Sdng aq menyapu di ruangan kaunter pertanyaan..... Tit tit
Alam berbunyi menandakan ada orng masuk ke klinik...
Dia merenung aq sejenak....
"hai!" sapanya smbil trsenyum
Aq balas sapaan dia smbil senyum manis.
Kemudian doc dtng dn berckp² dengn dia..
Setelah 2 hari seleps kdtangan ayah Cik Sarah.... Sewaktu aq membuang smpah di belakang klinik... Dia dtng dan menghalakan pistol.. Aq panic dan takut...
"a-apa kau nak?!" kataku ketakutan.
"aq nk kau tnggalkan baju kau sekarang" a tnpa bnyak membuang masa.. Aq bukak baju aq " wah... Putihnye....hmm...tu je kamu kene hati² bye" kemudian dia pergi seleas merenung tubuh aq..
Sewaktu aq ingin pulang.. Sebuah van berhenti di tepi aq.. Doc suruh a pulang dulu...
Aq disarungkan karung guni... Yaa.. Karung tu tebal... Kemudian aq x tahu aa yang jadi selepas itu.
Doc Yuuji:
Alamak! Mana kau? Aq suruh kau pulang tp knpa kau x da kat rumh?!
Mcmana ni?
Mcmana ni?
Semua salah aq
Kalau la-Kriingg kriinngg
Aq segera menjawab dan pakar kata
"semuanya akan terjawab..." aq memang dah agak ni akan jadi!!!
Aq segera berlari dan mengambil tiga jarum... Bahan tu aq dah sediakan...
Aq masukkan benda tu ke dlm beg lalu aq berlari.. Aq mencari satu kg tp x jumpa...
End
Karung tu dibukak lalu aq nmpk muka mak Cik Sarah dan ayah Cik Sarah.. Tp x nmpk pulk Cik Sarah...
"semuanya akan terjawab hhahah"
Apa yang terjawab??
Kemudian mereka membungkus kepala aq.... Aq merasakan sesuatu melingkar di leher aq...
Aq dibawa ke suatu tmpt dan mendengar rmai orng berckp...
Aq dengr ayah cik sarah berkata dngn kuat sekali
"pagi ini kamu akan tahu masih ada lahi zombie di kg ini!! Kamu mahukan buktinya?! Buktinya akan ada di depn mata kamu!!"
Kmudian kepala ku dibuka... Ku lihat Sayu... Pmandu lori dan kawan² aq yng lain nmpk terkejut...
"ayah!! Apa ni?!!" kelihatan cik sarah sedng marah kpada ayahnya..
Kenapa?
Kenapa aq ada di sini?
Tiba² aq merasakan kepala ku sakit tak terhingga... Aq berteriak!
"AAAAHHHHH!!!!!" apa yng ku rasakan sekarng adalah sakit di kpala ku...
Tiba² a merasa sangt lapr.. Aq ingin melahap daging.. Tiba² seekor arnab yng belum sempat melarikan diri sudh ku genggam lalu ku memakannya hidup² mentah² krna aq terlalu lapar. Aq ni apa sekarang? Aq seperti bukan manusia.. Nafsu mengawal seluruhnya.....
Tiba² "BLADE!!!"
YOU ARE READING
The Last Zombie(bxb)
Fantasíamengisahkan seorng zombie yng dikira terakhir selepas serangan virus tidak diketahui. zombie terakhir itu berjaya diselamatkan oleh seorng doctor tetapi zombie itu harus mendapatkan injection setiap hari jika tidk dia akan berubah mnjadi zombie yang...