႐ုတ္တရက္ အနမ္းခံလိုက္ရတာေၾကာင့္ Jihoon လန္႔သြားကာ ေတာင့္ေတာင့္ႀကီးျဖစ္ေနတယ္...လက္ေမာင္းကို ဆြဲကိုင္ကာ ႏႈတ္ခမ္းတို႔အား နမ္း႐ိုက္ေနတဲ့ Kuanlinကို မ်က္လံုးျပဴးနဲ႔ ေၾကာင္ၾကည့္ေနမိရင္းမွ အသိဝင္လာကာ တြန္းထုတ္လိုက္တယ္...
"မင္း...မင္း ႐ူးသြားၿပီလား?"
တုန္ရီေနတဲ့ အသံနဲ႔ ေျပာလာတဲ့ JiHoonကို Kuanlinက ျပံဳးကာ ၾကည့္လိုက္ၿပီး ေျဖလိုက္တယ္
"ဟုတ္တယ္....ငါ႐ူးသြားၿပီ..
မင္းေၾကာင့္ေလ...!""ဟား....ေစာက္႐ူးေကာင္
ေယာက်ာ္းအခ်င္းခ်င္း လာႀကိဳက္ေနတယ္..."JiHoonက သူ႔ရဲ႕ ႏႈတ္ခမ္းကို အက်ႌလက္နားစနဲ႔ ပြတ္ဆြဲသုတ္ရင္း ေျပာလာတာေၾကာင့္ Kuanlinက ခပ္ေအးေအး ျပံဳးျပရင္း....
"ေယာက်ာ္းအခ်င္းခ်င္း မႀကိဳက္ရဘူးဆိုတဲ့
ဥပေဒ႐ွိသလား?...မင္းဘက္က မႀကိဳက္လဲ..
ငါကေတာ့ ႀကိဳက္ေနမွာပဲ"Kuanlinက ခပ္တည္တည္ ေျပာလိုက္ၿပီး
စားပြဲေပၚက လြယ္အိတ္ကို ေကာက္လြယ္ကာ စာၾကည့္တိုက္ထဲက ထြက္သြားတယ္...JiHoonမွာေတာ့ ႐ွက္လည္း႐ွက္ကာ ေဒါသထြက္ထြက္ျဖင့္ Kuanlinအား နည္းမ်ိဳးစံုျဖင့္ က်ိန္ဆဲလ်က္ျဖင့္ စာၾကည့္တိုက္ထဲမွ ခပ္သြက္သြက္ ထြက္လာခဲ့ေတာ့တယ္...
ေနာက္တစ္ေန႔မနက္...
ဒီေန႔ ေက်ာင္းပိတ္ရက္မို႔ JiHoonတစ္ေယာက္ ေစာေစာထကာ ေလ့က်င့္ခန္းလုပ္ဖို႔အတြက္ အိမ္ေအာက္ထပ္ကို ဆင္းလာခဲ့တယ္..
"JiHoon...အတူတူသြားၾကမယ္"
အိမ္ေ႐ွ႕မွာ ဖိနပ္စီးေနတုန္း အနားေရာက္လာတဲ့ WooJinေၾကာင့္ JiHoonလွည့္ၾကည့္လိုက္ရင္း ႏွာေခါင္းရံႈ့မိတယ္.."အဲ့အဝတ္အစားနဲ႔ လိုက္မွာဆိုရင္ေတာ့...
လက္မခံႏိုင္ဘူးေနာ္....""ဘာ...ငါ့အဝတ္အစားက ဘာျဖစ္ေနလို႔လဲ?"
WooJinက သူ႔ကိုယ္ေပၚက ဘ႐ုစ္လီအက်ႌဝမ္းဆက္အား ကိုင္ၾကည့္ရင္း ေျပာေနတုန္း JiHoonက ေျပးထြက္သြားတာေၾကာင့္ အေနာက္ကေန အသည္းအသန္ ေျပးလိုက္ရျပန္တယ္...
"ေသာက္ေကာင္ေလး...
အကိုကို...မေလးမစားနဲ႔...
အတူသြားမယ္ကြ...!"JiHoonနဲ႔ WooJinတို႔ အေျပးၿပိဳင္ၾကရင္း
ရပ္ကြပ္ထိပ္နားက ပန္းျခံဆီ ေရာက္လာၾကတယ္...သူတို႔လည္း ပန္းျခံအတြင္းက ခံုမွာ ဝင္ထိုင္လိုက္ကာ အေမာေျဖေနလိုက္တယ္...
"ငါ့ညီေလး...
မေန႔က Kuanlinနဲ႔ အတူျပန္ျဖစ္တာလား?"WooJinေမးလိုက္တဲ့ စကားေၾကာင့္ JiHoonမွာ ပါးေလးေတြပင္နီရဲမတတ္ျဖစ္သြားတယ္
"မ...မျပန္ျဖစ္ပါဘူး..
မင္း..မင္းတို႔ သက္သက္မဲ့ ငါတို႔အတူျပန္ျဖစ္ေအာင္
ဂြင္ဆင္တာလား?""ဟား..ဟား...
ဟုတ္တယ္ေဟ့...
စာဂ်ပိုးႏွစ္ေကာင္ကို တည့္သြားေအာင္လို႔ပါ.."WooJinမွာ တစ္ဟားဟားေအာ္ရယ္ေနေပမယ့္ JiHoonခမ်ာ မေန႔က ျဖစ္ရပ္ေၾကာင့္ ေဒါသထြက္သလို မ်က္ႏွာပူသလိုလို ႐ွက္သလိုလိုျဖစ္ေန႐ွာတယ္..
"JiHoon...မင္းပါးေတြ ရဲေနပါလားကြ...
အေကာင္ကိုက္သြားတာလား?"ေဘးနားက WooJinက ေနာက္ေျပာင္သလို ေျပာလာေတာ့ JiHoonခမ်ာ မ်က္လံုးေလး ေပကလပ္လပ္ႏွင့္ WooJinရဲ႕ ပုခံုးကို လက္သီးနဲ႔ ထုလိုက္တယ္...
"ဘယ္အေကာင္က လာကိုက္ရမွာလဲ?
႐ူးေနလား?""ဟား..စတာပါကြာ..."
WooJinနဲ႔ JiHoonစကားမ်ားေနတုန္း basketballပုတ္ကာ အနားေရာက္လာသူကေတာ့.....Kuanlinျဖစ္ေနတာေၾကာင့္ JiHoonတစ္ကိုယ္လံုး ေအးခဲမတတ္ျဖစ္သြားရတယ္...
"Hello...
JiHoonနဲ႔...WooJin"
Update😘😘