And the darkness

69 8 0
                                    


Selepas sampai di rumah.. AKu terus makan makanan yang aku beli di kedai tadi.. Sambil makan aku terfikir diorang. Hmmmmm kenapa aku rasa gembira dapat tolong diorang eh?? sebelum ni aku tak pernah tolong orang...Selesai makan benda yang patut aku tengok jam di telefon aku... Hmmm dah pukul 11:30 lah.
Baik aku tido esok sekolah pulak...Hmm aku rasakan baik aku pindah sekolah laa,Mungkin aku dapat jumpa sepupu aku kalau aku sekolah situ. Hmm harap la.

PAGI ESOKNYA

(v pov)

Aku pergi keesokan pagi nye aku pergi ke sekolah macam biasa. tapi sebelum aku masuk kelas aku ingin pergi ke pejabat sebb nak ambik borang tukar sekolah KAT kerani......
Aku masuk pejabat dan berjumpa kerani untuk ambik borang tu...Macam2 jugak la orang tu tanya soalan kenapa nak pindah sekolah tapi aku hanya bagi senyuman je... Dan aku terus berjalan keluar dari pejabat

Hmmm rasa nak ponteng sekolah la pulak..Takpe kan?? lagi pon hari ni last day sekolah.... Lantak ah..
AKU terus perjalan ke pagar sekolah dan terus menuju ke kafe yang berdekatan sebb aku cadang nak lepak sana..AKu masuk ke kafe itu dan memesan air  dan duduk di satu meja yang agak tersorok dan aku mula bermain fon aku.

Kring2

Aku mendengar lonceng pintu kafe itu berbunyi tanda orang masuk..Aku lihat ade sekumpulan budak yang macam sebaya dengan aku masuk dan aku buat tak peduli sahaja.

Tiba2 aku terdengar diorang berbisik sesuatu....

Eh hyung tu bukan budak yang tolong kita semalam ke?-kata seorang budak

Yang mana?? aku tak nampak pon-kata seorang lagi.

Ala yang tu duduk kat penjuru sorang2 tu-kata budak tu lagi

shit.. Diorang perasan aku la pulak..Aku nak buat ape ni?? nak lari tak mungkin sempat.. aduh tolong la jangan duorang datang sini

Tiba2..

Wey ko kan yang tolong kitorang semalam??-kata budk itu

Erk......


TBC

TBC

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

.....................................................................

SORRY FOR SHORT CHAPTER BTW PLEASE VOTE OR COMMENT TO THIS STORY

THANK YOU

LOYE YOURSELF_

TOGETHER WE ARE BULLETPROOF [bts fanfic]Where stories live. Discover now