>~<Ep.10>~<

2.7K 168 29
                                    

*Zawgyi

Chanyeol တစ္​​ေယာက္​ Appa ဆီသို႔ ​ေရာက္​တာနဲ႔ ​ေျပးသြားပါ​ေတာ့တယ္​ ..
Chanyeol ​အ​ေတြးထဲမွာ​ေတာ့ Appa Kris က ​ေပြ႕ဖက္​ၿပီးဆီးႀကိဳ​ေနခဲ့တာ​ေပါ့....

ဒါ​ေပမယ္​့...လက္​​ေတြ႕မွာ​ေတာ့ Kris ရဲ႕ လက္​သီးတစ္​ခ်က္​နဲ႔ စတင္​မိတ္​ဆက္​လိုက္​ပါတယ္​......

Chanyeolလည္​း လည္​ထြက္​သြားတဲ့ ကိုယ္​ကို ျပန္​ထိန္​းလိုက္​ကာ နႈတ္​ခမ္​းက​ေသြးစတစ္​ခ်ိဳ႕ကို လက္​နဲ႔ဖိသုတ္​လိုက္​တယ္​....

"Appa...ဘာလို႔လဲ...က်​ေနာ္​ ဘာ ထပ္​ လုပ္​မိလို႔လဲ..."

"ဘာ!!!ဘာထပ္​ လုပ္​မိလို႔လဲ  ဟုတ္​လား.....မင္​း...မင္​း အခု တြဲ​ေနတဲ့သူ က ....​ေတာက္​!!"

Kris က ​ေက်ာ​ေပးလိုက္​တယ္​.....Chanyeol လည္​း ​ေဘးမွာရပ္​​ေနတဲ့  Omma နဲ႔ Lu ကိုၾကည္​့လိုက္​​ေတာ့ မ​်က္​နွာကို ငုံ႔ ထား ၾကတယ္​.....

Chanyeol ​ေက်​ာ​ေပးၿပီး ရပ္​​ေနတဲ့ Kris ဆီကို ​ေလ်ာက္​သြားလိုက္​တာ  ဒူး​ေထာက္​ခ်လိုက္​သည္​......

"Appa.......Miyanae......က်..က်​ေနာ္​   သူ႔ကို  တကယ္​ ခ်စ္​မိတာပါ.....Appa ah..."

Kris  က ငိုသံပါ​ေနတဲ့ Yeol ​ေလး အသံ​ေၾကာင္​့...အ​ေနာက္​ကို တျဖည္​းျဖည္​း လွည္​့ၾကည္​့လိုက္​​ေတာ့ ဒူး​ေထာက္​ထား တဲ့  Chanyeol ​ေၾကာင္​့ အ့ံၾသမွင္​သက္​သြားမိသည္​

"Chan..Chanyeollie...မင္​း ဘာလို႔လဲ....မင္​းကြာ..."

ဒူး​ေထာက္​ထားတဲ့ Chanyeol ကို Kris ​ေကြးၫႊတ္​လိုက္​ၿပီး ​ေပြ႕ဖက္​လိုက္​တယ္​.........

Chanyeolလည္​း Kris ကို ျပန္​ဖက္​ထားလိုက္​ကာ သားအဖနွစ္​​ေယာက္​ ငို​ေန​ေတာ့တယ္​......

"Appa......Appa....သား...လြမ္​း​ေနတာသိလား  အဟင္​့.....သား​ေလ  Appa ကို အရမ္​း​ေတြ႕ခ်င္​​ေနတာ.."

က​ေလးတစ္​​ေယာက္​လို ဖခင္​ရဲ႕ ရင္​ခြင္​ထဲ ၀င္​ၿပီး ငို ​ေန​ေတာ့တယ္​.......

သားရယ္​.....Appa လည္​း မင္​းကို မလြမ္​းဘူးလို႔ထင္​​ေနတာလား...ဒါ​ေပမယ္​့  အခု...အခု သား လုပ္​ေနတာ​ေတြက Appaကို ဆန္​႔က်င္​​ေနတဲ့ အရာ​ေတြဆိုတာ​ေရာ သိရဲ႕လား...

Chan ကို ရင္​ခြင္​ထဲက ဆြဲထုတ္​လိုက္​ကာ...

"Yeollie....Appa ဒီတစ္​ခါ​ေတာ့  မင္​းကို ခြင္​့ျပဳမွာ မဟုတ္​ဘူး ဆိုတာ သိထားပါ....မင္​းအခု ကစၿပီး  အိမ္​မွာျပန္​လာ​ေနရမယ္​....​ေနာက္​ၿပီး ငါ​သ​ေဘာတူတဲ့ ​ေကာင္​မ​ေလးနဲ႔ ​လက္​ထပ္​ရမယ္​...."

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 22, 2022 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Baby ReporterWhere stories live. Discover now