useless

69 5 0
                                    

V POV

Selepas sampai di rumah jin hyung aku terus mengikut jin hyung masuk ke dalam dan membawak barang sekali.AKU melihat rumah ini sangat cantik dan besar,mesti jin hyung duduk di sini dengan selesa.

tae,boleh letak semua barang tae kat dalam bilik tingkat atas,bilik tae pintu warna merah ngn tertulis nama taehyung💖💓.hyung nak masak jp.Nnti kalau dah siap hyung pangil.-jin

Ok,tae naik dulu,-kata ku dan terus naik tangga dan pergi ke bilik aku.Hmmm ade banyak bilik kat sini.AKu terus berjalan dan masuk ke bilik ku dan terus meletakkan semua barang yang ada.Bilik aku semua kelihatan warna merah.AKU suka kerana warna merah warna kegemaran aku.

Selesai kemas barang aku terus duduk di atas katil dan baring.Tak beberapa lama kemuadian aku dengar jin hyung panggil aku turun makan.Aku terus berlari turun dan pergi ke arah meja makan.AKU nampak banyak makanan.

Kenapa hyung banyak sangat makanan??.-tanya aku

Ouh,hyung masak tuk kawan hyung sekali.Nnti diorang datang.-jin

aku terus mengangguk  kepala dan terus makan.Dan dalam lima minit kemudian aku dah habis makan.AKu basuh pinggan dan meminta izin hyung untuk naik ke atas..

Ehh nak naik dah ke?..kejap lagi kawan hyung datang...taknak jumpa diorang  ka??

Takpelah,hyung...tae tak biasa lagi dengan orang asing laa...nanti kalah tae dah ok nanti tae turun bawah ye..kta aku

Ok la kalau gitu..nak apa2 panggil hyung tau...

Ok bye..kata ku

Aku masuk ke dalam bilik lalu baring di atas katil..sekejap sahaja aku terlelap akibat kepenatan...

TOGETHER WE ARE BULLETPROOF [bts fanfic]Where stories live. Discover now