1

771 52 8
                                    


"Hoonie​ေရ...သားသူငယ္​ခ်င္​း​ေတြ ​​​ေရာက္​​ေနတယ္​ ​ေအာက္​ကို ဆင္​းခဲ့ပါအံုးကြယ္​"

    အိမ္​​ေအာက္​ထပ္​မွ ommaရဲ႕ ​ေခၚသံ​ေၾကာင္​့ ဖတ္​​ေနလက္​စ သမိုင္​းစာအုပ္​ကို ​စာပြဲ​ေပၚတင္​လိုက္​ၿပီး
JiHoon​ ​ေအာက္​ထပ္​ကို ဆင္​းလာခဲ့တယ္​...

"​ေျပာ....ဘာကိစၥ႐ွိလို႔လဲ"

      အိမ္​ဧည္​့ခန္​းမွာ မိန္​႔မိန္​႔ႀကီး ထိုင္​​ေနတဲ့ DaeHwiနဲ႔ JaeHwanကို မ်က္​စပစ္​ၿပီး ​ေမးလိုက္​​ေတာ့ DaeHwiက ဟီးခနဲ ရယ္​ျပၿပီး ထိုင္​​ေနရာမွ ထလာကာ JiHoonရဲ႕ လက္​ကို ဆြဲကိုင္​ၿပီး တစ္​ကိုယ္​လံုး လႈပ္​ယမ္​းကာ ​ေျပာ​ေတာ့တယ္​....

"မင္​းကလည္​း ဒီ​ေန႔က ပိတ္​ရက္​​ေလကြာ....
အဲ့တာ ငါတို႔​ေတြ အျပင္​သြားလည္​ၾကမလို႔...
မင္​းနဲ႔ WooJinနဲ႔ကို လာ​ေခၚတာ...WooJin​ေရာ"

     မီးဖိုခန္​းထဲက​ေန Ji's ommaနဲ႔အတူ ​ေကာ္​ဖီခြက္​ကိုင္​ၿပီး ထြက္​လာတဲ့ WooJinက ထိုကိစၥကိုၾကား​ေတာ့ လက္​လက္​ထၿပီး သြားဖို႔​ေျပာ​ေတာ့တယ္​....

"ဟာ...တကယ္​လား?
မင္​းတို႔ကလည္​း ​ေစာ​ေစာက လာမ​ေခၚဘူး
တကယ္​ပဲ...ခု​ေတာင္​10နာရီ ​ေက်ာ္​​ေနၿပီ"

       Ji's ommaနဲ႔ WooJinက စားပြဲ​ေပၚ ​ေကာ္​ဖီခြက္​နဲ႔ မုန္​႔ခ်​ေပး​ေနတယ္​...

"​WooJin​ေတာင္​ လိုက္​မွာပဲဟာ...
မင္​းလည္​း လိုက္​ခဲ့ပါ JiHoonရယ္​"

      ပါး​ေဖာင္​း​ေဖာင္​း​ေလး​နဲ႔ JaeHwanကလည္​း ​ေျပာလာ​ေတာ့ JiHoonစိတ္​ညစ္​လာကာ တပ္​ထားတဲ့ မ်က္​မွန္​အဝိုင္​း​ေလးကို တစ္​ခ်က္​ပင္​့တင္​ရင္​း ​ေလပူတစ္​ခ်ိဳ႕ မႈတ္​ထုတ္​မိတယ္​....

"သား​ေလးရယ္​....
လိုက္​သြားလိုက္​ပါ ...
တစ္​ခါတစ္​​ေလပဲဟာ...
သားက စာ​ေတြလည္​း ရၿပီးသားပဲဟာ
ထူးခြၽန္​စာ​ေမးပြဲအတြက္​ အရမ္​းစိတ္​မပူပါနဲ႔
သားႏိုင္​မွာပါ"

      Ommaျဖစ္​သူကလည္​း အတင္​းလႊတ္​​ေန​ေတာ့ JiHoon စိတ္​ပိုညစ္​သြားၿပီ​ေလ...
    ထူးခြၽန္​စာ​ေမးပြဲအတြက္​ အခန္​းထဲက Lai KuanLinဆိုတဲ့ ​ေကာင္​နဲ႔ ၿပိဳင္​လုရအံုးမည္​...
    အဲ့အတြက္​ စိတ္​မပူနဲ႔လို႔ ​ေျပာလာ​ေတာ့ JiHoon
စိတ္​ညစ္​ၿပီး ​ေခါင္​းကုတ္​​ေနမိတယ္​....
    သူငယ္​ခ်င္​း​ေတြနဲ႔ အိမ္​က အကိုဝမ္​းကြဲကို ၾကည္​့မိ​ေတာ့လည္​း မ်က္​ႏွာငယ္​​ေလး​ေတြနဲ႔ သူ႔ကို ၾကည္​့​ေနၾကသည္​မို႔ အားနာလာတယ္​...

COIN Where stories live. Discover now