"Hee yengem biliyrım değildur!" dedi tahir egolu bi şekilde hepimiz güldük ta ki kapının kırılacak gibi çalmasına kadar...
Tahir'den...X:KALELİLERR!!
Hepimiz kapıya doğru yavaşça ilerledik abimin kapıyı açmasıyla cemili görmemiz bir oldu...
C:MUSTAFA?! İSTANBULA MI GİDİYSINIZ?!
M:Hee ne oldi cemil abi hayirdur?!
C:Ha bu tahir gitmeyecek!!
T:Ula ben niye senin benle derdin ne ula! NE?!
M:Tahir sakin ol abim şu itin niyetini anlayalum benzetecaz ha bu herifi!
M:Sadede gel cemil abi bak hala abi diyrım ayarlarumla oynamayasun oğa göre
C:Ha bu tahir iti mercanuma ümit verdi ilk önce geliysınız mercanı tahire istiyrık diysınız sonra da istanbula gidicez yok öyle!!
M:NE?! Tahir senun haberun var midur bundan!
T:Nasıl olsun abi hem kim der ki böyle biş-
ANA!!
S:Gideceğumuzdan haberum yokti biliysin dedi hafif başını eğerek.
T:Ula ben sağa kaç kere dedum! Zamanı gelince kendi gelinumu bulacim!
M:Cemil abi yanlış bi anlaşılma olmuş affedersun ha
C:Bakun bu sefer affediyrım ama içinizden herhangi biri aileme zarar verecek olursa yemin ederum acumam!
M:Tamam da haydeeeCemil gider ve kaleliler rahat bir nefes alır.1 hafta sonra istanbula gitmek için yola çıkacaklardır.
1 hafta sonra...
Bugün gidiyorduk eşyalarımızı toparladık
Son bir kez eve baktım kafamı kaldırdım ve gökyüzüne baktım derin bir nefes aldım karadeniz havası...mükemmeldi asi hırçın ama bir o kadar da güzel...
Hemen uçağa bindik yaklaşık 1 saat 15 dk sonra istanbuldaydık şimdiden karadenizi özlemiştim...
Nefes'ten
Kızlarla oturmuş film izliyoduk ece hemen bi mısır patlatmıştı mısır kola battaniye ve film...en sevdiğim üçlü!!
Yarın okul olduğunu hatırlamamla yüzüm düştü "offff yarın okul var " "bravo nefes bütün hevesimin içine ettin"dedi duygu."eğer bu seferde beni uyandırmadan giderseniz sizi gebertirim" " yaa onu bunu boşverin dee yarın yeni çocuklar geliyoo"diye bağırdı ece hayır anlamıyorum anladık yeni çocuk geliyo ne bu meraklar falan ayy acaba yakışıklı mıığğ ne diyorum ben ya diyip kendime geldim saat gece 12 idi uykumun geldiğini hissettim duygu ve eceye iyi geceler diliyip yattım...
Sabah
Yine ve yine zor bir şekilde uyandım hemen kalkıp duşa girdim ve hemen üstümü giyinmeye başladım;
Hemen bunları giydim bugün nedense ayrı bir özendim kendime bakmak bana iyi geliyor hee okula gelecek yeni çocuk için demiyonda iç sesime bir off çekip kapıya doğru ilerledim
Kızlarla birlikte arabaya bindik yaklaşık 15 dakika olmuştu 20-25 dk sonra muhtemelen okulda olurduk
Sonunda okula gelmiştik dersin başlamasına 20 dk vardı kızlarla bi kahve alıp hemen bir banka oturduk.
5-10 dk sonra bütün gözler giriş kapısına çevrildi merakıma yenik düştüm ve bende baktım...b-bu çok başkaydı kapıdan giren çocukla nefesim kesildi o kadar yakışıklıydı ki yanında 2 kişi daha vardı ama ben onlara bakmıyodum bile yavaş yavaş okulun ortasına doğru geldiler adını bilmediğim çocuk bizim tarafa baktı göz göze geldik ve hiç umursamadan yoluna devam etti hah! bakmazsan bakma be! nefes zorluyum lan ben sana mı kaldım?! içimden bunları söylerken bütün okulun onların arkasından bakakaldığını gördüm bu çocuklar bu okulda büyük etki yarattı...
Tahir'den
İstanbula geldikten sonra hemen hemen her şeyi halletmiştik eve taşındık falan derken bizim okula gitme saatimiz geldi okuldan hep nefret ettim ve kolay kolay alışacağımı sanmıyorum.
Okula gelmiştik aslında güzel bir okula benziyodu yavaş yavaş okula girmemizle bütün gözler bize çevrildi e tabi yakışıklı çocuğum sonuçtaa ego kasma be egona sıçakar hemi karizmamı yerle bir ettin iç ses sonra saçmaladığımı farkettim ve etrafta gözlerimi gezdirdim güzel kızlardı bir tanesini daha çok inceledim çok güzeldi saç ama hırçın asi umursamayıp yoluma devam ettim ilk görüşte aşka inanmıyorum ve şu ana kadar kimseye aşık olmadım sadece hoşlantı beğenme vs.
Okula girdikten sonra müdürün odasına ilerledik
T:Selamun aleyküm aleyküm selam biz kayıt yapturacaktuk
M(müdür):Kaçıncı sınıfsınız?
T:Ben 2.sınıftayum ha bunlarda 1.sınıfta
M:Tamam sen 2.kattaki en son sınıftasın sizde 3.kattaki ilk sınıfta başarılar.
T:SağolunKayıt işlemlerini yaptırdıktan sonra saate baktım derse 5 dk vardı
T:Yangazlar hayde 5 dk var
M-F:Tamam abi hayde hayirlu başarularHızlı adımlarla sınıfa doğru ilerledim içeri girdiğimde yine onunla karşılaştım ne yani aynı sınıftamıydık?o bir çift yeşil gözlerle...
Nefes'ten
Kafamı kapıya doğru çevirmemle o çocuğu görmem bir oldu o ve ben? aynı sınıfta olmak? Aha devreleru yandu tutuşti iç sesimle kavga edecek gücü kendimde bulamıyodum yavaş yavaş içeri girdi.Ohaa bu çocuk yanıma geliyor yok yok kesin kabus görüyorum ben!
T:Selam yanına oturabilirmiyum?
N:Ha?Selam arkadaşlar yb çok geç geldi kusura bakmayın 704 kelime oldu bence iyi sınavlar başladı o yüzden çok sık bölüm atamıyorum kusura bakmayın iyi okumalar 🐾🕊🍃