voice of darkness

94 6 1
                                    

(v pov)

Telingan aku berdesing dan ia membuatkan aku sakit.Spe tu??? aku tak dapat dengar dengan jelas benda yang dia kata.... benda tu berkata dengan ayat yang panjang tapi aku hanya dapat menangkap beberapa perkataan je

Rasakan ratu di dalam hati.....

Ratu????sape ratu??.... zaman mana nu main ratu2?? selepas beberapa minit kemudia benda tu hilang dan baik seperti semula... AKu mula tumpukan pelajar....

15 kemudian......

Kringgg..... Loceng berbunyi tanda waktu rehat bermula....
Aku terus keluar dari kelas dan pergi ke arah loker buku aku... Aku bukak je loker tu aku dapati ade bangkai tikus dalam tu sekali ngan darahnye. aku hanya mampu mengeluhhh.... Kenapa takdir aku sebegitu malang??...

Selepas siap aku membersihkan loker aku.. Aku terus oergi ke rooftop sekolah dan berehat dekat situ sambil tu aku menyanyi kecil

sum gyo wa so
I Tell You Something
ku jo mu do du gi yen
hi jen bok til
su ga hop nun gol
we gut ten mal mot ten nun ji
ot chap pi ap pa wa so
jong mal bot til
su ga op sul gol
Now Cry..
no ye gen no mum mi
an nal pun nyak ah
tuk Cry..

tanpa sedar aku mengalirkan air mata aku.. Au tahu tak gentle tapi apa boleh buat,tiada sesiapa yang menyokong aku dalam hidup ni.

mata aku terasa berat dan aku rasa mengatuk.... Tidur sekejap tidak menjadi masalah kan??? aku mula menutup mata dan berlayar ke arah mimpi... Tapi ade sesuatu yang aku rasa lain sebb aku bermimpi benda yang aneh

mimpi v

AKu terbangun kerana ade oranv gerak aku secara kasar..

yooo,v buat ape tu?? baring je ke.. Jom la join kitorang main basketball-kata lelaki yang ketinggian nya yang pendek.

Haah lah,jom la.. Ko dah lama tak lepak ngn kitorang-kata lelaki yang ada lesung pipit....

Erkkkk aku hanya memandang diorang pelik... AKu kenal ke diorang berenam ni??? aku pelik sebb sebelum ni  aku mana ada kawan.....Hrmmmmmm

korang ni sape?? aku kenal korang ke??-tanya aku

Ko buat lawak ape bodo... dah lapuk la lawak hambar ko tu...-kata lelaki yang ade gigi bunny???

Erkkkkk-v

Aku hanya pandang diorang dan tiba2 kepala aku rasa sakit... Skit sangat.AKU memengang kepala aku kerana tak tahan sangat... Rasa pedih dia  tu zupppp naik ke atas.😂😂

Woi,v ko okey ke tak ni?? asal muka ko pucat.-tanya sorang lagibudak lelaki itu.

aku tak tahan sangat sampai aku jatuh rebah ke tanah.. Rasa dunia ni hitam....

End of dream

Huh....Huh.....Huh....,Aku terjaga dari tido,badan aku berpeluh banyak kaww aku rasa nak muntah dan aku dapat rasa warna mata aku bertukar lagi... Aku ambik fon aku untuk lihat warna mata aku.... AKu lihat dan terkejut kerana warna dia ....... ERKKKKK warna.......

GOLD

AKu mula risau sebb mata aku tak pernah ade warna macam tu dan aku mula teringat mimpi aku tadi... Spe diorang??? diorang tu baik ke jahat???.. aku melihat ke arah jam pada fon aku sudah lewat kelas pon dah habis,maknanye aku dah ponteng la ni hmmmmm....

Aku terus balik ke rumah.....tiba2 aku terdengar lagi suara tu...Suara tu sangat sedih dan mendayu....

Jnganlah kamu berasa takut apabila si ratu datang..

HADUHH ratu lagiiiiii takde perkataan lain ke???..Aku dah mula rasa takut... AKU terus berlari ke arah rumah aku..Sampai je dalam rumah aku terus menapak ke dalam bilik aku dan aku dapati ade satu sampul surat yang macam aku pernah dapat dalam kelas.... MAcam benda ni boleh ade dalam bilik aku pulak???..

AKU MEMBuka sampul surat tu and then terpampang beberapa tulisa....






TBC

VOTE PLEASE,AND SUPPORT ALSO COMMENT..... Tqvm

LOVE YOURSELF_

TOGETHER WE ARE BULLETPROOF [bts fanfic]Where stories live. Discover now