmadım ve burası istanbul kesin geç kalıcam! kızlar napıyo derseniz hiç bir fikrim yok daha fazla konuşmayıp üstümü giyindim;

30 da ders var ben daha hazırlanmadım ve burası istanbul kesin geç kalıcam! kızlar napıyo derseniz hiç bir fikrim yok daha fazla konuşmayıp üstümü giyindim;

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hemen üstümü giyindim hava sıcaktı ve çok kapalı şeyler seven birisi değilim şort gibi şeyler tam bana göre!

Yavaş yavaş odamdan çıktım etrafa bakındım ama kızlar yoktu!Lan ben sizin var yaa kesin bunlar okula gittiler ve beni uyandırmadılar offf kesin geç kalıcam!Aklıma gelen şeyle bir çığlık attım "Lağğğğğnnn ilk ders mahmut hocanın ben sizi var yaa bi buluyum bak napıyorum!" hemen telefonumu ve çantamı alıp evdem çıktım.Lanet olsun!arabayıda almışlardı kızların ve benim ortak bir arabamız var onunla gidiyoruz üniversiteye zaten aynı okuldayız ama çok sevgili arkadaşlarım (!) beni beklemeden gitmişler bu da demek oluyo ki otobüsle gidicem ve kesin 1. derse yetişemiycem bravo nefes! hemen durağa doğru koşmaya başladım.Ohh son anda yetişmiştim otobüse hızlıca binip kulaklığımı taktım ve bir yer bulup hızlıca oturdum.Ben rahat rahat otururken yanımda bir gölge hissettim yavaşça kafamı kaldırdım ohaa! yanımdaki teyze öyle bir bakıyordu ki "teyze ne bakıyon öyle açıkta bişey mi gördün? hiğğ yoksa dişimde maydanoz mu kalmış" dedim ne saçmalıyodum ben?! "ne bakıcam sana kalksan diyorum bi büyüğün geldi kalkta ben oturuyum belim ağrıyo" dedi sonlarına doğru acıtasyon yaparak vay vay vaaay teyzeye bak be etraftakilere duygu sömürüsü yapıcak beni yerimden kaldırcak! beni beni nefesi?! (beni beni bihterini sahnesi aklına gelenler doğru bildi tebriks sjjsjs) etrafıma baktığımda bütüün yaşlılar bana sikici bakışlarını yolluyodu "buyur teyze al geç!" ayy otobüste bile rahat yok anasını satıyım!Biraz daha söylendikten sonra gözüm kapıya kaydı ohaa daşş mübarek kaslara bak lann ayy bi de gözlük takmış şu an kafamın içinde yor may biskolata çalıyor yeminlen! çocuğum bu nedir ya ! Daş daşşş! çocuğa çok aptalca baktığımı fark edip önüme döndüm.Oha! çocuk buraya geliyo noluyo lan ben bunları düşünürken çocuk yanıma geldi "merhaba ben rüzgar bindiğimde baya garip bakıyodun da tanışıyım dedim " dedi ve yüzünü piç bir sırıtma aldı.Ayy hareketlere bak hele ! gepçük ağızlı seni yok yok bu da benim hayalimdeki koca adayım değil yine olmadı bee ! "Yoo ben sana bakmıyodum  hemen üstüne alınmışsın yalanını sikim ben senin ayrıca adımı bilmene gerek yok bence" dedim ve önümü döndüm.Hah sonunda bee okula gelmiştim.Hemen otobüsten indim ve okula doğru yürümeye başladım ne yürümesi be bildiğin uçuyodun cool davranmanın ne anlamı var şimdi 😒 sayın iç sesim susarmısın acaba! off ben kesin deliriyorum bunları düşünürken okulun kapısına gelmiştim hiç beklemeden içeri geçtim.Yavaşça kapıyı tıklattım ve sınıftan içeri girdim.Ohh mahmutun dersi bitmişti şimdii datlı mı datlııı bi hoca olan sibel hocanın dersiydi bişey demedi gülümsedi bende gülümsedim ve sırama geçtim lanet olsun bu kadını çok seviyorum!...

Selam yeni bi hikayeyle yeniden merhaba umarım bol okunmalı bol yorumlu olur vote atmayı unutmayıın sizi çok seviyorum çaklıtlarım 🍫🍭🍬

Bana Sevmeyi AnlatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin