Čierna košeľa, čierne sako, čierne nohavice. Aktuálny odev štyroch najlepších kamarátov. Jeden z nich chýba. Pre toho jednoho maju túto farbu. Každý jeden v ruke drží čiernu ružu. Čiernu preto, lebo chceli aby bola odlišná od ostatných. Taká, aký bol on. Aby bola odlišná a aj tak dokonalá.
Bielu rakvu v tvare obdĺžnika nesú štyria neznámi chlapi, ukladajúc ju do hnedej, morkej pôdy- do jamy, stvorenej pre tú drevenú škatuľku.
Kučeravý zoberie mikrofón do rúk. Chce povedať pár slov pre svojho najlepšieho kamaráta. Zelené oči má celé červené a opuchnuté a ostatní na tom tiež nie sú lepšie. Smrkne.
Pootvorí ústa. Chce niečo povedať, no na miesto slov mu z úst výjde vzlyk. Pozrie sa na nebo.Čierny mikrofón, ktorý má v ľavej ruke zdvojnásobí hlasitosť jeho vzlyku. Jeho viečka sa trasľavo privrú a otvoria. Hlavu skloní a pootočí na ľavú stranu, odkiaľ je počuť hlasné plakanie a spievanie faniniek.
"Chcel.. Chcel by som povedať pár slov," utrie si slzy a všetky uplakané oči padnú naňho. "Pár slov o našom kolegovi, priateľovi,bratovi a synovi," nadýchne sa "Práve ty si bol ten, čo nám každý deň zlepšil náladu a rozosmieval nás. Bude mi chýbať tvoj nákazlivý smiech. Budem si ho musieť predstavovať a aj tvoje skoky. Každý večer si budem púšťať tvoje sólo z Little Things, každú minútu budem na teba myslieť," rozplače sa. " Budem si musieť predstavovať ako mi hovoríš, že ma máš moc rád. Určite vždy, keď si budem priať, aby si ma objal tak si aspoň vybavím, aký to bol pocit ťa objímať. Sľubujem, že vždy, keď zavriem oči, budem vidieť tie tvoje, ktoré sú plné lásky, plné hrdosti. Už teraz mi strašne moc chýbaš, bro. Bol si ten najlepší brat, ktorého som nikdy nemal.Nezabudni, budeš vždy v našich srdciach. Zapísal si sa do histórie, nikto na teba nezabudne," trhavo sa nadýchne. "Niall James Horan. TY si legenda a legendy neumierajú. Tvoje meno sa bude spomínať každý deň. A ver, že len v tom najlepšom. Ľúbim ťa, kamoš." posledné slová chrapľavo zašepká, akokeby patrili iba írskemu škriatkovi.
S trasúcimi nohami sa dostane ku svojim kamarátom, ktorí ho vtisnú do objatia. No nechajú miesto pre jedného človeka. Síce tam nikto nestojí, no oni vedia, že je pri nich.
"Neboj sa, Harry. On je tu s námi," prehovorí Liam "Áno, presne tu," pridá sa Zayn. "V našich srdciach." dokončí Louis a pokúsi sa usmiať, no márne.
"Zbohom, Niall." povedia zborovo, keď odchádzajú preč.
"Budem na Vás dávať pozor, chalani." usmeje sa Niall, ktorý stojí pri svojom hrobe. Nikto ho nepočul. Na chrbáte má dva veľké , krásné, biele výčnelky, ktoré siahajú až do výšky jeho hlavy.. Krídla. Zatrepoce nimi a zapozerá sa na svoje meno na náhrobnom kameni a na slová pod menom. " Proud Irish leprechaun. In our hearts forever" s úsmevom, ktorý mu stále nezmizol z tváre, sa otočí a odchádza preč. Pri každom druhom kroku poskočí až nakoniec vyskočí do výšin a začne mávať krídlami. "Zbohom" pozrie sa ešte raz na svojich kamarátov a vletí do neba.
______________________________
za chyby sa ospravedlňujem, ale je písaná na mobile :) snáď sa vám páči :) áno, je krátka ale väčšina z nich bude na tento spôsob.. :D dúfam, že to nevadí :) hope u like it. comment and vote, prosím Olliexxx