Eve geldiğimde hemen duşa girdim güzel bir duş alıp rahatladıktan sonra duştan çıktım ve biraz yatakta dinlendim sanırım en sevdiğim şeylerden biri duştan çıktıktan sonra bornozlu bir şekilde yatmak ve telefona bakmak mükemmel ikili!
Abime gitmek için 30 dk kalmıştı bunu öğrenmemle bir çığlık attım gideceğimi unutmuş ve çok fazla yatmıştım misafirler yola çıkmıştır bile çünkü yarım saatte anca varırlar.Hemen üstümü giyindim;
Çok özenmemiştim evet kısaydı ama tahir istediği için değil ben sevdiğim için giyiyordum.Hemen saçımı düzleştirdim ve sade bir makyaj yaptım.Sonunda hazırdım telefonumu ve çantamı alıp evden çıktım kızlarla kullandığımız arabayı alacaktım.Yaklaşık 25-30 dk sonra orada olurdum evet azıcık geç kalmıştım.
Güzel bir yolculuğun ardından şu an arabayı park ediyordum abimin evi büyüktü ve 2 tane arkadaşıyla yaşıyordu bugün misafir olacağı için onlar yoktu.Arabayı park ettikten sonra indim ve kapıyı çaldım.Kapıyı abim açtı."nefes nerdesin abicim misafirler geleli kaç dakika oldu." "Dalmışım duştan sonra dinlendim de " diyip yanağından öptüm. İçeriye doğru ilerledim ve tahirle göz göze geldik çok yakışıklı olmuştu bana şaşkınlıkla bakıyordu sanırım bu kadar beklemiyordu hemen kendime gelip abisinin eline uzandım "merhaba ben nefes" dedim "merhaba kizum benda mustafa memnun oldum" sıra tahire geldiğinde elimi uzattım "merhaba" dedim o da merhaba dedikten sonra yerime oturdum mustafa abi ve abim iş hakkında konuşuyordu."izninizle lavaboya gidip geliyorum" diyerek masadan kalktım üst kata çıktım ve tam kapıyı kapatacakken kapı açıldı ve içeri tahir girdi "t-tahir napıyosun sen burda?!" belimden tuttu ve kapıya yasladı kapı sert bir şekilde kapandı ve üzerime doğru gelmeye başladı kulağıma doğru eğilip "çok güzel olmuşsun" dedi hayır kırmızı olmamalıydım yanaklarımın utanınca kırmızı olmasından nefret ediyordum "t-teşekkür ederim." dedim kekeleyerek. Kulağımdan çekildiğinde fazla uzaklaşmamıştı burunlarımız birbirine değiyordu dudağıma bakınca yutkundum ne kadar zorlasamda bende onun dudağına bakıyordum.Tam birbirimize doğru eğiliyorduk ki kapı çaldı "nefes abim hadi çay içicez" abimin sesini duyduğumda yerimde sıçradım sesimin titremesine engel olarak "tamam abicim geliyorum." dedim tahirin bakışlarını üzerimde hissedebiliyordum."ilk önce sen git ben sonra gelirim." dedi kafamı salladım ve kapıyı açıp çıktım.Hala biraz önceki anın etkisinde kalmıştım az kalsın ilk öpücüğümü tahire veriyordum cidden kendime çeki düzen vermeliydim.
Çaylar içilmiş sohbet edilmişti mustafa abi ayağa kalktı ve "haydi biz gidelum malum yarın iş var çok teşekkür ederuz bizede bekleriz." "Asıl biz teşekkür ederiz iyi ki geldiniz." dedi abim.kapıya doğru ilerlediklerinde bende abime döndüm."abi bende artık kalkıyım görüşürüz " dedim ve sarıldım montumu ve ayakkabımı giyip dışarı çıktım.Tahir gil hala gitmemişti.Mustafa abi başıyla selam verdi bende selam verdikten sonra arabama ilerledim tahirle göz göze geldiğimde bana bakıyordu.Arabayı tahir kullanacaktı arabaya bindiğimde çalıştırdım ve onların çıkmasını bekledim tahir eliyle 'önden buyur' işareti yaptığında hafifçe güldüm ve kapıya ilerledim çıktıktan sonra sağa döndüm ve ilerlemeye başladım yaklaşık 10 dk sonra arkaya baktığımda tahir gilin arabasının arkamda olduğunu gördüm buralarda mı oturuyorlardı? İlerlemeye devam ettim bir süre sonra kaybolmuştu daha fazla takmayıp sürmeye devam ettim ve eve geldim direk üstümü değiştirdim pijamalarımı giydim ve yattım.Bugün yorucu bir gün olmuştu daha fazla dayanamadım ve gözlerimi kapattım.